Koncern Volkswagen se má prý rozpadnout na čtyři holdingy

Zajímavá zpráva přišla z Německa. Koncern Volkswagen se teď, po odchodu Ferdinanda Piecha z čela dozorčí rady, doslova otřásá v základech. Má se údajně rozpadnout na čtyři holdingy, což má prý decentralizovat strukturu společnosti. Se zprávou přišla agentura Reuters.

Koncern by se měl údajně rozdělit na čtyři částečně samostatné holdingy. Jeden bude obsahovat značky Volkswagen, Škoda a Seat a má ho vést bývalý vysoký manažer BMW Herbert Diess.

Technika | Život řidiče | Statistiky | Byznys

Ostuda Volkswagenu s motory TSI nekončí, nyní ostrouhalo Scirocco

Další holding bude sdružovat značky Audi, Lamborghini a Ducati, třetí holding spojí značky MAN, Scania a Volkswagen Užitkové vozy, a konečně čtvrtý luxusní značky Porsche, Bugatti a Bentley.

Pokud jde o holding, do kterého spadá značka Škoda, má se ho údajně týkat radikální osekávání nákladů spojené především s výrobou, montáží a lidskými zdroji. Volkswagen se prozatím ke zprávě nevyjádřil. Akcie společnosti v reakci na zprávu dnes oslabily o 2,58 %.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků