Vyzerá to ako Niva Rys od ruskej firmy Bronto http://www.mosbronto.ru/bronto/active/8...
Akorát Niva shnije dřív než se otočíš, tam kde se silnice nesolí možná vydrží.Jaroslav
Je to ještě hnusnější než Trapid,a to je teda už co říct! B-]Niva se dala ještě tak v roce 1985, kdy ve dvoubarvené kastli zazářila v Návštěvnících. Tohle počmárané monstrum se sedačkami z pěti koček, to si koupí jen magor.
Doufám, že tomu vzhledu odpovídá i kvalita, protože jinak je to zoufalé. Například to kožené čalounění sedaček je k smíchu, když originální kovová sklápěcí kostra sedaček je vyrobená z jakéhosi bláta a po velice krátké době se vám sedadlo promění v beztvaré nesklopitelné cosi, na čem si vyhodíte tři plotýnky.A tak dále.
V terene Niva premozitela doteraz nema ani mat nebude. Stvorcovy podorys, lahucka, pevna, obratna, cista mechanika, nenapada ma ani jedno auto, ktore by si na Nivu v lese truflo.
srandisto :-), rusa zase porazí jen rus, tam kde nivěnka dodýchává, já s UAZem ještě ani neřadím 4x4
Suzuki Jimny a jeho predchodcovia.
Nie, tade kade Niva presla s vleckou / ! /, zuzugi nepresiel, skusenost pri odstranovani drevnej kalamity po lokalnej povodni.
To je , ale jiná kategorie. Suzuki Samuraj je OFF ROAD a NIVA je ,,zakladatelkou" SUV
Lada Niva je matkou všech moderních aut 4x4 :- samonosná karoserie- 3 diferenciál - trvalý pohon 4x4 - žádné offroadové zubové spojky)- redukční převodovka- nezávislé zavěšení předních kol (žádné banjo)- vzadu žádné listové péra, ale vinuté pružinyTo vše v sériové produkci v roce 1976.Totéž o 12 let později (včetně redukční převodovky) pajcnuto a zabaleno do plechové piksle s názvem subaru legacy.
to spíš asi Jeep Wrangler zde modelový ročník kdy se začala dělat Niva: http://www.cargurus.com/Cars/1977-Jeep-CJ7-Pictur... ...
Pro pobavení moc dobré, až na to příteli, že Subaru LEONE 4WD přišlo na trh už v roce 1972... Trochu ti ty počty a kecy o pajcování nesedí. Příště než napíšeš výšplecht, nejprve ověřuj.
Subaru leone s tím nemá nic společného, byl to klasický předohrab s připojitelnou zadní nápravou - zubovou spojkou. Až v roce 1981 tuto zubovou spojku nahradili mokrou spojkou, která umožňovala připojit zadní nápravu nikoli pákou jako v praga v3s, ale tlačítkem. Ale pořád to byl předohrab, který v nouzi umožnil řidiči připojit zadní pohon. Takových aut s připojením druhé nápravy zubovou spojkou byly mraky desítky let před tím než něco takového jako subaru vůbec začalo existovat. To nemá s moderním trvalým pohonem 4x4 nic společného.
ale jdi ty.
Normální asijský postup. Asijské mistrovství světa v pajcování. Zatím jsou na prvním fleku ostrovní šintoisté, ale jižní kimovci jim už dýchají na záda.
NIVA je prostě nejlepší SUV všech dob.B-]B-]:-Phttps://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch...
SVĚTOVÁ KONKURENCE V 1977Niva byla a o to více je dnes velmi nekvalitní, poruchové, totálně reznoucí auto, které přežilo jen díky zaostalosti Sověckého trhu, která pokračuje dodnes, je to stejné jako s Hindustánem nebo Mahidrou v Indii, kde modely také vyrábí desetiletí a exportují je, hlavně proto, že je tam zaostalý trh, u nás se postoj k tomuto střepu dán nostalgií budovatelů socialismu protože v té době nikdo nikdy neviděl západní teráňáky a Niva byla zjevením v zaostalém a chudém trhu ČSSR, svět byl v lehlkých teréňácích někde jinde (natož v jiných kategorií): http://trialx.com/i/2013/03/13/looking-for-... ... http://grabawrench.com/for-sale-1977-toyota-fj40... ... http://suzukijeepinfo.blogspot.cz/2008/10/1977-suzuki-jimny... ... Niva trpěla hlavně poruchami částí, které se pro takové auto nehodili z licenčního Fiatu 124 v ruské nekvalitní licenci s názvem VAZ neboli Žiguli, byly to hlavně: převodvka, spojka, brzdy, ložiska náprav, rozvodová skříň atd., ani nemuluvě o KONSTRUKČNÍCH VADÁCH, jako je křízení zadní nápravy
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.