jezdil s nivou v 1998 a papíry sem měl z roku 1996-de facto ještě vlhké:-D.prvních 10 dní s ní bylo děs(nedivte když sem v ruce pouze favority,escorty xr3i,bmw e21,malý ford bronce kanadsků verzu v manuálu a sem tan vaza 2101 už kapku dezolátním stavu),ale pak jsem to vzal "po sovětsku"B-] a to:holínky číslo asi 12-já nohu okolo devítky a pak starý "traktorový" sněhule místo polobotek,mokasín či "koní" co jsem dřív nosil a pak nivu doslova protáhl(spíše ona mě:-)) takým terénem,že se uvíznem a na sobě bud ty holiny nebo sněhule až už "dusil" díra nedíra,pahorek nepahorek otáčky skoro do červena a až sem na ni "schladil žáhu a nervy" pak poslouchala jak hodinky a já sem přistoupil kapku na "sovětské myšlení";-)....opravdu díky nivě sem jsem postoupil v řízení,uvažování o kus dál třeba jizda bez brzdění na kolech "traktorech" hukot už od 40km/h a když jel člověk předpisově padesát a pustil plyn tak sama s podřazením zastavila.tehdy mě bylo 25 let a jen aby to hvízdala a lítalo a niva mě naučila,že se doslova člověk musí naučit jezdit pomalu a trochu v klidu a neblbnout.nevím kde bych bez ní ted byl,asi bez papírů zarychlou jízdu dokud bych auto neuvařil a říkal tata,že auta nejsou jen stroje,ale jako pes jak si ho vychováš taký máš auto,ale starání a nejen si vozit p-d-l.
zkoušeli verzi s 5 dveřmi? Ne že, to by museli i měco předělat a vymyslet.
Pár let jsem s Nivou jezdil - ano ,,žrala'',nepohodlná,neotesaný interiér. Ale na co mně je v lese klimatizace,rádio,el.okna a elektronický vychytávky když mám v nářadí velký a malý šroubovák ,kladivo a pár klíčů jsem 40km od neblyžší vesnice a mobil.telefon je nefunkční. Auto klekne a co teď - starou Nivu s tímhle dokážeš v 70% rozvášnit . Zkus to u auta z roku výroby 2000.Úmyslně nejmenuji žádnou značku a v nářádí máš tak max. náhradní kolo nebo spray na opravu pneu. Při hodnocení věci je důležitější účelnost a ne politika(režim který ji vyrobyl).Krásné poježdění v terénu a hlavně zdravý rozum.
Výbavu z říše snů ... a na obrázcích rádio a stěrač zadního okna :DTo mi prostě nedalo ...
asi v "sajuzu",ale tady standart,když sem jezdíval na katastru v 1996 a niva byla asi z roku 1988 už v pětikvaltu
Solidní retročlánek, jen mi chybí informace, kdy vyšel poprvé? Tipuji rok 1994. Tohle je asi rubrika "Před 20 lety" :-D:-D
základní model v akci 249 tis. kolik bude stát tento "vyšperkovaný" šunt 399,- asi bych to nechtěl ani zadarmo, kdybych to dostal obratem to prodám, je to a byl strašný šunt, jen v socialistických zemích, kde se žádné západní teréňáky nedovážely, to bylo jako zjevení a rudoši a jim podobní žijí v představě, že to bylo nějak úspěšné auto v celém světě, na západě o tom většina lidí nic neví a pár nadšenců ví, že je to levný ruský šunt
Nikdo o tom nic neví, akorát se jich pár tisíc prodlao v německu, franciii a dalších zemích vid. Pust si ny Youtube pár videí, co ta Niva projede.A spravit to umí i kovář na vsi. To si tak letmo vynechal
hlavně tzv.:"ediční speciály" a některé měly i originál šíbr.také kousek bych vážně chtěl.mám rád káry se šíbrem!!!!nepléct si to s kusem plastu jako škoda 120 či favorit kus něčeho s megagiga gumou.myslím tím zatahovací díl do střechy pro neznalce.
bože co to chdete nalhat, pár tisíc za 40 let, tak to o tom opravdu nikdo moc neví, to je realita a nekafrejte do věcí, o kterých nemáte ani páru, narozdíl od vas jsem zde nebudoval socialismus a situaci na západě před 89 znám
No, ale lidi jako Vy nechápou, že jsou místa na zemi, kde auto potřebujou opravit v málo vybavene garazi. To, ze za 10 let musí koupit novou, protoze zrezla? A co? Stejnak ju oddelaji v terenu za 7 let.Ale chapu, na chate 5 km za Prahou nebo na vesnici v ČR, kde teren je polnacka co projede i fabka a v pripade poruchy se nahradni dostane s centralniho skladu do 2 dnu je nepochopitelne, ze napr. na Spicberkach se kupuje radej toto, nez soucasny landrover..A kdyz jste na zapade pecenej varenej (ja tam delal taky), tam plati, "definice prostredi" a vyber odpovidajiciho nastroje, a ze to nema moderni tlacitka, zme zkusenosti na zapade nikoho ani nenapadne.P.S. ve francii, a v nemecku jsou hlupaci, ze kdyz se na tom zapade narodili du ladu koupili a kupuji nadale, musi prijit genialni emigrant aby jim vysvetlil ze jsou to hlupaci...
asi dotyční málou,ale když stavěl tunel francie-anglie tak aby neprodělali kalhoty na tem podmořským tunelu tak stavby vedoucím nakoupily nivy asi okolo 260ks a samozřejmě prodejce jim dal po určitých kusech i slevy a měli jako reklamu.jak byli kámoši v usa tak říkali co funguje proč to měnit..jen sem tam něco aby se něco dělo:-D
to je takový fenomén, privitiv jako vy začne machtovat, že někdo nechápe, ale neumí ani číst, o rozvojových trzích nebyla reč a pokud jde o ně tam Niva také nezaznamenala výrazný úspěch (ale určite větší než na západních trzích), víte co lidé jako vy opravdu nechápou, že komouši když nějaká šunt na západě dokázali dostat na temní trh (často se ztrátou jako Škodovky), tak už tento fakt považoval za úspěch, ale to úspěch opravdu neznamenalo (pro komouše a jejich hrůzo produkci bohužel ano)
Jediný, kdo se tady pokouší machrovat jsi Ty. Jsi zamindrákovaný ubožák. Bohužel je takových hloupých chudáků co umí jen kritizovat, špinit minulost a sami nic nedokázali u nás víc. Lada Niva jezdí po všech končinách světa už 36 let a plně vyhovuje svému ůčelu. Marty a asd to napsali dobře a funkci Nivy pochopili. Ty ne.
víte, vaše přání realitu neovlivní, ani nějaké urážky (jsou mi pro smích, jako celé vaše individum) na západě ubohý prodej a zařazení jako nejlevnější a nejhorší, na rozvojových trzích ubohý prodej, protože to bylo zase moc drahé, tam frčeli a frčí ještě jednoduší řešení a levnější než je Niva, nemá cenu se rozčilovat, je dobré o tom něco vědět, ale to tací lidé jako vy nejsou schopni
Niva je první moderní seriově vyráběné auto s trvalým pohonem 4x4 se třemi diferenciály použitelný jak na silnicích se zpevněným povrchem tak i v terénu. Nivou to všechno začalo. Na "západě" byli v té době pozadu a byli z tohoto pohledu jen rozvojový trh. To jenom tak na okraj k této diskuzi.
..no něco mli japonci,ale netahali zatím na trh a bylo "pravěký" samuraj a ještě něco do suzuki,ale to mělo ještě plátěnů střechu...
Musíte vědět jedno. Petr je opravdu zamindrákovaný kre.en co příliš inteligence nepobral, stačí si přečíst jeho zvratky co tady všude vrhá. A taky je třeba vědět , že sem nechodí diskutovat o autech, protože jim nerozumí ani za mák, ale pouze aby se vyzvracel ze svých názorů a urazil všechny co s ním nesouhlasí. Je to opravdu ztracená existence, která se inteligencí přibližuje prázdné žumpě. Ztělesňuje totální imbecilnost a vypatlanost, a je otřesné, že se kolem nás pohybují exoti jako on. Vehementně tady brojí proti komunistům, ale buď je nikdy nezažil, nebo byl jedním z nich, což je pravděpodobnější. Prostě on je ubožák. Ale opravdu se vždy pobavím nad těmi jeho kidy, je to takový samozvaný šašek.
až se vyplivete zkuste nějaký argument nebo o prodeji zkuste něco vygooglovat
víte jak poznáte bouranou Ladu, má spasované díly :-D takové auto si nemůže koupit normální člověk, každý kdo to mněl a zažil reznutí už od druhého roku, neustálé poruchy všeho a neskutečnou nekvalitu a žravost už raději pujde do Suzuki Jimy apod., za ty peníze je lepší volba mírně jetý požádný offroad
Stačí aby to nerezlo a nežralo. Pozink + něco ve stylu 1.6tdi. Cena 200-250tkč, hotovo ;-)
Další (marný) pokus o vzkříšení mrtvého dinosaura. Pokolikáté už? Ať to soudruzi radši zkusí znovu a lépe, úplně od začátku.
Dokud nevymeni palubku a celej vnitrek tak to bude stale jen retro chrastitko. Hlavne ty packy pod volantem co vypadaji jako od nanuku,-) funkci to jiste plni,ale pripomina to tak sedesaty leta,-)
A to si fanouškové psali o takové blbiny jako elektrická okénka a podobně a nikdo si nenapsal o aspoň trochu lepší celkovou kvalitu? Chválím třeba ty lepší materiály v interiéru, ale bojím se, že nebudou o tolik lepší, kolik by bylo potřeba...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.