KW Automotive přichází s novým podvozkem pro VW Golf VI

Věhlasná společnost KW Automotive zabývající se vývojem a výrobou sportovních pružin obohatila své portfolio o nové produkty speciálně určené pro šestou generaci modelu Golf. Vinuté pružiny a tlumiče jsou k dispozici ve třech verzích s originálními názvy V1, V2 a V3, přičemž při použití třetí možnost lze vůz snížit až o 65 mm.  Zároveň pružiny V3 umožňují rozličné úpravy a to nejen zmiňované světlé výšky vozu, ale třeba i tuhosti.

Očekává se, že největší zájem opět projeví množství tuningových společností, jež budou tyto komponenty využívat ve svých projektech. Nicméně, Golf jako jedno z neupravovanějších aut se zřejmě i přes svůj konzervativnější vzhled stane jejich oblíbeným cílem. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW Golf VI s podvozkem KW Automotive
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků