Lada 1117 Kalina Limited Edition: specialitka na ruský způsob

branoza  |  28. 06. 2008 10:31  |  [195.168.241.xxx]

obdivujem ludi, ktory si kupia nieco takoveho

Odpovědět  |   | 
londersk  |  28. 06. 2008 11:03  |  [78.99.155.xxx]

No ja som v novinách zachytil, že sa u nás od budúceho utorka začínajú predávať ešte novšie a väčšie Lady Priora sedan a hatchback.

Odpovědět  |   | 
Peter75  |  28. 06. 2008 13:26  |  [85.216.188.xxx]

pozeral som tu prioru. No..ono imidzovka to zrovna nie je ale az taka katastrofa to byt nemusi..
Crash test dopadol relativne dobre, za 320 tis. Sk to ma vcelku nadupanu vybavu (vyhrievane sedadla atd) a zaruka je tam 3 roky bez obmedzenia km.
Motor vyzera ze ma slusny vykon..98k a auto nie je tazke takze dynamika bude asi slusna. Rusi su v tomto dobry, ze ziadne slabsie motory pomaly ani nevyrabaju takze musia za slusnu cenu ponuknut to co maju..
Ma to dost kratky razvor tak to bude asi hodne neposedne.. Myslim si ze kupci sa najdu i ked ja to asi nebudem.

Odpovědět  |   | 
Ne  |  28. 06. 2008 15:30  |  [213.220.228.xxx]

"Crash test dopadol relativne dobre"? Zajimave, EuroNCAP zadne Lady netestoval. Doufam, ze tim crash testem nemyslite ty komicke testiky co dela sama Ladovka a pak na nich "dokazuje", ze tri hvezdicky v EuroNCAP by dokazaly jejich vozy ziskat?

Odpovědět  |   | 
londersk  |  28. 06. 2008 17:41  |  [78.99.155.xxx]

Trocha som googlil a youtuboval...
To, že EuroNCAP Lady doposiaľ nie je predsa problém AutoVazu. Snáď viete čo musíte spraviť aby Vás otestovali.
Rusi majú vlastné testy nezávislé a robí ich prestížny ruský časopis v komplexe dimitrovského autopolygónu s metodikou EuroNPAP. A samotný Rusi sú veľmi kritickú k ruským automobilom!
Priora je naozaj najbezpečnejší rusky vyrobený automobil, myslím tým ruskej značky.
Inak na youtube sú aj videá a kompletné testy tej Priory, stačí teda vedieť po rusky :o)

http://www.autoreview.ru/Video/2007/Autoreview/

Odpovědět  |   | 
Ne  |  28. 06. 2008 18:46  |  [213.220.228.xxx]

Nejbezpecnejsi rusky automobil je neco jako nejpoctivejsi cikan nebo nejtlustsi Somalec? Faktem je, ze jsou jen dve standardizovane, mezinarodne uznavane sady testu, ktere umoznuji porovnavat vozy mezi sebou na zaklade presne definovanych parametru. Zadna Ladovka neprosla ani jednim z techto testu, takze o jeji bezpecnosti nevime vubec, ale vubec nic.
Duvod proc nebyla Ladovka otestovana je jednoduchy, jediny vyrobek, ktery prodava na vyspelych trzich je maly offroadek z konce sedmdesatych let jmenem Niva, dnes uz spise takovy lesni trakturek nez auto k beznemu uziti a jinak v podstate nic. Prodeje zbylych modelu jsou nejake zbytky po zaokrouhleni (u nas cca sedm aut mesicne). Nivu samozrejme nema smysl testovat, protoze je jasne ze by skoncila bez jedine hvezdicky rozpadla napadrt, protoze tricet let stare auto ani nijak jinak dopadnout nemuze.

Odpovědět  |   | 
londersk  |  28. 06. 2008 19:32  |  [78.99.155.xxx]

Spodné video je metodika tých testov.
http://www.autoreview.ru/Video/2003/

http://www.autoreview.ru/archive/2007/15/crash_priora/


Ak Vám to nestačí tak to potom je Váš problém, že o jeji bezpecnosti nevite vubec, ale vubec nic.
Ja aspoň niečo. Ako hovorí Bohuš: "Nečšteš a nevíš"


Odpovědět  |   | 
Martin  |  29. 06. 2008 08:23  |  [195.98.7.xxx]

zlomenie A stlpika povazujem za dost zasadny problem. Tak ako to vidiet na fotkach, lave koleno vodica je seknute o plasty palubovky, ktore sa samozrejme posunuli. Zaver: radsej budem pri takom naraze sediet v Cliu ako v hentom.

Odpovědět  |   | 
petr  |  01. 07. 2008 22:15  |  [80.79.20.xxx]

Dle videa bych to tipoval tak na 2-3 hvězdičky dle EuroNCAP, alespoň dle zběžného prohlédnutí vnějších deformací. Ten A sloupek se deformuje víc než u Loganu, který má 3 hvězdičky a o trochu míň než Chevrolet Aveo, který dostal 1,5 hvězdičky a Renault Clio z roku 1997 (2 hvězdičky)

Odpovědět  |   | 
katto  |  12. 07. 2009 14:19  |  [83.208.51.xxx]

Jdi do prčic- slušně řečeno, tvá přirovnání jsou dosti ubohá, hraješ si na velkého znalce ze západu ,ale východní sláma ti trčí z bot. Rusáci jsou možná nějakej ten pátek za konkurencí ze západu, ale také si na nic nehrají. Kdyby do naší škody nepřišli Němci, tak snad nevyrobíme vůbec nic viz. felicia do které se museli vložit.

Odpovědět  |   | 
pavel12  |  28. 06. 2008 14:38  |  [77.236.195.xxx]

Tomu se říka pŘedsudky :)

Odpovědět  |   | 
°°  |  28. 06. 2008 15:43  |  [89.235.30.xxx]

To nejsou předsudky ale zkušenosti

Odpovědět  |   | 
Bruno  |  28. 06. 2008 16:48  |  [77.48.11.xxx]

Další ruský pokus prorazit na trh.Ale je to další neslícovaný krám ,jenom se podívejte na karoserii.Nic tam nesedí toho si všimne i malé děcko!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
kkk  |  25. 05. 2014 22:01  |  [95.131.134.xxx]

a co vase ubohe skodovky? keby tam nedosli nemci tak mozte nadalej vyrabat 120tky.....zrejme mas nejake komplexi.....ale nic nove, ved co sa da cakat od cechuna

Odpovědět  |   | 
°_°  |  28. 06. 2008 18:37  |  [89.235.30.xxx]

... už podle počtu příspěvků v diskuzi vidíte, jaký zájem je v Česku o tento ruský pokus o auto

Odpovědět  |   | 
Nikdy vice  |  28. 06. 2008 21:40  |  [85.207.160.xxx]

Ladu konkretne typ 2111 jsem mel a uz nikdy vic :( Servis na nic, zaruka na h. mraky zavad. Serviska do 90 k. Fakt se nedivim ze se u Nas prodava 7 aut mesicne. IMHO kdo jezdil s Nivo vi co je to za sracku, rizeni nefunguje, razeni na hovno... Bezpecnost se v rusku neresila nikdy. Nikdy vic i kdyby mi to nekdo daval zadarmo.

Odpovědět  |   | 
Martis  |  13. 07. 2008 03:33  |  [85.70.244.xxx]

Podle tvých slov soudím spíše to, žes žádnou ladu nikdy neměl. "...všechno na hovno". Hahahaha

Odpovědět  |   | 
Bismarck  |  05. 08. 2008 10:15  |  [194.160.82.xxx]

Hm, hlavne ze vo firme mame Suzuki Jimmy a to su supeer auta, ze? Minule kolegovi odletelo zadne koleso. Fakt kvalita. Ale ked sme sa s kolegom bavili o Nivach, nuz dobre, spartanska vybava, ale v terene Niva len tazko najde konkurenta. Ano, je pravda, ze servis na lady asi nie je to, co by si majitelia zasluzili. Myslim, ze v tomto smere by malo zastupenie Lady riadne zapracovat... Ale co sa kvality Kaliny tyka, je to uz slusne auto a na ceste vyzera naozaj slusne

Odpovědět  |   | 
zelvotron  |  29. 06. 2008 07:56

centrál s dálkovým ovládáním má kalina v základní výbavě už teď...

Odpovědět  |   | 
Vazko  |  26. 03. 2009 16:14  |  [91.127.199.xxx]

Schizofrénia spoločného podniku AvtoVAZ a GM je model Chevrolet Niva.
Za dobu čo sa tento model vyrába sa okrem individuálnych dovozov na západ od Ukrainy sa tento model nedovážal. Chevrolet dáva od toho ruky preč a Lada tiež.
Zaujímavé však je, že stará známa Lada Niva 4x4 sa predáva stále, a tento novší model Chevrolet Niva nie, pričom pôvodne sa vyhovárali na homologizáciu.
Napr. Chevrolet Niva je aj z hľadiska bezpečnosti na vyššej úrovni ako predchodca obsahuje airbag vodiča a spolujazdca, ABS, ako aj motor FAM Opel Z18XE, 1,8 L (122k) atď.

http://www.zr.ru/articles/50664
http://www.zr.ru/article/list/carmodel/155

Odpovědět  |   |