Konec dohadům. Nový Ford Focus RS má 350 koní

Až do dnešního dne to bylo stále jen „asi“, „zhruba“ nebo „přes 315 koní“. S tím je ale konec. Ford konečně oznámil definitivní výkon pro nový Focus RS. Výsledek vypadá velmi slibně. Nové RS totiž dostane 257 kW (350 koní).

Technika | Sportovní auta | Hatchbacky | Ford | Premiéry | Ford Focus | Ženeva 2015

Ford Focus RS je zpět. Má motor z Mustangu, pohon 4x4 a jezdí bokem

Motor 2.3 EcoBoost se do Focusu přestěhoval z Mustangu, přičemž pro ostrý hatchback byl ještě dále upraven. Jiné je turbo, větší je mezichladič stlačeného vzduchu, měnilo se také sání a výfuk. Na hlavu válců byla použita jiná slitina a blok válců dostal pevnější vložky.

Nový Focus RS tak bude disponovat maximem 257 kW (350 koní) při 6800 ot./min a vrcholem točivého momentu 440 Nm, který půjde na všechna čtyři kola v rozmezí od 2000 do 4500 ot./min. Díky funkci overboost ale může motor vyprodukovat krátkodobě až 470 Nm.

Video | Sportovní auta | Ford | Ford Focus

Video: Poslechněte si zvuk nového Fordu Focus RS

Ford Focus RS nové generace byl k vidění už několikrát. O nadcházejícím víkendu se ale poprvé představí veřejnosti přímo v akci. Stane se tak na festivalu rychlosti v Goodwoodu. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků