Korejský Hyundai Accent dostal výrazný facelift, evropská verze v nedohlednu

Jihokorejská automobilka Hyundai odhalila na domácí půdě faceliftovaný model Verna Transform, u nás a v severní Americe známý pod názvem Accent, což je neklamným znakem toho, že i k nám dorazí ve velmi podobném kabátku. Na otázku kdy však zatím stále nevíme odpovědět.

Dá se říct, že Accent čekala pořádná stylingová změna, takřka na nepoznání se změnila přední maska, která nabrala modernější a dynamičtější charakter, i když „zlé jazyky“ poukázali na přílišnou podobnost s novým Subaru Legacy. Zatímco boky zůstaly téměř beze změn, zadní část, kterou si však automobilka z větší části stále nechává pro sebe, zdobí sportovně laděný nárazník.
Modifikace se nevyhnuly ani interiéru, v němž se projevily zejména na středové konzoli, která je nyní ergonomičtější a přehlednější. Navíc, do katalogu přibudou nové dekorační materiály a možnosti čalounění.
Na domácím trhu se omlazený sedan začne prodávat nejpozději do dvou měsíců, v Americe před koncem letošního roku, nad prodeji v Evropě však stále visí otazník.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Verna Transform alias Accent sedan
 
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků