Koupili jste si McLaren P1 GTR? Těšte se, učit vás bude Bruno Senna

Majitelé okruhového McLarenu P1 GTR se mohou těšit na vskutku povolaného učitele autoškoly. Bruno Senna od roku 2004 jezdil nejrůznější šampionáty a závody včetně Porsche Supercup, WEC a aktuálně i Formule E. Senna je znám i jako velký kamarád Jeremy Clarksona a spolumoderuje závody F1 na stanici Sky Sports.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren P1 GTR vyžaduje trochu odlišný přístup než obyčejné silniční auto se čtvrtinou výkonu. Proto vás zaškolí bývalý jezdec F1 a zkušený závodník Bruno Senna

Bruno Senna, jehož strýcem byla brazilská legenda Ayrton Senna, to ale v šampionátu F1 moc daleko nedotáhl (ve třech sezónách u HRT, Renaultu a Williamsu nasbíral 33 bodů a jedno nejrychlejší kolo v závodě).

Zajímavosti | Sportovní auta | Fascinace | Sport | McLaren | Ostatní značky

McLaren P1 GTR za 70 milionů nesmí na silnici

Bruno Senna bude nyní učit majitele McLarenu P1 GTR dostat z auta maximum. A to nejen po stránce řidičské, ale i technické a fyzické. Pomůže jim také s duševní přípravou, protože závodní auto vyžaduje od běžného smrtelníka trochu jiný přístup.

Samotné ježdění po okruhu v McLarenu P1 GTR je ale až na konci. Řidiči projdou nejprve teoretickou přípravou a jízdami na simulátorech. Někteří majitelé P1 GTR jsou totiž spíše sběratelé než okruhoví střelci se spoustou zkušeností ze závodní dráhy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 152 372 km
Cena: 40 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků