Kupte si Bugatti EB110 SS po Michaelu Schumacherovi, jen za 15 milionů Kč

Žijící a aktuálně dokonce i závodící legenda formule 1, sedminásobný mistr světa Michael Schumacher, není znám tím, že by dával na odiv své bohatství. O jeho majetku se sotva něco pořádného ví, tedy krom toho, že musí být ohromný - Schumacher se dlouhá léta pohyboval mezi nejlépe placenými sportovci světa s příjmy v řádu mnoha desítek milionů dolarů ročně. A když říkám dlouhá léta, mám na mysli opravdu spoustu času, Schumacher je na vrcholu v podstatě od počátku devadesátých let, i když od prvních let jeho příjmy pochopitelně tak vysoké nebyly.

Byly ale dost vysoké na to, aby si již v roce 1994 pořídil Bugatti EB 110 SS, jehož cena tehdy začínala na 690 tisících německých marek. Vůz tehdy znovuzrozeného Bugatti (ovšem ještě nikoli pod křídly Volkswagenu) s výkonem 611 koní zrychloval na stovku za 3,3 sekundy a svou pouť za rychlostí zakončil na metě 351 km/h, takže to tehdy určitě nebyl špatný „kauf”. Schumacher si navíc verzi SS (Sport Stradale) nechal vybavit luxusnějším interiérem verze GT a má se za to, že jde o jediný takto provedený exemplář z celkem 33 vyrobených.

K pleti ale Schumacherovi žlutý vůz zřejmě příliš nešel, a tak s ním za 16 let najel pouhých 4 627 km. Dnes je nabízen k prodeji za cenu 600 000 Eur (tedy něco přes 15 milionů Kč) ve stavu, který je označován za „lepší než nový”. Těžko říci, co to znamená v německé bazaristické hantýrce, v českých podmínkách totiž znamená „top stav” běžný vrak a „stav nového vozu” cokoli ještě jezdícího bez ohledu na najeté kilometry. Tak že by v Německu „lepší než nový” znamenalo alespoň opravdu zachovalý vůz? Těžko říci, pokud však tato nabídka vzbudila váš zájem, můžete kontaktovat prodejce z Kolína nad Rýnem skrze jeho inzerát na webu Jameslist.com.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Schumacherovo Bugatti EB110 SS
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků