To by mne skutecne zajimalo, zda tu nektery z Vas elespon zna nekoho, kdo takove auto ma.Jste si skutecne jisti, ze to je kvuli Bruselu a ne kvuli tomu, ze se tenhle kousek neprodava tak, aby na tom mel MB dostatecny zisk? A pokud si jisti jste, muzete nam to nejak hodnoverne dokazat?
Osobne znam cca 4 ,kteri vlastni MB Coupe . Je fakt ,ze to neni VOLKS pro vetsiny a neni videt na kazdem rohu.Coupe se prodava dobre ma i v 12W a 65AMG pro fajnsmekry /i zde znam majitele/ Bohuzel silene EU nesmysly preji 3-4 Tic Tackum,ktere maji zivotnost ZERO a pri plnem zatizeni maji tesne pred infarktem... Mam CL 55 AMG a nemenil bych.;-)...Holt asi budou ale silet po ,,tuning " 2.O TDI :-D :-D ale tj jiny level....
Uplne racionalne rozhodnutie MB.Lepsia cena prinesie viac zakaznikov.A stale zostal na vyber aj 8-val.Ani Porsche napr.Panamera nepadlo na kolena s dieslom,skor naopak a kludne si to este "vycapia"na kasnu.
Osobne znam cca 4 ,kteri vlastni MB . Je fakt ,ze to neni VOLKS pro vetsiny a neni videt na kazdem rohu.Coupe se prodava dobre ma i v 12W a 65AMG pro fajnsmekry /i zde znam majitele/ Bohuzel silene EU nesmysly preji 3-4 tic tackum,ktere maji v konecnem dusldku vetsi spotrebu nez 6,8 W :-D... Mam CL 55 AMG a nemenil bych.;-)...Holt asi budou ale silet po ,,tuning " 2.O TDI :-D :-D ale tj je jiny level....
pokud by z toho neměli zisk, tak by to nevyráběli... MB není VW, aby výrobu určitých modelů dotoval...
bohužel v tomto je viz nejprodělečnější auto, kterým je Smart
Škoda no... Dvoulitr diesel by mu moc slušel. Další generace už bude snad na platformě předokolky :-)
Stačil by i tříválec nejlépe 1,0l;-)
Dočkáme se :-(
Aneb balada o tom, jak demence z Brusele zničila evropské automobilové tradice a hodnoty.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.