Kupte si Bugatti EB110 SS po Michaelu Schumacherovi, jen za 15 milionů Kč

Žijící a aktuálně dokonce i závodící legenda formule 1, sedminásobný mistr světa Michael Schumacher, není znám tím, že by dával na odiv své bohatství. O jeho majetku se sotva něco pořádného ví, tedy krom toho, že musí být ohromný - Schumacher se dlouhá léta pohyboval mezi nejlépe placenými sportovci světa s příjmy v řádu mnoha desítek milionů dolarů ročně. A když říkám dlouhá léta, mám na mysli opravdu spoustu času, Schumacher je na vrcholu v podstatě od počátku devadesátých let, i když od prvních let jeho příjmy pochopitelně tak vysoké nebyly.

Byly ale dost vysoké na to, aby si již v roce 1994 pořídil Bugatti EB 110 SS, jehož cena tehdy začínala na 690 tisících německých marek. Vůz tehdy znovuzrozeného Bugatti (ovšem ještě nikoli pod křídly Volkswagenu) s výkonem 611 koní zrychloval na stovku za 3,3 sekundy a svou pouť za rychlostí zakončil na metě 351 km/h, takže to tehdy určitě nebyl špatný „kauf”. Schumacher si navíc verzi SS (Sport Stradale) nechal vybavit luxusnějším interiérem verze GT a má se za to, že jde o jediný takto provedený exemplář z celkem 33 vyrobených.

K pleti ale Schumacherovi žlutý vůz zřejmě příliš nešel, a tak s ním za 16 let najel pouhých 4 627 km. Dnes je nabízen k prodeji za cenu 600 000 Eur (tedy něco přes 15 milionů Kč) ve stavu, který je označován za „lepší než nový”. Těžko říci, co to znamená v německé bazaristické hantýrce, v českých podmínkách totiž znamená „top stav” běžný vrak a „stav nového vozu” cokoli ještě jezdícího bez ohledu na najeté kilometry. Tak že by v Německu „lepší než nový” znamenalo alespoň opravdu zachovalý vůz? Těžko říci, pokud však tato nabídka vzbudila váš zájem, můžete kontaktovat prodejce z Kolína nad Rýnem skrze jeho inzerát na webu Jameslist.com.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Schumacherovo Bugatti EB110 SS
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 141 717 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 52 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků