Konec dohadům. Nový Ford Focus RS má 350 koní

18 komentářů

Yard
25. června • 22:23

Ten zvuk je hroznýý. Nedávno vedle mě stál na křižovatce Focus RS500 a já si stáhnul okénko, abych si poslechnul nádherný zvuk. V případě tohoto eRSa ho rychle zavřu. Interiér? "Tamagoči RS" nemá to koncept, duši. Není to verze pro Japonský trh? Nahonit milion koní turbínou, umí každý. Jsem zvědav na Nordschleife. Nebo na čas pod měřením Christiana Menzela. Fordy byly pověstné svými podvozky, ale současná generace třeba Focusu je katastrofa. Každopádně zatím, kdybych si měl vybrat jestli toto nebo současnou generaci, tak beru Focus RS 2.5L

Peter
25. června • 18:11

Mercedes taktiez vypali facelift A45 AMG . Myslim si ze aj RS3 bude mat co robit ;-)

stealth
25. června • 19:30

Říká se tomu výkonnová válka. Ale Mercedes se svým čtyřválcem zase tolik nezaostává:https://www.youtube.com/watch... Nová verze Mercedesu A45 AMG myslím současnou RS3 porazí.

**/JGHWGF&^7&%%@%jbgd+
25. června • 15:24

Skutecne trhac! ... skodovackych zadeli :-D

stealth01
25. června • 17:33

Zase. Ale neboj. Oni mají v koncernu připraveny stroj který tomu Focusu taky natrhne zadel. Ultimatni a super výkonné Audi RS3. Ten ukáže tomuto Focusu záda kdykoliv a kdekoliv.

Mansart
25. června • 18:07

Jo jo a to i cenově ;)

stealth
25. června • 19:25

No tak pokud ji budu kupovat, tak si odečtu DPH a se slevou prodejce jsem s téměř plnou výbavou na 1.2 mio. To mi připadá celkem rozumné.

Mitch
25. června • 17:58

Tak to bych nerekl. Ne vzdy a vsude.

stealth
25. června • 19:38

Vycházím ze dvou věcí. Stará RS3 bez jakýchkoliv úprav porazila na technicky dost náročném okruhu BMW M3 E92 (výsledky na Fastest Laps). Zadruhé pod kapotou Audi je skvostný pětiválec s větším obsahem a s rozumně velikým turbem, takže průběh kroutícího momentu a dostupnost výkonu bude asi lepší (což se hodí při výjezdu ze zatáček).
Pochopitelně je to, co jsem napsal, lehce dětinské (v podstatě jsem se snížil na úroveň toho, na koho jsem reagoval).
Já jsem měl mít novou RS3 půjčenou příští pondělí, ale nevyšlo to a bude až někdy v průběhu července. Myslím, že u Fordu udělali chybu, že nenasadili proti tomuto špičkovému pětiválci svůj pětiválec a zůstali (snad kvůli emisím) u čtyřválce.

clanek
25. června • 20:38

Ale notak, na jedne trati bylo rychlejsi a na X dalsich pomalsi, tim argumentujes? :-)
Kdyz pouziju "tve zbrane", tak stara RS3 mela problemy i s M135i (takze ani ne plnohodnotnym ///M), v primce dokonce pomalejsi (kdepak ty audi kone jsou). BMW M135i v Audi RS3: Road, Track, Drag-race. - /CHRIS HARRIS ON CARS ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth
25. června • 21:33

No jo, ale koukám, že ty argumentuješ taky jen jedním videem, tak co si budeme navzájem vyčítat, že? ;-)
Jsem prostě přesvědčen, že použití velmi silného pětiválce v RS3 (0-200 za 14,4s), společně s odladěním od kluků z Audi Motorsport (RS a R8 modely se vyrábějí v Neckarsulmu v továrně Quattro GmbH) vytvářejí silné předpoklady, aby drtili mainstreamovou konkurenci.
Kde Focus RS může vyhrát je zábavnost a hravost. Audi je a bude přesné, bude mít výborný grip na silnici a bude devastujícím způsobem rychlé v přímce, ale obávám se, že bude chtít být v hlavní roli někde vysoko nad řidičem. Focus RS bude naladěn na hravější notu a pravděpodobně dovolí řidiči více. U RS3 nejde ani vypnout stabilizaci a to považuji za nešťastné.
Ale uvidíme co na to Chris Harris :-D

clanek
26. června • 8:19

Tak snad ti tu nemusim hazet tech linku dvacet, pouzivat google a youtube umis urcite i sam. Vesmes je vysledek vzdy stejny: RS3 je neuveritelne schopny stroj, v primce, no a tim to tak trochu konci. Pak uz se jen pere s fyzikou (jeste aby ne s 60% hmotnosti na predku a 1600kg v malem aute).
Srovnani s Focusem RS je zatim uplna teorie. Nevime jestli bude zabavnej a hravej, nebo stejne nedotacivej jako audi.
Volba petrolheda by stejne velila pockat 2 mesice na M2, ale tva averze k BMW je zde uz legendarni, takze to asi nebude tva cesta.

stealth
27. června • 13:00

Máme tady zase nějaké zažité pravdy, dogmata, tvořená novináři. BMW umí zatáčet a AUDI neumí.Rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu u tří konkurentů:1520Kg AUDI RS3: 59/41%
1591Kg BMW 135i: 54/46%
1573Kg MB A45 AMG: 62/38% Vychází mi z toho tři věci, které jsou zajímavé. AUDI je ze všech třech nejlehčí a MB i s takovým rozložením hmotnosti na okruhu M135i porazil (a to i přesto, že byly ve zrychlení v daném testu http://www.dragtimes.ru/en/blogs/view/81... nejlepší). A nakonec BMW prohrává s oběma v brzdách. Ve výše uvedeném pořadí 33.9m, 34.4m, 34.0m... Vždycky mě potěší, když nějaké auto vyhraje nad BMW. Prostě ta jejich nabubřelost a fanatismus jejich zákazníků mně strašně vadí. Ze všech stran tak moc slyším, jak na BMW nic nemá a ostatní se můžou jít vycpat, tak vlastně proto nebyla ve hře od začátku jen M3.

stealth
26. června • 8:35

Petrolheadi, mistři světa a další. Jejich volbou je BMW. OK. Má averze není veškerá žádná. Mám už udělané kalkulace na BMW M3, nabídku pojištění i schválené financování.
Pokud bych měl averzi vůči BMW, myslíš, že bych si objednal M3?
Problém je v tom, že nechci zkusit jen M3/M4 (měl jsem půjčenou od svého prodejce M4 a moc mě nepřesvědčila, docela nuda - resp. nebyl jsem schopen využít se svými dovednostmi ani zlomek jejich schopností). Teď mě čeká RS3 na den zapůjčení. Uvidím, co mě osloví více a ve finále, co bude více vyhovovat mé ženě.
Ale pokud to bude cokoliv z těchto dvou značek, neznamená to averzi vůči té druhé. Já naprosto uznávám postavení M3 na trhu a pročetl jsem asi dvě stě stránek o technologiích podvozku, řízení, motoru apod. Jsem z toho auta nadšený ve smyslu použitých technologií. Ale obávám se, že ho nebudu moct prostě využít. Nejsem tak schopný řidič. Možná právě proto ocením RS3 více.
Jediné co nemám rád je, že mně někdo násilím leze do mozku a přesvědčuje mě o tom, jak něco nenávidím apod. Zkus přemýšlet za sebe a nepleť se prosím do mého myšlení a cítění.

clanek
26. června • 9:16

Nikdo ti do mysleni neleze, o tom co jsi dovedl vyplodit na snad vsech ceskych servrech ve svem snad rok trvajicim afektu te asi nemusim informovat, to si snad jeste pamatujes.Ad m3, souhlas ze nema cenu kupovat auto ktere si sam neuzijes, jen nejak nechapu volbu mezi M3 a RS3, mezi sedanem / coupe za 2mil a mensim HB kolem milionu. Nemelo by uz smysl pockat na RS4? Manzelce nemuze vyhovovat mene nez RS3 a bude to v kazdem ohledu dospelejsi auto.
Nevim, mozna je to jen muj problem, ale fanda HB za 1,5mil moc nejsem (ikdyz jde v mem pripade jen o teorii). Nebo to vem z jineho soudku, co zakladni cayman/boxster? Nepotrebujete li misto manzelce by se mohl libit a bylo by to skutecne sportovni auta (pravda, ne tak schopne v primce, coz vidim tebe hodne zaujima).

stealth01
26. června • 10:09

Přispívám jen tady a na auto.cz
Spíše byses měl ptát co vyplodili ostatní? To, co jsem předvedl nebyla averze, ale kritika. Místo toho, aby byla nějakým způsobem chápána, tak jsem byl označen za člověka, který si to auto rozbil sám. Byla to kritika něčeho nedotknutelného. Pokud bych kritizoval svou A3, tak by to bylo bráno normálne. Cokoliv se řekne proti modle BMW, tak je chápáno jako averze a pisatel označen přinejmenším za zrádce. Klidně budu kritizovat BMW dal, pokud mi k tomu dá důvod. A ten důvod byl v mem případě pochopeni smyslu jejich práce. Odflaknute interiéry a touha šetřit kde se dá. To je proste zkušenost. Audi zaslouží taky kritiku, je to cenově premrstena značka a některé nedodelky jsou pro me dost neakceptovatelne.
Jinak Boxster a Cayman. Miluju Porsche od dětství a v podstatě bych si ho okamžitě koupil. Ma to dvě nevýhody. Potřebuji čtyři dveře a mam dva metry.

Michal
25. června • 14:07

Ultimátní to stroj :-)

Bimbo
25. června • 13:36

Ten IC je tam docela dost na rane, chtelo by to nejakou mrizku pred nej :-/

Doporučujeme

Články odjinud