Ta kapota na BMW neuveritelne !:-O
vidim behat po londine zopar takto nastriekaných aut clovek sa otoci aj keby nechcel
Me mondeo mk2 r.v 2000 drzelo slusne ale pred 3 lety najednou prask a lemy zadnich blatniku kompetne zrezly. Zbytek auta je cajk. Takze sem to nechal za10 tis znova udelat a je hotovo. Ja bych se oroentovalchlavne tim zda je kastle pozink
Přidám své zkušenosti: Mazda 6, r.v. 2004 - rezne kam se podíváš. Bohužel...:-/
Peugeot 406 rv 2000 325k km bez koroze. BMW 320i rv 1993 200k km shnilé prahy a přední blatníky u prahů. B?W 535dAT 2005 280k km bez koroze. X5 2010 bez koroze. V70 2010 bez koroze.
Můj otec vlastní Fiat Punto které je 17 let staré. 16.listopadu jsem s ním jel na STK. Auto prošlo celkem bez problémů , technik napsal do LEHKÝCH závad tradiční "netěsnost motoru a převodovky" připomínky měl ke korozi zadní nápravy /to také napsal do lehkých závad/ a řekl mi aby sme vyměnili žárovky v zadních směrovkách ,ta oranžová barva byla z půlky sloupnutá.Jinak brzdy a vůle nápravách OK. Karosérie je bez koroze někde žádný puchýř.Auto má najeto 186000km.
Kanada to vidí podobně, rezavěním se tam zabývá už několik desetiletí jeden institut podle kterého má nejzoufalejší protikorozní ochranu Mazda, Jeep, Ford, Saturn, Buick, Suzuki, Nissan, GM, Pontiac a Chevrolet.http://www.autonet.ca/en/2013/10/09/top-10-best... ...
Téměř nová Octavia r.v. 2011 a páté dveře po dvou letech putují na reklamaci! Na výměnu dílu to ještě není...dle škody! Zn. servis přebrousí puchýře a zamaskuje. :-D Blbě to vypadá sice jen na sluníčku. Pravda...zatím to drží a dveře momentálně nekvetou! :-/ Zřejmě kousek dílu který neprošel antikorozní úpravou a připadá, že byl vytažen ze dna moře! 3-[ Při pohledu na starší oktávie jsem znechucen, že něco staršího vydrží víc, jak nové! :-O
U té škodovky se ani nedivím, viděl jsem už několik velmi mladých ročníků Octavií, Yetin i Fabií u kterých se opravovalo kde co. U Octavií hlavně korodují začátky prahů, které byly pěkně načaté a bylo to u ročníku 2010! Tento vůz byl zakoupen jako nový a po 3 letech se udělaly v antikorozní ochraně bubliny a muselo se předdělávat. U Yetiny koroze také na prazích, ale na různých místech.U starších ročníků, zejména dvojkových 2004+ je koroze zcela normální, kvalita antikorozní ochrany od dob Octavií 1 znatelně klesla. Stejně konstruované spojení prahu a blatníku má také VW Golf V a taky hnije.Pro mě jsou Octavie 2 a novější takzvaný nedodělek, auto na 5 let, pak to vyhodit. Tyhle auta jsou doslova plné konstrukčních vad. Zdaleka to nevydrží to co Octavie 1, ale to je právě účel, že? Mám svojí galerii desítek koncernových vozů, kde a v jakém rozsahu korodují, protože mne to zajímá. Octavii 1 považuji za poslední spolehlivé a odolné auto od Škody a také je to poslední, které jsem od nich koupil.Pro rýpaly, nejsem zastánce jiných značek, po Octavii 1 jsem měl další 3 koncerny, ale od Seatu a žádný problém. Nvím teda proč, je to stejná platforma, ale jsem rád, že tomu tak je. Karoserie TOP stav i u Toleda 1M rok 99 co jsem měl a nyní 2004 také skvělý stav.
tak skoda prebrusi a prelakuje len puchyre ? zaujimave, hyundai prebrusi a prelakuje CELE DVERE na ktorych je hrdza hoci aj velkosti spendlikovej hlavicky
Nevím kde autor článku čerpal informace. Mám výhradu k hodnocení Nissanu Almera.Mám model N16, r.v. 2000, 1,8 benzin. Auto bylo jako jedno z posledních vyrobené v Japonsku. Jezdí tedy 14 let, najeto přes 220 000 km. Po korozi není ani stopy, ani po tolika zimách v soli. Jediné, kde jsou náznaky koroze, jsou ramena náprav, úchyty výfuku a podobně. Karosérie prakticky netknutá. Vše původní, včetně výfuku.Auto jezdí absolutně bez problémů, první drobná závada se objevila ve 194 tis. km, kdy odešly uhlíky ve starteru. Ve stejnou dobu byly preventivně měněny přední brzdové kotouče. Jinak vše je tak, jak to před čtrnácti lety, sestavili Japonci. Spotřeba benzinu stále nízká a spotřeba oleje od výmeny do výměny (15 tis. km), prakticky nulová, těžko zjistitelná změna na měrce. Tak by se dalo pokračovat.Neznám ve svém okolí nikoho s jinou značkou, kdo by jezdil takto bez problémů, oprav a BEZ KOROZE! Tak kam na ty informace chodíte, páni redaktoři?
No já zase na obranu redakce musím uvést, že mám almeru N16 z r. 01 koupenou jako novou. auto nebylo bouráno ani zanedbáváno a když mělo cca 9 let tak začaly kvést lemy zadních blatníků. a musím říct že krátce po koupi jsem zjistil povrchovou rez u uchycení předních blatníků na A sloupku, což mě docela nadzvedlo. když se před pár lety na auto podívali ze spodu mechanici tak zjistili, že spodek je orezlý, tak spodek něčím napatlali. Takže usuzuju, že ta kvalita výroby kolísala a třeba i země původu hrála roli..jinak auto po mechanické stránce slouží dobře a bez poruch, tak v tomto směru klid anechám si ho až do jeho smrti..
V roce 2001 přešla výroba Almery N16 do Evropy. Když já tu moji kupoval, tak mi ještě v prodejně říkali, ať se rozhodnu rychle, protože jsou to poslední kusy z Japonska. Nechce se mi věřit, že by v té kvalitě mohly být takové rozdíly. U té mojí mne překvapuje mimo spolehlivosti, právě ta kvalitní ochrana proti korozi. Auto dokonce nerezne ani v místech, kde dostalo ránu kamínkem a lak se prorazil až na plech. Celá karoserie je pokovena (nevím čím) a má údajně pigmentový vícevrstvý lak. Nerozumím tomu, ale fakt je, že to prostě drží a to jsem nikdy nedělal žádnou protikorozní ochranu. Kdyby se to auto stále vyrábělo, tak bych do něj šel klidně znova. Prostě když vidím, jak jsou jiné značky poruchové, tak jsem rád, že mám toto, i když už dost staré auto.Otázka je, jak je to v dnešní době, protože výrobci jsou trhem tlačení ke snižování kvality a nemají zájem, aby auto jezdilo dvacet let. Potřebují aby lidi kupovali nová...Já si to auto taky nechám, jak dlouho to jen půjde. Je jasné, že si časem nějaké opravy vyžádá, třeba výměnu lamely spojky, tlumičů, výfuk asi nevydrží věčně, ale pořád to je vzhledem k ujetým kilometrům paráda.
To máš to samé jak u Oplu, který se tu mimochodem moc neobjevuje, tak ten rezl jenom jsi se se na něj podíval. Můžu dokladovat. Mám Vectru z roku 1993 a už zrezlo takřka vše ale protože to furt jede s minimální spotřebou tak radši občas něco natírám. Je to vyrobené v Německu a má 240 tisíc km. Mám ještě Calibru vyrobenou však ve Finsku a ta na rozdíl od Caliber vyrobených v Německu , které už takřka všechny zhnili nemá do teďka žádný problém a to bude mět příští rok 20 let a 210 km. Oni v té skandinávii tomu hoši trošku lépe rozumějí a ty auta jsou tam vyrobená fortelněji. Měnit taky nebudu, ty novodobé sračky mě vůbec netáhnou a nemíním trávit čas po opravnách s blikající palubkou jak hrací automat jak to trefně nazývá můj známy mechanik. Tož tak.
Chtel jsem napsat to same,Calibry vyrobene v Nemecku v 90% na kasi,rozpadaj se před očima.Mam jednu Nemeckou a jednu Finskou.Nemecka není shnila jen proto,ze v zime nikdy nejela a je dovezena z Italie.Finska muze stat venku celorocne a drzi jak zidovska vira.Nekde jsem cetl,ze Opel tenkrat nakupoval plechy v Cechach a ty nebyly nijak chranene proti korozi,asi na tom něco bude,kdyz vidim ten propastny rozdil v tom,jak hniji ci nehniji...
chci si koupit 20-30 let stare auto, zajimaji me tyto:MB 124 TE (kombi), ci 190Saab 900 (stary) a 9000 (1993-1997 model)Rover 800 (827 ?)Volvo 852, V70co byste si vybrali, Saab 9000 mi vychazi nejlepsi ?
Mám zkušenost se saaby a volvy i mercedesy(jsou to moje srdcový značky).volvo je výrazně spolehlivější a řekl bych , že i antikoro ochranu má ještě leší než saab. U saabů dost odcházejí displaye, jsou problémy se zapalováním a rádo se kazí i vyhřívání sedadel protože prkají rošty na vyhřívání. Vybírejmezi MB 124 a V70, to jsou nejlepší auta z těch co uvádíš, pak už záleží na knkrétním kousku a jestli ti sedí náhon na předek nebo zadek. ale od rovera utíkej jak to jen jde..komfortem jsou ty auta zhruba nastejno. nejvíc místa vzadu zase nabízí saab, ale ten budeš muset opravdu častěji spravovat. já jsem měl pár let 9000cd 2.3. t, takže vím o čem je řeč.
* Na časté ježdění Volvo V70!!! Faceliftovaná 850 s pěknějším a kvalitnějším interiérem. Super 5ti válcové motory - benzíny i diesel (mají skvělý zvuk!!!) Vydrží velmi vysoké nájezdy km, robustní mechanika. Pokud rezne tak pouze bourané a neodborně opravované kusy. Jedno z posledních z aut které ještě nebylo stavněno jako spotřební zboží.* Pokud to má být auto na víkendové vyjížďky nebo občasné ježdění tak benzínový!!! Saab 900 nebo 9000 jsou též zajímavá auta.Turbomotory jsou choulostivé na pravidelný servis a necitelné zacházení.* Sehnat MB 124 v rozumném stavu je kumšt, a většinou jsou poměrně drahé. Navíc se tyto auta potýkají s korozí karoserie. Nesmrtelné dieselové 5ti válce (jako u Volva).* Rover 800 je určitě nejhorší volba. Pochází z doby kdy se automobilka potácela na pokraji krachu. Rover 800 je v podstatě překarosovaná Honda Accord, ale bez japonské kvality. Nespolehlivé, hladové motory Rover a problematická elektronika pomohla automobilku pohřbít. Těžko se hledá znalý mechanik.Přeju šťastnou ruku při výběru!
Mýlíš se. Rover 800, je Honda Legend. Accord je Rover 600.
Aha! Díky za opravu! Stále ale předpokládám že na nevalné kvalitě Roveru z té doby se shodneme...?
Ty nesmrtelné dieselové pětiválce ve Volvu jsou od Audi.........
Ano vím o tom. Skvělá práce z dob Audi 100/A6. Což je taky super vozík...
No ty pětiválce v Mercedesu také. Resp. zkonstruoval je pro Mercedes Ferdinand Piech v době, kdy žil na volné noze.
S garáží mám jako vlastník Felicie přesně opačnou zkušenost. Šestnáct let staré auto nemá žádnou díru a dokonce ani viditelnou korozi na povrchu karoserie, přitom je celá ta léta nocuje v garáži, kde teplota neklesá pod 10st. Většina těch venku parkovaných je už na vrakovišti, nebo vyvařená.Favorit z roku 90 byl taky v pohodě až do momentu, kdy ho zdědil švagr a zaparkoval ho "pod okap". Favo patnáct let drželo bez větších známek koroze.
Nevím kde všude redakce ty fotky posbírala, ale jestli je ten "trojkový" Golf od nějakého kamaráda, mělo by se mu říct, že ty čínské zimáky na zadní nápravě má namontované obráceně.
Prach jsi a v prach se obrátíš. A tvoje auto jakbysmet.
Volvo od dob 7xx/9xx resp. předfaceliftových S40/V40 prakticky vůbec nerezne. Pokud nebylo havarováno a originální plechařina nahrazena druhovýrobní.
Dovolil bych si nesouhlasit...před 2 měsíci jsem koupil Volvo V40 T4 r.v. 98 se značnou korozí u víka nádrže a na prazích. Nicméně 200 koní na LPG za 28 tisíc bylo příliš lákavých, než abych na to řekl ne :-).
S/V40 majú technologickú vadu, preto hrdzavejú. Ale na lemoch blatníkov, tipujem to tvoje na záplavu. Ja mám S40 predface, lemy som preventívne ošetril epoxidovým základom a gumoasfaltom a mám pokoj. Spodok až na ramená je čistý.
jsem to možná blbě napsal, V40 je předfacelift a ty reznou. Stejně tak jako ty 7xx/9xx.Cokoliv nad už prakticky ne. Sem tam nějaká 850 má počínající korozi, ale to bývá naprostým lemplovstvím majitele (odštíplý lak po několik let).
Jo Mergl to podělal, u užitkáčů by se to dalo nějak překousnout, ale že rezaví Ečka i eSka tak to je ostuda jak hrom.
V Česku moc neplatí "náš zákazník, náš pán" a čeští manažeři pracující v českých pobočkách zahraničních firem jsou ještě větší sráči než jsme doufali, i když to samozřejmě neplatí paušálně.
To proto, ze je to zde samy 'kindermanager', po vzoru 'Avia s nadstavbou' = 'kinderkamion'. :-))
To že rezne snad všechno je známá věc. Je úplně jedno, jestli je to VW koncern nebo prémiovka. Bohužel, doba, kdy auto vydrželo bez koroze klidně 15 let je pryč. Všichni chtějí vydělávat takže řešení je šetřit tam, kde to není vidět. V době, kdy mercedes W124 se prodával jako naprostý holátko a mercedes si nechal zaplatit příplatek snad úplně za vše, měl člověk aspoň jistotu, že si kupuje kvalitu a trvanlivost. Problémem je hlavně postoj automobilky (potažmo dovozce) v případě reklamace. Dělám do aut již dlouho a to, co si dovolí čeští zástupci značek je opravdu k pláči. Např. u českého forda přestávají cokoliv řešit na záruku po cca. 4 - 8 letech. Podle nich si za vše může člověk sám a proto záruku neuznávají. U německého dealera není problém reklamovat korozi i u 10 - 12 let starého auta. Sám jsem takhle v německu vyreklamoval 10 let starého focuse, který byl napaden korozí na hranách dveří. České zastoupení mě poslalo do háje, němec se k tomu postavil čelem. To samé jsem nyní zažil u Hyundaie. Karoserie Hyundaie Matrix z roku 2003 byla naprosto bez koroze ale rám pod motorem byl totálně schnilý. Skusil jsem reklamaci v německu a světe div se, německý dealer mi dal nový rám. Nejprve jsem se informoval u českého zastoupení Hyundai a ten se mi vysmál, že prý je to auto z roku 2003 tak co bych chtěl. Když jsem to říkal tomu německému dealerovi tak mi řekl, že Hyundai Deutschland má takovou reklamační politiku kvůli spokojenosti zákazníků...
U dnešních vozů se, na rozdíl od starších, sypou motory (downsizing, EGR), ale s ochranou proti korozi jsou na tom lépe. Podívejte na dnešní Francouze a Italy. Nereznou. Což před patnácti, dvaceti lety bylo nemyslitelné.W 124 jsem jezdil léta ve Stuttgartu jako taxi. Sice nerezlo zdaleka jako W210, ale rezlo časem taky. A zpočátku výroby mělo takové kvalitativní nedostatky, že Stuttgarští taxikáři jeden na protest před branami fabriky v Untertürkheimu zapálili. Pravda je, že ho pak Mercedes vylepšil na kvalitní model, ale držák, jako W123 to nikdy nebyl.
"Bohužel, doba, kdy auto vydrželo bez koroze klidně 15 let je pryč."Kdy konrétně tahle doba byla?
U Volva cca do roku 2004-5
krátce kolem let 1995-2005 (plus mínus tak 2 roky). Nejprve na to nebyly technologie a teď už se zase laboruje s životnostním inženýrstvím, aneb jak donutit lidi kupovat stále nové krámy.
Obě moje auta (Golf a dlouhý Focus) z téhle doby už jsou kvůli rzi dávno pryč. Golfovi sežrala spodek, Focusu spíš plechy. Na porážku to nebylo, ale o "nerezovosti" se mluvit nedalo ani náhodou.
Thalie z roku 2000 nejsou shnilé ani po 20 letech provozu....
Na "rám pod motorem" se žádná záruka proti korozi nevztahuje nikde, vše je záruka na prorezavění karosérie..
S tím souhlasím. Proč ale německý Hyundai přiznal nějakou konstrukční chybu toho rámu a rám mi dal nový zdarma a český Hyundai tuto vadu nepřiznal? Všechno je to jenom o přístupu značky k řešení problému. Němci se snaží získat loajalitu zákazníka, češi se snaží zákazníka jenom odrbat..
Tak to teda já mám úplně jiné zkušenosti, český Hyundai dal mi dal nové zadní ramena a to mám auto dotažený z Německa a na prohlídky k nim nejezdim. Jen jsem přišel zeptat kolik stojí a oni to cele zajistili. Asi tolik
@ Mercedes: Sprintery "kvitnu" doteraz. Najma okolo okien na zadnych dverach, nie je neobvykle vidiet hrzdu okolo osvetlenia SPZ atd...Ja by som sa hambil cosi take predavat.
S tím M-B je to pravda, podělali si to naplné čáře a nechápu, proč zrovna oni měli zapotřebí to tak odrbávat. Co vím, tak od 2008 už je vše jak má být..mluvil jsem s jedním manažerem od audi a ten mi řekl, že audi se vyšvihlo hlavně díky tomu, že udrželi kvalitu interiéru a karoserie na dobré úrovni v době kdy to MB a BMW začali šidit..s technikou to už tak valný nebylo..
To se teprve časem pozná, zda novější Mercedesy taky budou hnít. Z roku 2008 snad ještě není zrezlá ani Dacia, ne.
Proč? Nenažranost, proto.
Mám dvě poznámky k Nissan Almera N161) máme v rodině r.v. 2003 a po korozi ani stopa2) pokud vím, je to víceméně jen překapotovaný Peugeott 306 a vyrábí se ve francouzské továrně Peugeottu, tak by i tak nebylo úplně správné házet to na Japonce :)
Já mám "jenom" korejce z roku 2002, který navíc nikdy neviděl garáž, a dodnes také koroze žádná (pouze puchýřek na hraně předního blatníku, který však byl před lety po nehodě měněn). Když tady vidím např. ty shnilé prahy Fordů a bavoráků - na mým autě mám prahy celé plastové (až k dolní hraně dveří). Když koukám na shnilé dveře zevnitř, tak si zase vzpomenu, že já mám ve dveřích takový šedý hrubý povlak/vrstvu a rez tam nikde také není.Jinak jezdím i Fordem (Escort) a jezdil jsem Fordem (Scorpio). Scorpio prorezlo skrz už po 5 letech od výroby, Z Escortu také stále něco odpadává a člověk kolem něj musí chodit po špičkách, aby se nerozpadl. :-/
Nu, prahy máš těžko plastové, ale plechové oplastované.
tak, ja som mal korejca z 1996, potom subezne dalsieho od 1998, treti 2001 ... ked sli z domu mali 6, 10 a 4 roky, po hrdzi ani stopa ...
Almera N16 byla vyrabena v Japonsku (2000-2002) a pak v UK (2002+). To, ze je to na nejake platforme Renaltu nebo PSA je pekna blbost. Nema to s frantikem nic spolecne mimo 1.5dci (jediny Renault motor v nabidce do N16).N16 moc nereznou (stejne jako P12), N15 i N14 diky veku uz reznou hodne (stejne jako P11 a P10).
No a co jsi tím chtěl říci? Já mám Tatru 603 z roku 1969 a po korozi taky ani stopa... bodejť by ne, když ji měl doma jako modlu v suché garáži festovně narezistinovanou soukromý majitel, vyjel s ní jen zasucha a má za 45 let najeto 42tisíc km. To, že něco shnije nebo neshnije, nezáleží jen na logu nalepeném na čumáku, ale i na tom, jestli, jak a kudy to jezdí. Viděl jsem u jedné značky auta, pověstné superochranou proti korozi, prorezavělou přední kapotu pod parádním lakem, kdy se nějakou dobu slaný sajrajt dostával mezi pozink a lak prasklinou na hraně kapoty, lak byl jediné, co to drželo pohromadě, napřed to vyžralo nitky do galvanizované vrstvy a pak už hurá skrz plech.Takže Nissan, Renault, BMW, Me´dour nebo VW, shnít může úplně všechno. A dřív či později opravdu shnije.
Tak jinak, od roku 2003 do roku 2009 jsem ho měl jako auto na podnikání, jezdilo denně a stálo před domem bez garáže.. a stále stojí, od roku 2009 ho používá manželka :) Najeto má momentálně kolem 150...ještě nějaké doplňující dotazy?
150tisíc km za 11 let? No to je mi ale zátěž.......:-O
Rozhodne väčšia, ako keby to najazdil za 3 roky - dlhá súvislá jazda je šetrnejšia ako poskakovanie po 10 km so studeným motorom.
překapotovaný 306 to určitě není, částečně tam byla spolupráce s Renaultem (1.5 dci), vyráběl se ale v Británii. Nicméně značka je to japonská, ti taky nad tím měli dohled
hm, dle TP výrobce Nissan Europe S.A.S, Trappes, FrancieMáte ovšem pravdu, nebyla to překapotovaná 306 ale Renault Megane... na argumentu, ve vztahu k obecné korozi značek podle výrobce, tedy že to není moc Japonec, ale spíš Francouz to snad nic nemění ne? :)))))))(Vůz byl postaven na globální platformě MS, která vznikla ve spolupráci s Renaultem. Kromě motorů od Nissanu byl v nabídce i vznětový motor 1,5 l se vstřikováním Common-rail z vozu Renault Mégane druhé generace).
N16 1.5 72kw - 2004 - bol moj posledny Nissan, co som v zivote kupil... pred tym som mal este 2 almery N15 (vsetky 3 kupovane ako nove) a primeru GT (kupena ako mierne jazdena). Zatial co N15 boli este ako tak solidne, N16 bola asi najvacsia chyba aku som kedy pri kupe auta spravil. V prevodovke sa rozleteli dve ozubene kolesa na sracky po roku a 20 000km, za 4 roky 3x menene obe predne svetla lebo boli vadne z vyroby (vzdy na zaruku), po 2,5 roku menene retazove rozvody! (problemy so startovanim a chyba cidla polohy vacky), bezdovodne zhasinanie motora za jazdy (prestalo po troch mesiacoch samo, lebo nikto nevedel najst zavadu), ziarovky v stretavackach vydrzali 2-3 mesiace, immobilizer si zil vlastnym zivotom a jedine co pomahalo bolo namocit kluc a vopchat do spinacky... plasty v interieri otrasne, polka palubovky mi odpadla sama z nicoho nic, po styroch rokoch chybal vrchnak "prednej laktovej opierky", schranka pred spolujazdcom nebola, stredna cast s vyduchmi ventilacie nad radiom taktiez komplet cela chybala nakolko mi z nicoho nic pri predbiehani ineho auta spadla cela pod nohy... a tak by sa dalo este dalej pokracovat... nova stala v prepocte 17.900€, ako stvorrocna isla z domu prec s 90 000 km na tachoometri za 5000€ a bol som stastny, ze som sa toho zbavil. Co som sa dopocul almera este jazdi, ma necelych 140 000 km, druhy motor nakolko zlyhali rozvody a kazdu chvilu je nepojazdna (znamy ju servisuje)... Ked vidim, ze to je vyrobok rovnakej automobilky ako Primera P11 GT (ktoru som mal pred almerou), chce sa mi grcat :-/
1,5dci se 72 kw a ani s řetězem od Renaultu být nemohla.
Zdravím,u všech aut je to vždy o kuse,já měl 2xN16 vždy od novoty, první 2001 1.5 (66kw) do roku 2005 a prodával jsem ji s najetými 145 000km bez jediné poruchy kromě běžné ůdržby a od roku 2005 jsem měl N16 facelift 1.5 (72kw) na té jsem najel 150 000km a u té byly 2 problémy za celou dobu, 1xvýměna předních světlometů zdarma v rámci svolávací akce a 1x začalo ve 130 000km hučet zadní ložisko. Za mě naprostá spokojenost
Mám Almeru N16 z roku 2002. Koupena nová, najeto 170 000 km. Bez nejmenších závad. Většina km najeta po Praze a okolí. O auto se řádně starám. Působí stále dojmem velmi zánovního vozu, především v porovnání s podobně jetými vozy koncernu VW mých známých. Nemohu si stěžovat.
Pro zajímavost. Mám ještě BMW 750iL, staré 27 let, najeto 300 000 km. Bez nejmenší známky koroze, jezdí stále jak drak (a žere jak tank:-). Samozřejmě, že vždy dostal, co bylo třeba. Zásadní věci však, jako motor,převodovka, nápravy, ložiska, tlumiče, jsou původní.
To je zajímavé. Já jsem vlastnil Almeru N16 1.8 sport hatchback rv.2001, koupeno nové v 01/2001. Jezdil jsem s ní až teď do podzima. Takže téměř 14let. Celkový nájezd malý, kolem 140k km. A auto vynikající a spolehlivé. A že si užilo totálně prosolených zim. :-) Vzpomínám na něj jen v dobrém. Kdybych měl vrátit čas, zas si ho vyberu.Co je mi záhadou, proč 10-100 lidem totožné auto slouží výborně a pak se jednomu totálně rozpadá. A je jedno o jakou značku jde.
Nechápu, proč mám ty mínusy. Že se mi ho nepodařilo zrasit? :-D
to je vážně zajímavé.. moje Almera N16 1.5i jezdi celých 11 let bez poruch závad.. pravda světlomety v záruce rovněž měnili 2x, protože ty původní svítili naprosto tragicky, ale na to byla svolávačka to bych nepovažoval za poruchu. Jinak akorát v záruce vyměnili lambda sondu (auto padalo jednou kvůli ní za uherák do nouzového režimu tak ji raději vyměnili) a měnil jsem akorát destičky a filtry, dokonce i všechny kotouče jsou stále původní. Pravda, žere trochu víc olej, prý pístní kroužky nebyly úplně povedené.
Už aby tu byl ten kevlar jen 2x dražší jak ocel. Pak už to nebude potřeba řešit.
dnes sa uz vsetko robi na jednu sezonu :D casy kde sme si kupili auto na 20 rokov su prec, budeme ho kupovat kazdych 5 rokov(to som asi aj prehnal)... a kto povie ze nie-ten bude kao prvy kupovat,pretoze nebude mat na vyber.. konzum konzum
Už aby se na trhu objevily levné 3D tiskárny :-D
3D tiskárna? Na co? Natavovací lepenka, horkovzdušná pistole, tlumex a montážní pěna dovedou zázraky :-D
zázraky...do doby, než se to zlomí na půl na prvním hrbolku o nárazu do něčeho ani nemluvě...:-)
..klud, zvysok sa 'dozenie' bakelitom...potom cakaj ze ta banda samozrejme vymysli taky, ktory sa 'eko'-zrecykluje na parkplaci sam - a budes tak, kde si bol. Inak za tie blaboly o tych zarukach...dalsia ukazka marketingovych polo-lzi, nech sa uz konecne zacne nieco robit tu docerta.
Ale na druhej strane su specializovane firmy, co nasteirkaju zospodu cisto nove auto.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.