To se maji cim chlubit.
"PURE TECH" - v překladu "pravá technika"...
Už jen když vidím na fotce, jak malá vzdálenost je mezi jednotlivými válci, jak namáhané bude těsnění pod hlavou v místě styku dvou vložek. Že mezi jednotlivými vložkami válců není mezera pro průtok chladicí kapaliny, ergo kladívko prostřední válec má dva pásy kde se bude špatně chladit - a krajní jen jeden, ale zato kvůli rozdílu teplot budou mít tendenci se kroutit. No uvidíme. Jestli bude mít životnost 150 tisíc km, jak tady jiní prorokují, potom to bude docela úspěch, protože haťapka s polovičním výkonem a bez turba nevydrží o moc víc.
Panové než tady zase začne dávat nějaké soudy, jak jsou ty tříválce špatné....doporučuju se podívat na tohle video:http://www.youtube.com/watch... Nejsem zastáncem tříválců, ale taky poslouchat pořád dokola ty hospodské keci jak to nic nevydrží, je taky otrava...dnešní moderní tříválce jsou už úplně jinak dimenzované.
Musí být jinak dimenzované, protože mají turbodmychadlo. Video zajímavé.
A jste si jistý že jste se díval správně a dané problematice rozumíte ?
Tak tiež od roku 2016 je potreba tankovat podľa nich kvalitnejší benzín v krajinách ČR, SVK a ďalšie a to bud 98 alebo viac oktánový, z dôvodu menej kvalitného 95 oktánového benzínu, ale teraz to prehodnotili tak tvrdia, že kôli plnému využitiu daného motoru. Evidentne je s motor nejaký problém, ale zvaľuju to na benzín, lebo v západných krajinách je povolené tankovať aj 95 oktánový benzín
Zajímavá informace. Oturbené tříválce jsou fail a tohle je další důkaz. Tankovat 98 je pěkná šikana.
Taky to bohužel mam u nového auta v návodu k obsluze doporučeno ;-)
A taky nic neříkají o skutečné spotřebě. Úspora 18% v syntetickém eurotestu je sice na pohled fajn, realita svižného provozu ale může být zcela jiná
Auto citroen c3 picasso za 3000 km mimo mesta a 500 km v meste, bez dialnic spotreba okolo 5,7 l, či málo, či veľahttp://citroen-c3.spotreba.sk/citroen-c3-picasso-purete...
Hm, to je pekne. A teraz by ma zaujimalo, co hovoria skusenosti servisu s tymito motormi...
Po 150000 km výměna motoru,od francouzské sekačky moc nečekej.
co bys asi tak řekl, že můžou servisy říkat, když ty motory jsou v provozu chvíli...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.