Kufrový souboj kombi a SUV: Která auta pojmou více zavazadel?

36 komentářů

čtenář
19. dubna • 12:21

Nebylo by lepší uvést to v tabulce, obrázky jsou sice hezké ale srovnávat seto nedá?!

Jaroslav
18. dubna • 18:16

Combi i SUV maji sve kupce, ja jezdim limuzinou a manzelka ma SUV

USA
18. dubna • 14:12

emely by se SUV porovnávat spis s dodávkou??

RC
12. dubna • 23:29

Milá redakce a milý pane Lažanský.
Jako ochutnávka skutečného článku to není špatné, nyní je načase pustit se do práce a do každého auta zkusit nacpat nějaké ty předměty, sadu kufrů, bednu velikosti pračky atd... Pokud bych mohl požádat tak třeba invalidní vozík (složený) postavený na výšku k levému nebo pravému podběhu, tedy tak aby se dal zbytek kufru normálně využívat. Doporučuji rukojeťma k sedadlu, jinak to moc nefunguje. Kdybyste s tím potřebovali pomoct dejte vědět.

kareI
13. dubna • 14:51

Taky by mohli otestovat jak bolí záda když plocha kufru není stejně s hranou, jestli je plocha rovná atd.

stréc od piva
14. dubna • 21:58

zajímavý,že v žádném testu v pro "ŠKODA WERKE" magazínu nezmínili,ten šílenej hrb v SUPERBu.....nedokáži si tam představit nocovat někde...bych měl záda na pulku

John Doe
13. dubna • 10:04

Clovece, hadam nechces aby motoristicky redaktor realne pracoval...

Bubaak
12. dubna • 14:59

To porsche se dělá i jako sedan? Prosím fotku, nemůžu dohledat, našel jsem jen hatchback a combajn

Davefull1
12. dubna • 12:50

No co ten článek psalo za kreténa? To že objem kufru na litry je větší, ještě neznamená že se tam vejde více zavazadel. Co třeba nějakej praktickej test, ale to ne, to by bylo moc práce, jednuduší je opsat čísla z internetu hodit tam bambilion fotek a na chleba je vyděláno, co z toho že informační hodnota článku je nula.

mikes
12. dubna • 23:08

Hmmm, a jak velka maji by ta "idealni" zavazadla? Více zavazadel se tam vejde, jde jen o to jakych. Ja teda nevozim same hranate kufry, nevim jak ty.

mpolan
13. dubna • 12:15

No, klidně si vož třeba kulaté kufry, ale většina lidí převáží věci v běžných zavazadlech, která kupodivu bývají hranatého typu.

mikes
13. dubna • 23:53

To musíš mít těžký život když neznáš jiná zavazadla než kulaté a hranaté kufry :-D

JirkaX
12. dubna • 12:45

Někdy to ale moc nesedí, např. Ateca versusu Ibiza. Spíše Leon.
Ale vůbec, proč porovnávat normálně velký SUV jako je např. Tiguan, Ateca, Yeti, Duster a pod. s kombíkem? Vždyť jsou to vše spíše vyšší hatschbacky. S kombíkem možná tak Kodiaq a pod..

mpolan
12. dubna • 10:15

Jestli chcete skutečný souboj, nevážená redakce, tak si pár takových aut vezměte do skutečného testu a porovnejte něco více, než tabulkové hodnoty. Nebo na vás mám vytáhnout váš vlastní test, kde ve využitelnosti prostoru papírově nejslabší Focus rozdrtil veškerou konkurenci, házící stovkami litrů navíc?

Kankunen
12. dubna • 10:54

Jenže to chce práci, to by museli vzít kočárek, prázdné basy od piva a asi 400 litrových kostek, protože do kufru o objemu 650 litrů se stejně nevejde více než 400 litrových kostek.

Drake
12. dubna • 11:15

To chce hadici a napustit to vodou :-D

čert
12. dubna • 11:25

Z auta přiznání nedostaneš ani waterboardingem.:-)

mpolan
12. dubna • 11:11

Šak za tu prácu sú, kurfa, placení, ne?
Ale ono je to jedno... Tady to jde do pérdele, auto.cz jde do pérdele... Přestává být kam chodit pro informace.

John Doe
13. dubna • 10:02

Informacii je dost, akurat nie na ceskej scene - auto.cz a autorevue maju rovnakeho majitela...

mpolan
13. dubna • 12:14

Jo. Problém jen je, že číst testy v zahraničních nebo našich médiích je rozdíl. Třeba ve výbavách aut, šíři motorové nabídky, nebo třeba v porovnání chování na našich cestách. Vždycky je lepší mít info z domácího prostředí, což tu začíná chybět. Navíc zahraniční testy nejsou často o nic lepší.
O novinkách se dočtu kdekoli, ale reálné informace chci mít místní.

Kankunen
12. dubna • 12:45

Co to tu je za mínusovacího šaška. Když souhlasím, dám plus, ale když nesouhlasím řeknu s čím.

stealth01
12. dubna • 15:57

Ty vole to musí být nějaká těžká deformace ega, když řešíš plusy a minusy. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
12. dubna • 21:00

Možná neřeší plusy a mínusy, ale chce se dozvědět, co se dotyčnému nelíbí. Také si někdy nemůžu vykroutit údivem krk, když konstatuji holý fakt a nějaké jelito na to dá mínus, něco jako 2+2=4 a dotyčný dá mínus. Jinak je mi mínusování také celkem jedno.

Kankunen
12. dubna • 11:26

Buď je to nebaví nebo to mají zakázané.

Bolševické svině
12. dubna • 10:11

Nová doba, recenze popsaná na 49 fotkách. Tak na to vám seru, jen aby vám tady člověk kliknul 49x aby si přečetl článek???? A v náhledu se ani neposunuje fotka, to musím otevřít galerii???? Jděte k čertu!!!, takový to byl dobrý server o autech a nyní je z toho žumpa bleskových zprách o hovně...

lethal924
13. dubna • 15:09

Dobry je za 3 :-) akorat dospel do puberty a ted je to za 4 :-)

Kankunen
12. dubna • 8:35

Opsané litry z techničáku a k tomu 100x stejný obrázek. To by zvládl i Xi Xao po dvoudenním školení

Antiautomat
12. dubna • 8:33

...opravte si u porsche > potencionalnych. Spravne je potencialnych. Nemame potencionalnu energiu a nemame ani rozdiel potencionalov (rozumej napatie). Inak celkom pekne porovnanie, tentokrat sa 'klikacka' pouzila vhodne, za to plus :-)
Len by som polozil otazku, ci sa vobec za dobu zivotnosti auta tie litre aspon raz vyuziju. Dolezity je aj tvar a pristupnost (plus clenitost) batozinoveho priestoru. Rozdiel 50l pri objeme 500l je zanedbatelny - ak Vam postavim vedla seba kocku o objeme 500l a 550l, uvidite ake su si podobne. Nakoniec sa moze velmi lahko prihodit, ze do mensieho auta, ktore ma ale priaznivy tvar, nalozite ovela lahsie. Dalsou vecou je tvar otvoru. Objem mi bude na prd, ak tam tu chladnicku cez ten otvor nenacpem, pricom sused so starym trojdverovym krabicovym Unom sklopi sedadla a chladnicka je dnu :-)Alebo trebars taky roomster. Ze to bol podivny zlepenec, to je pravda. Ale po stranke praktickej a ponuknutej hodnoty, vybehovy trumf s benzinakom 1.4 bolo snad to najlepsie, co bolo na trhu a doslova lutujem ze som do toho nesiel.

mikes
12. dubna • 23:01

Tak ono krychli 500 nebo 550l vozi nekdo tezko, ale mě 50 litru jako "nic" teda nepřijde. Do toho uz se neco vejde.

Kankunen
12. dubna • 8:54

Porovnej si Rumunster s Berlingem a pak mluv o praktičnosti. Rumuster je vepředu uzký a bez kufru, ale hlavně má velkou nakládací hranu.

Antiautomat
12. dubna • 9:52

To je sice pekne, ale :
a/ vpredu naklad nevozim
b/ roomster predsa len jazdi inak ako berlingo a celkovo je to predsa len kvalitnejsie autoTo by som mohol zacat porovnavat roomstera s Ducatom ze je vpredu uzky a ze sa tam neposadia traja

pacho
12. dubna • 22:01

tak to si s tou kvalitou, riadne zaťal. Hlavne ked si dá do romstra TSi.

Antiautomat
13. dubna • 8:51

...pisal som o atmo 1.4. Treba si pozriet aj zaciatok diskusie, nielen koniec. Okrem toho, nie som si uplne isty, ci akcny vybehovy Trumf to TSi vobec mal. :-)

Kankunen
12. dubna • 10:50

Rumunster je hlučný, plastový a malý kostitřas. Vůbec frantíkům nefandím, ale tady zrovna mají drstě navrch.

Ota
12. dubna • 9:11

Roomster je po A sloupek shodny z Fabii II .. a tim je dana jeho prakticnost...

Doporučujeme

Články odjinud