Lada Granta vstoupila na ruský trh s cenou v přepočtu od 146 000 Kč

Ruská automobilka Lada zahájila koncem listopadu sériovou výrobu nového modelu Granta a ještě před Vánocemi byl spuštěn prodej. Základní Granta vyjde v přepočtu přibližně na 146 000 Kč a ve výbavě nenajdete prakticky nic. Za druhý stupeň výbavy zaplatíte 165 000 Kč a dostanete posilovač řízení, rádio, ABS, centrální zamykání nebo elektrická okénka vpředu. Příplatková výbava pak zahrnuje dokonce navigaci, ESP a boční airbagy.

Video | Lada

Lada Granta Sport: ruský speciál jede až 220 km/h (+ video)

Lada Granta stojí na upravené platformě modelu Kalina. O pohon se stará benzinová šestnáctistovka osazená osmiventilovou technikou. Přes pětistupňovou manuální převodovku jsou poháněna kola přední nápravy. Maximální rychlost činí 167 km/h a kombinovaná spotřeba by se údajně měla pohybovat kolem hranice sedmi litrů na 100 km.

Testy | Lada

Lada 118 Kalina: ruská láce (test)

Granta má být konečně opravdu moderním automobilem a má stát na začátku vzestupu ruské značky. V příštím roce dostane modernější benzinovou jedna-čtyřku se šestnácti ventily a údajně by se měl objevit i automat. V roce 2013 je očekáván příchod verze hatchback. Zatím není jisté, zda se tato novinka dostane také na evropské trhy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Lada Kalina 1.596
Rok výroby: 2009
Stav: 59 078 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků