Koncern Volkswagen se má prý rozpadnout na čtyři holdingy

Zajímavá zpráva přišla z Německa. Koncern Volkswagen se teď, po odchodu Ferdinanda Piecha z čela dozorčí rady, doslova otřásá v základech. Má se údajně rozpadnout na čtyři holdingy, což má prý decentralizovat strukturu společnosti. Se zprávou přišla agentura Reuters.

Koncern by se měl údajně rozdělit na čtyři částečně samostatné holdingy. Jeden bude obsahovat značky Volkswagen, Škoda a Seat a má ho vést bývalý vysoký manažer BMW Herbert Diess.

Život řidiče | Technika | Byznys | Statistiky

Ostuda Volkswagenu s motory TSI nekončí, nyní ostrouhalo Scirocco

Další holding bude sdružovat značky Audi, Lamborghini a Ducati, třetí holding spojí značky MAN, Scania a Volkswagen Užitkové vozy, a konečně čtvrtý luxusní značky Porsche, Bugatti a Bentley.

Pokud jde o holding, do kterého spadá značka Škoda, má se ho údajně týkat radikální osekávání nákladů spojené především s výrobou, montáží a lidskými zdroji. Volkswagen se prozatím ke zprávě nevyjádřil. Akcie společnosti v reakci na zprávu dnes oslabily o 2,58 %.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek