KTM Freeride, první plnohodnotný motocykl na elektřinu

Hrozba totální závislosti na elektřině jako důsledek „ekokampaní“ neobchází jen automobily, nyní se dostává i k motocyklům. Prvním skutečným elektrocyklem by se měla stát novinka od KTM, jež se má představit na motosalonu v Tokiu. Připravena bude ve dvou verzích sdílejících pohonnou jednotku, jejichž náhledy si můžete prohlédnout v zatím poměrně omezené fotogalerii.

Elektromotor má dávat zhruba 30 koní (22 kW), ale žádné další podrobnosti zatím neznáme, zároveň si asi jen málokdo z nás umí představit, jak se na takové mašině bude jezdit. Cena by měla činit 10 000 Euro, takže se zřejmě razantního nástupu elektrocyklů v dohledné době obávat nemusíme. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
KTM Freeride
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků