Kupte si ojeté italské auto za šest milionů

Seznam kapitol
  1. Lamborghini Diablo SE
  2. Fotogalerie: Lamborghini Diablo SE

Pokud přijde řeč na výhodnost nákupu ojetiny, obvykle nefiguruje v rozhovoru o neprůstřelné spolehlivosti a výhodné investici vůz vyrobený v Itálii. Ovšem tentokrát by se přeci jen mohlo jednat o docela zajímavou investici, i když budete potřebovat trochu větší finanční obnos než na nákup běžného ojetého auta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dnes už klasické nůžkové dveře, poctivý mechanický dvanáctiválec a oldschoolový interiér s klasickou mechanickou převodovkou. Chcete snad od starého Lamborghini něco víc?

Lamborghini Diablo SE 6.0 V12, které je teď na prodej v americkém Lynnwoodu ve státě Washington, vzniklo pouze ve dvaceti exemplářích a jedná se o poslední edici tohoto ikonického dvanáctiválcového supersportu, než přišlo moderní Murcielago.

Ojetiny | Škoda | Škoda Octavia

Octavia 2.0 TDI najela 500 000 km. Víme, kolik to majitele stálo

Zajímavé je, že i když je vůz v provozu ve Spojených státech, jedná se částečně o evropskou specifikaci včetně osvětlení. Takže budete mít s případným přihlášením o trochu méně práce a ušetříte nějakou tu korunu. Vedle sériového provedení dostalo auto výfukový systém Larini vyrobený na zákazku a třeba i couvací kameru, která přijde vhod, až pojedete do obchoďáku koupit brambory ve slevě. Se starým Lamborghini bylo vždycky docela těžké zaparkovat...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Auto je v plné výbavě a ještě má spoustu věcí dodělávaných na zakázku, například výfuk Larini či praktickou couvací kameru. Nechybí ani kompletní sada originálního nářadí

Toto Lamborghini Diablo má najeto pouze něco málo přes 16 000 km. Navíc je po kompletním servisu a má nejen nové náplně, ale i pneumatiky, karbon-keramické brzdy, podvozek a spojku. Prodejce za něj ale chce přes 298 000 dolarů, tedy něco přes šest milionů korun. Za takovou cenu koupíte třeba nové Lamborghini Huracan a ještě vám zbyde pár drobných na gumy a benzín.

Poslední edice Diabla pochází už z doby, kdy značku vlastnilo Audi. Pod kapotou je nicméně tradiční dvanáctiválec (jeho historie sahá až k Miuře a 350GT) o objemu šesti litrů a výkonu 410 kW (558 koní), který sílu posílá přes pětistupňovou převodovku na všechna kola. Automobilka nicméně na přání postavila i klasickou zadokolku, která ušetřila více než 100 kg hmotnosti z původních 1625 kg.

Následující kapitola
Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 417 km
Cena: 193 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 130 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků