Podstatné je na tom článku jediné slovíčko "možná" zruší. O tom co "možná" bude je jen plácání.
Takže oni skončej se 40ti spalovákama a naopak vytáhnou 30 modelů bateriových autíček. No to je mi ale zajímavé :-D
Fakt je ten, ze to maju preplacane. Vezmime si radu citygo,fabca,rapid,kokta,superb. Citygo a rapid mozu pokojne ist. Ale nerusil by som radu napriec koncernom, up-a by som ako minivozitko pokojne nechal. Sharana urcite nechat. A hlavne narobit poriadky s motormi.
Jasně Kia Carnival se špatně prodává,tak zruší Sharana. Připadá mi jako by Schreyer řekl bývalým kolegům ať vyklidí evropský trh.
Citigo je fakt kram. Nedavno jsem ho videl u prodejce a cena byla pres 220 000,-. To si delaji srandu, za takovej malej nebezpecnej kram. U nas maji vystaveny Fiat Tipo za 256 000,-, kdyz date k tomu svoji ojetinu a tam je skoro jedno jakou. Citigo a Tipo je fakt velky rozdil.
Místo aby začali makat, snížili ceny a za cenu menších zisků si drželi pozice, tak né. Oni si prostě musí každý rok rozdávat ty prémie a třinácté platy i kdyby měli poškrtat celé portfolio. harana zruší, Ford Vám děkuje. Ten si s Galaxy doslova oddychne, nebude mít doslova žádnou konkurenci. Už to, že dal do silné nafty s automatem čtyřkolku jako první, ukázalo, kdo myslí i na zákazníky, kterých není extra mnoho, ale kteří jsou ochotní platit každých pár let nové auto! A tak je to se vším, zabít řadu Polo/Ibiza/Fabia tříválcovým HTP v minulé generaci znamená, že všichni radši dneska kupují i20, koncern Hyundai Vám děkuje! Nikdo z těch napálených dneska nějaké TSI riskovat nebude. Prostě si koupí pološunt i20 ale levně a nakonec jsou překvapení, že to je lepší než čekali. A čím to VW zachrání? Třívalcovýma SUV za 500.000-600.000 a víc? :-D Je ostuda, jaký potenciál Piech vybudoval, a jak to jde do háje. Z Bestselleru Polo/ Fabia udělat outsidera, to chce velmi chytré ajťáky, to hned tak někdo nedokáže.
Tak... kdyby pro každý trh nevyvíjeli extra modelovou řadu, taky by ušetřili...
Každý týden není posvícení, to jste nevěděl ?
Pokud by chtěli jít cestou fordu, tak z 240 modelů by museli zrušit cca 220 a pokud cestou toyoty tak cca 200. 40 zrušených modelů nebude zaznamenánihodné.
Zruště to všechno. Kdo by chtěl předražené auto od lhářů ? :-P
Jestli chcou tak moc ušetřit tak místo omrdávání kvality(platí pro všechny automobilky) by mohli zrušit škodu a seat a nechat to jenom na VW. Stejně je to pořád to stejný a náklady na přebrandování, design, propagaci, showroomy atd sou zbytečně velký.B-]
To je taky fakt. WV ma alespon kvalitu jak Rencek a Peugeot, zatimco Skodovka se Seatem je na urovni Dacky, ale za jiny penize.Problem je, ze lidi se nechaj radi ojeb...., pac to doopravdy kupujou.
A ty jsi na úrovni zvláštní školy...
Ze by majitel stribrne Oktavky v TDI z Acek ?:-D
Ne ne, určitě patří k VW iluminátům :-P pozor na něho!
A co s tolika odborari - vzdyt se to nejde :-)
V odborech nejsou jen mladí a hloupí Honzové ;-)
Odboráři jsou mi u zádele.
Ja bych zrusil Oktavku a Fobii.
Já bych zrušil dementní diskutéry a nebo rovnou někdy celý "diskuze". :-P
Tak nějak po komunisticku, že soudruhu ?
:-P Nikoli tavaryš, je rozdíl mezi diskuzí a "diskuzí". Zde je to "diskuze" neboli infantilní trapný "překřikování", který slouží několika jedincům pro jejich zvrácená sebeukájení v plivání a nadávání na vše okolo. :-PPříde mi to, že čim větší skupina lidí("diskutérů"), tim více jde jakákoli relevantní diskuze do háje.
Jenze jelikoz je svoboda slova, tak se s tim budes muset smirit.
Ale on s tím nemá žádný problém, jen popisuje stav ;-) A buhužel to docela trefil, jak vidno...
To samy jsem chtel napsat videje tvuj prispevek.
Nikoli viděje, ale vida, drahý příteli :-D.
Když už přechodník, tak "vidouc" ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.