Žigulík bylo jediné auto s měřákem na máslo. :-D
Mýlíte se,ještě budík na "maclo" (tlak oleje) měly Moskviče .
přesně takovou jsme měli i barva sedí
Mam ve stejnem stavu modrou se 49 tkm za 75 000 korun a zrovnatak od slunicka vysisovanou vrchni stranu zadniho operadla - jedina vada. Prede mnou ji meli dva majitele, z toho ten prvni ji mel dle TP jen 2 dny a pak ji prodal tomu druhemu o 10 000 korun draz. Volant jsem vymenil za mensi dreveny, kola mam 14 palcu lita z Lancia Beta s podlozkama 1 a 2 cm, o zavit kratsi pera a zadni hrnec Abarth. Na posledni technicke ( s original kolama ) bez jedne jedine zavady a jediny problem ktery jsem s ni za cca 10 tkm mel byla ulomena vodici lista rozvodoveho retezu kterou jsem novou koupil za 20 korun. Za dobu co ji mam me uz trikrat staveli policajti aby si ji prohlidli a kupodivu nikdy nechteli videt jestli mam treba kola napsana v technicaku. Puvodne jsem chtel bud Fiat 124 nebo 125 Special ( ne Polski ), ale to bylo bez sance - bud z venku a drahe nebo vrak, ale tohle je temer to same. Svezeni uzasne - bez berlicek a elektronickejch analnich koliku pro neridice a vim ze ji nikdy neprodam.
10000,.Kč bych za to dal;-)
hmm, 10 000,- ? tak to tak za ten převoz. (a to kdo ví jestli)
Převoz kontejnrem do Německaa tam odsud po vlastní ose nebo na platáku je tak 50-70 000:-D:-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.