Konstruktéři Holdenu ladí Chevrolet Malibu pro exportní trhy

Ústředí amerického koncernu General Motors pověřilo svoji australskou filiálku Holden úpravou nového sedanu Chevrolet Malibu pro světové trhy. Prvním skutečně „globálním“ Chevroletem se tak poněkud nezvykle nestane žádný „ekoprcek“, ale (na naše poměry) plnohodnotný sedan, který by se měl prodávat na „více než stovce světových trhů na šesti kontinentech“. Tým australských konstruktérů novinku ladí ve svém středisku Lang Lang Proving Ground ve státě Victoria a součástí vývoje jsou také zkoušky na běžných silnicích, z nichž pocházejí také přiložené snímky (všimněte si nápisu „řízení vlevo“, v Austrálii se jezdí na levé straně vozovky).

Modifikace nového Chevroletu Malibu pro plnění požadavků zákazníků z celého světa mají být ukončeny koncem příštího roku, takže bychom se s prvními vozy na našich silnicích měli potkat v modelovém roce 2013. Malibu se začne prodávat nejprve v Jižní Koreji, a to ještě letos, následovat má Čína a domácí, americký trh se dočká na začátku roku 2012.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Malibu během testování "světového provedení" na australských silnicích


 

Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Spark 0.796
Rok výroby: 2008
Stav: 105 420 km
Cena: 32 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků