Koupili jste si McLaren P1 GTR? Těšte se, učit vás bude Bruno Senna

Majitelé okruhového McLarenu P1 GTR se mohou těšit na vskutku povolaného učitele autoškoly. Bruno Senna od roku 2004 jezdil nejrůznější šampionáty a závody včetně Porsche Supercup, WEC a aktuálně i Formule E. Senna je znám i jako velký kamarád Jeremy Clarksona a spolumoderuje závody F1 na stanici Sky Sports.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren P1 GTR vyžaduje trochu odlišný přístup než obyčejné silniční auto se čtvrtinou výkonu. Proto vás zaškolí bývalý jezdec F1 a zkušený závodník Bruno Senna

Bruno Senna, jehož strýcem byla brazilská legenda Ayrton Senna, to ale v šampionátu F1 moc daleko nedotáhl (ve třech sezónách u HRT, Renaultu a Williamsu nasbíral 33 bodů a jedno nejrychlejší kolo v závodě).

Zajímavosti | Sportovní auta | Fascinace | Sport | McLaren | Ostatní značky

McLaren P1 GTR za 70 milionů nesmí na silnici

Bruno Senna bude nyní učit majitele McLarenu P1 GTR dostat z auta maximum. A to nejen po stránce řidičské, ale i technické a fyzické. Pomůže jim také s duševní přípravou, protože závodní auto vyžaduje od běžného smrtelníka trochu jiný přístup.

Samotné ježdění po okruhu v McLarenu P1 GTR je ale až na konci. Řidiči projdou nejprve teoretickou přípravou a jízdami na simulátorech. Někteří majitelé P1 GTR jsou totiž spíše sběratelé než okruhoví střelci se spoustou zkušeností ze závodní dráhy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků