Kupte si ojeté italské auto za šest milionů

Seznam kapitol
  1. Lamborghini Diablo SE
  2. Fotogalerie: Lamborghini Diablo SE

Pokud přijde řeč na výhodnost nákupu ojetiny, obvykle nefiguruje v rozhovoru o neprůstřelné spolehlivosti a výhodné investici vůz vyrobený v Itálii. Ovšem tentokrát by se přeci jen mohlo jednat o docela zajímavou investici, i když budete potřebovat trochu větší finanční obnos než na nákup běžného ojetého auta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dnes už klasické nůžkové dveře, poctivý mechanický dvanáctiválec a oldschoolový interiér s klasickou mechanickou převodovkou. Chcete snad od starého Lamborghini něco víc?

Lamborghini Diablo SE 6.0 V12, které je teď na prodej v americkém Lynnwoodu ve státě Washington, vzniklo pouze ve dvaceti exemplářích a jedná se o poslední edici tohoto ikonického dvanáctiválcového supersportu, než přišlo moderní Murcielago.

Ojetiny | Škoda | Škoda Octavia

Octavia 2.0 TDI najela 500 000 km. Víme, kolik to majitele stálo

Zajímavé je, že i když je vůz v provozu ve Spojených státech, jedná se částečně o evropskou specifikaci včetně osvětlení. Takže budete mít s případným přihlášením o trochu méně práce a ušetříte nějakou tu korunu. Vedle sériového provedení dostalo auto výfukový systém Larini vyrobený na zákazku a třeba i couvací kameru, která přijde vhod, až pojedete do obchoďáku koupit brambory ve slevě. Se starým Lamborghini bylo vždycky docela těžké zaparkovat...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Auto je v plné výbavě a ještě má spoustu věcí dodělávaných na zakázku, například výfuk Larini či praktickou couvací kameru. Nechybí ani kompletní sada originálního nářadí

Toto Lamborghini Diablo má najeto pouze něco málo přes 16 000 km. Navíc je po kompletním servisu a má nejen nové náplně, ale i pneumatiky, karbon-keramické brzdy, podvozek a spojku. Prodejce za něj ale chce přes 298 000 dolarů, tedy něco přes šest milionů korun. Za takovou cenu koupíte třeba nové Lamborghini Huracan a ještě vám zbyde pár drobných na gumy a benzín.

Poslední edice Diabla pochází už z doby, kdy značku vlastnilo Audi. Pod kapotou je nicméně tradiční dvanáctiválec (jeho historie sahá až k Miuře a 350GT) o objemu šesti litrů a výkonu 410 kW (558 koní), který sílu posílá přes pětistupňovou převodovku na všechna kola. Automobilka nicméně na přání postavila i klasickou zadokolku, která ušetřila více než 100 kg hmotnosti z původních 1625 kg.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Lamborghini Diablo SE
  2. Fotogalerie: Lamborghini Diablo SE
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků