Konec osmiválcového mustangu jen tak nepřijde. Ford s ním má další plány

hostík  |  28. 12. 2016 12:10  |  [77.48.30.xxx]

je obdivuhodné přijít po padesáti letech na to, že kromě amíka si to chce koupit i nějaký evropáček či australánek

Odpovědět  |   | 
rákos  |  28. 12. 2016 16:17  |  [90.176.178.xxx]

Tak to má být. Ať jdou do háje tříválce s turbem!!!

Odpovědět  |   | 
sokar  |  28. 12. 2016 17:19  |  [46.33.96.xxx]

I ty blbý tříválce do města pochopím a dokonce přežiju jen když v zájmu vyššího dobra zůstane u mustangu V8. Sice mustang nechci, ale kdyby přišel o V8 tak by svět tak nějak nebyl úplný.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 12. 2016 18:20  |  [217.195.168.xxx]

klud, stale si mozes kupit nejakeho toho zanovneho vipera.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  28. 12. 2016 19:13  |  [46.33.96.xxx]

Já si šetřím na vette.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  28. 12. 2016 18:51  |  [213.181.132.xxx]

Keď sa o 10-15 rokov presadia elektromobily, tak budú V8-ky asi tak moderné ako sú teraz moderné parné lokomotívy...
Elektromobily budú schopné bez problémov nasimulovať zvuk motora aj zvuk aj radenie prevodovky. A bez astronomických nákladov na údržbu.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  28. 12. 2016 19:16  |  [46.33.96.xxx]

I ty simulante. V8 i V6 motory mají servisní náklady naprosto směšný. Na rozdíl od turbovysavačů a dieselů.

Odpovědět  |   | 
freddka  |  29. 12. 2016 08:39  |  [83.208.55.xxx]

to je jasny, u vas na vesnici cim vetsi motor, tim levnejsi provoz...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  29. 12. 2016 12:20  |  [46.167.216.xxx]

8 válce např. v mustangu jsou takřka nesmrtelné. Nemá to přímé vstřikování, žádná turba, takže normální tlak. Velký objem, takže to nelze tak snadno uhonit. A dokud to tak bude, svět je v pořádku.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  28. 12. 2016 19:58  |  [85.70.186.xxx]

Podle Vašeho komentáře si troufnu odhadnout, že s amerikami asi moc velké zkušenosti nemáte. U starého amerického osmiválce totiž řazení převodovky při normální jízdě vůbec nepoznáte. A zvuk sice elektromobil nasimulovat dokáže (ostatně právě Mustang to u EcoBoostu taky dělá), ale vibrace a cukání motoru při přidání plynu elektroauto prostě nahradit nedokáže. K charakteru amerických osmiválců totiž stejně jako u Harleyů patří, že se celé auto neustále klepe a rachotí i když zrovna stojí na místě. A když už jste nakousnul tu údržbu, tak z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že servisování a provoz 40 let starého osmiválce z Detroitu není vůbec žádný problém, a to jak technicky, tak i finančně. Přitom už to je poměrně moderní a velmi pohodlné auto s kotoučovými brzdami, elektrickým ovládáním oken a sedaček, automatickou klimatizací, tempomatem, centrálním zamykáním, posilovačem řízení, vzduchovým podvozkem s automatickou nivelací, katalyzátorem a spoustou dalších vychytávek, které i po těch letech pořád fungují. Pokud už se něco rozbije, tak to je zpravidla elektrika, která se ale na rozdíl od moderních aut se spoustou řídících jednotek dá většinou opravit doma v garáži a s relativně malými náklady. Zbytek je poctivá kovářská práce a speciálně motor díky nesmírně masivní konstrukci a nízkým otáčkám vydrží věky. Až budou dnešní elektromobily bez problémů jezdit i za 40 let, tak uznám jejich nadřazenost proti spalovacímu motoru, ale zatím o tom vzhledem k životnosti baterií a komplikované elektronice dost pochybuji. Naproti tomu předváleční veteráni na srazech vesele bublají i po 80 a více letech, a pokud je zelení aktivisté nezakážou ve jménu boje za lepší zítřky, tak spokojeně poběží ještě další desítky let.

Odpovědět  |   | 
freddka  |  29. 12. 2016 08:41  |  [83.208.55.xxx]

jen poznamka k tomu razeni - to nema nic spolecneho s motorem, to dela prevodovka ... ostatni tve myslenky jsou na tom svou sofistikovanosti dost podobne

Odpovědět  |   | 
petrklm  |  29. 12. 2016 09:27

No nevím, nějakou tou amerikou už hodně let jezdím, ale že by se to třáslo i na místě... ale jinak souhlas, jen poznámku k tý elektrice: vzhledem k jednoduchosti, dotažený až skoro k dokonalosti, se většina závad odstraní Kontaktolem

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  29. 12. 2016 12:23  |  [46.167.216.xxx]

Máme v rodině Shelby z roku 67 a to se třese a rachotí teda fest.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: