KW Automotive přichází s novým podvozkem pro VW Golf VI

Věhlasná společnost KW Automotive zabývající se vývojem a výrobou sportovních pružin obohatila své portfolio o nové produkty speciálně určené pro šestou generaci modelu Golf. Vinuté pružiny a tlumiče jsou k dispozici ve třech verzích s originálními názvy V1, V2 a V3, přičemž při použití třetí možnost lze vůz snížit až o 65 mm.  Zároveň pružiny V3 umožňují rozličné úpravy a to nejen zmiňované světlé výšky vozu, ale třeba i tuhosti.

Očekává se, že největší zájem opět projeví množství tuningových společností, jež budou tyto komponenty využívat ve svých projektech. Nicméně, Golf jako jedno z neupravovanějších aut se zřejmě i přes svůj konzervativnější vzhled stane jejich oblíbeným cílem. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW Golf VI s podvozkem KW Automotive
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků