Koncern Volkswagen se má prý rozpadnout na čtyři holdingy

38 komentářů

jirka
4. července • 22:50

Mě tedy více zaujalo to s tim sccirocem... myslim si že to není špatný.. to tsi.. navíc má každý jiný vkus.. někdo radši benzín s menší spotřebou a scciroco je pohledný malý sporťáček karoserií takže co lidem vadí?? V nabítce je je 2l tsi či 2.4 i twin turbo což z něj dělá už sport auto. A o VW motorech neni třeba mluvit... 99% lidí co kritizují VW má doma 1.9tdi a milují tu spolehlivost a spotřebu.. :D múj táta dělal ve škodě managera a říkal že jen motory jsou VW jinak všechno jiné si Češi až na Superba vymýšlí sami takže za výbavu a osekáváni nekrizizovat němce ale ty naše ing.

k22
16. června • 13:11

Škodovka bude mít v novém holdingu náročnou a odpovědnou pozici: postavit se tváří v tvář obávané Dacii!

Adolf
17. června • 8:07

Tak to má výhru v kapse :-D Fabia postaví v základu úderný a silný (a moderní) tříválec 1,0 Mpi o brutálním výkonu 44kw a masivní síle 95Nm. Proti líné,zastaralé 1,2(1,15) 54kw a 107Nm. A slavně zvítězí.

Antiautomat
16. června • 17:50

nooo, a ked si vezmeme pomer ceny a toho co dostanes, ten Duster je cim dalej, tym obavanejsi. To sedi.

Troy
16. června • 11:48

Jinými slovy, Škodovka prostě ostrouhá kostry co používá z VW ještě víc než doposud.
Za chvíli už to bude na stejné úrovni jak Renault s jeho Dacii, ne-li hůř :D

Pate
16. června • 12:02

Hlavní trh Škody je Čína, takže se bude pokračovat v optimalizaci produktů tímto směrem.

Adolf
16. června • 8:42

Které malé auto segmentu Fabie má největší kufr? Myslím kufr,ne jako u Fabie 330 litrů - rezerva =310 atd. :-D

mpolan
16. června • 8:56

Dacia Sandero má čistý objem 320 litrů, jestli mě paměť neklame.

Adolf
16. června • 9:30

Jo jo. :-D A jelikož 1 generace,měla rezervu pod podlahou,tak nemůžou lhát :-)

neodborník
15. června • 20:34

Rozpadnout, nebo rozdělit ? To je trošku rozdíl.

Pepa
16. června • 0:41

Samozřejmě že koncern se má rozdělit,rozpadají se jejich auta,ale hlavně mě rozesmála věta "radikální osekávání nákladů",ono se dá na škodovce ještě něco osekat?

martin78
21. června • 15:19

Jestli se dá na škodovce něco osekat? Dá a myslím, že vcelku hodně. Žádné měkčené plasty, kůže, auto bude zevnitř bez laku, minimální antikorozní úpravy, použití tuhých náprav u všech modelů, atd. . Aby jsme tu potom neměli Skodu, co bude přímý konkurent Dacie. Bez ohledu na to, jak kvalitní je dnes dacie je skodovka trošku někde jinde. Ale uvidíme, je to jen takové první něco co člověku proletí hlavou, když tohle čte. Čas ukáže.

Petr Kopřiva
16. června • 9:15

A tak vznikne staronová Fábia Junior ( kde to auto mělo volant a čtyři kola a zbytek už byl za příplatek - i blbý plato do kufru a podobně)...... jen tak dál. Zlatej můj kosočtverec na kapotě. Tam kde základní výbava mého kosočtverce začíná, u škodovky příplatková končí :D :D :D

Adolf
16. června • 9:31

PICA auto:-D

Petr Kopřiva
16. června • 19:11

Lepší PICA auto, než auto na piču:-D

Antiautomat
16. června • 17:47

nahodou logo je pekne :-)

Mirek
16. června • 6:03

Jestli nebude problém v chápání. Ne náklady spojené s výbavou aut, ale s přezaměstnaností, mzdami.... Vyber si, osobně také nevím, která je ta oblast nákladů, kterou to postihne.

mpolan
16. června • 7:11

To je fuk, co se oseká, promítne se to tak jako tak na kvalitě výsledného výrobku... A ta už teď je přinejmenším průměrná.

Pejsek
16. června • 11:51

Kvalita bude horší, ale ta cena bude stejná, i vyšší :D

gigi
16. června • 8:25

Ano, ve srovnání s podprumernym francouzem nebo italem je vskutku prumerna, zaplať Panbuh a VW za to...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adolf
16. června • 8:30

Ono záleží co se myslí podprůměr(kde ten podprůměr je)

Adolf
16. června • 8:32

DAS AUTO a průměr? :-O

Adolf
16. června • 8:23

Ale kufr je kufr :-D Co na tom,že se do objemu počítá i rezerva :-D.

Adolf
15. června • 20:43

1000 B 17:-D A je klid

Fantomas
15. června • 19:09

Nějak mi to připomíná nedávné rozdělení O2 na poskytovatele služeb a správce sítí. Pračka na peníze.

Zelí
15. června • 18:56

Mají ve vlastnictví znak auto union, což byl holding čtyř automobilek, symbolizovaný spojenými čtyřmi kruhy...... dnes znak audi.

Márty
15. června • 18:45

Snad to vyjde...aspoň se trochu zbavím pocitu, že vyrábí jedno auto jen s jinou karoserií :-/

Adolf
15. června • 18:12

Koncern by se měl rozpadnout celý:-D Jedinů z mých přátel má koncern(Seat Ibiza 1,6) Jinak Opel,Citroen,Dacia. :-D Asi vědí proč

Tom
15. června • 20:45

Mi pratele maji zase povetsinou koncern. A co? Asi vedi proc. Ale my to nastesti takhle neresime, takze at si kazdy jezdi cim mu vyhovuje a je se svym spokojeny:-)

Adolf
15. června • 20:48

Koncern beztak zase něco zprasí. Už v tom mají praxi.:-D

Adolf
15. června • 20:49

Stačí,že zprasili ceny. :-D Fabia stojí stejně jak Megane s motorem :-D

Chytrak
16. června • 16:13

No to teda zprasili pekne. S ohledem na to jaky je Mégane "vozidlo" by tu fabii mohli jeste tak o 20% zdražit. Ale to internetový kovboj, který v tom nikdy nejel, nepochopí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adolf
16. června • 18:54

Pán je chytrák. Žije v minulosti. :-D

Čechystán
16. června • 8:08

Ovčanům Čechystánu to tak vyhovuje... proč kupovat Megane, když se můžou tulit za stejné peníze ve Fábii :-P

.
15. června • 19:38

Drahý Ádo, uvědom si že i díky daním ze Škody máte Vy a Vaši přátelé sociální dávky. Tedy možná kromě toho jednoho (zřejmě pracovitého) jedince.
:-D
:-D:-D
:-D:-D:-D
:-D:-D:-D:-D

Adolf
15. června • 20:42

Ty jsi mě odhalil. Ze sociálních dávek jsem si koupil nové auto. Heč:-D

Stein
15. června • 17:44

Výskyt slov v textu
prý: 2x
údajně: 3x
kondicionál vyjádřený pomocí slova má: 4xPři 14 řádcích textu je tedy spekulace na každém 1,5 řádku. To je myslím tak akorád...B-]

Josef
17. června • 23:35

Co je Steine podstatné, je to, že Škodu přiřadili k Volkswagen a Seat. Už jsem se bál, že Škodu k přiřadí do holdingu k Porsche, Bugatti a Bentley....:-)

Doporučujeme

Články odjinud