Lada Granta obohatila svou výbavu. Nově je k dispozici navigace

Pokud si pořád myslíte, že auta značky Lada jsou nekvalitní, laciná a špatně vybavená, tak se mýlíte. Minimálně v posledním zmíněném bodě. Důkazem budiž Lada 4x4 (Niva) v luxusní (na poměry Lady) edici Urban nebo nejnověji také model Granta. Ten totiž rozšířil svou výbavu, takže už můžete využít třeba i navigaci.

SUV | Video | Off-roady | Lada

Prohlédněte si Ladu 4x4 Urban na podrobném videu

Základem navigačního systému Glonass-GPS je sedmipalcová dotyková obrazovka. Navigační pokyny se kromě středového panelu zobrazují také na displeji na přístrojovém štítu. Podle Lady je Granta nejlevnějším automobilem dostupným na ruském trhu s navigací.

Kombi | Byznys | Lada

Lada spouští výrobu Largusu Cross. Zájemci nezaplatí ani 200 000 Kč

Jenže tím seznam výbavy nekončí. Granta může mít také klimatizaci, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, vyhřívaná sedadla vpředu, elektricky ovládaná všechna okna, parkovací senzory nebo dokonce bezklíčkový přístup. Multimediální systém navíc dokáže zobrazovat obrázky, přehrávat videa a nechybí ani USB vstup.

První exempláře takto vybavené Granty už zamířily k ruským dealerům. Cena je v přepočtu hodně zajímavá. Plně vybavená Granta s motorem o objemu 1,6 l (106 k) totiž vyjde na 173 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků