Koncern PSA Peugeot-Citroën vyrobil už 300 000 tříválců PureTech

14 komentářů

jarda
27. března • 18:32

To se maji cim chlubit.

DDT
25. března • 10:38

"PURE TECH" - v překladu "pravá technika"...

JirkaK
25. března • 7:57

Už jen když vidím na fotce, jak malá vzdálenost je mezi jednotlivými válci, jak namáhané bude těsnění pod hlavou v místě styku dvou vložek. Že mezi jednotlivými vložkami válců není mezera pro průtok chladicí kapaliny, ergo kladívko prostřední válec má dva pásy kde se bude špatně chladit - a krajní jen jeden, ale zato kvůli rozdílu teplot budou mít tendenci se kroutit. No uvidíme. Jestli bude mít životnost 150 tisíc km, jak tady jiní prorokují, potom to bude docela úspěch, protože haťapka s polovičním výkonem a bez turba nevydrží o moc víc.

Tom
25. března • 21:15

Panové než tady zase začne dávat nějaké soudy, jak jsou ty tříválce špatné....doporučuju se podívat na tohle video:
http://www.youtube.com/watch...
Nejsem zastáncem tříválců, ale taky poslouchat pořád dokola ty hospodské keci jak to nic nevydrží, je taky otrava...dnešní moderní tříválce jsou už úplně jinak dimenzované.

Mičurin
26. března • 8:34

Musí být jinak dimenzované, protože mají turbodmychadlo. Video zajímavé.

neodborník
25. března • 13:53

A jste si jistý že jste se díval správně a dané problematice rozumíte ?

luki52
24. března • 14:44

Tak tiež od roku 2016 je potreba tankovat podľa nich kvalitnejší benzín v krajinách ČR, SVK a ďalšie a to bud 98 alebo viac oktánový, z dôvodu menej kvalitného 95 oktánového benzínu, ale teraz to prehodnotili tak tvrdia, že kôli plnému využitiu daného motoru. Evidentne je s motor nejaký problém, ale zvaľuju to na benzín, lebo v západných krajinách je povolené tankovať aj 95 oktánový benzín

Mičurin
25. března • 7:45

Zajímavá informace. Oturbené tříválce jsou fail a tohle je další důkaz. Tankovat 98 je pěkná šikana.

stealth01
26. března • 7:24

Taky to bohužel mam u nového auta v návodu k obsluze doporučeno ;-)

Vana666
24. března • 12:06

A taky nic neříkají o skutečné spotřebě. Úspora 18% v syntetickém eurotestu je sice na pohled fajn, realita svižného provozu ale může být zcela jiná

luki52
24. března • 14:48

Auto citroen c3 picasso za 3000 km mimo mesta a 500 km v meste, bez dialnic spotreba okolo 5,7 l, či málo, či veľa
http://citroen-c3.spotreba.sk/citroen-c3-picasso-purete...

martin
24. března • 11:10

Hm, to je pekne. A teraz by ma zaujimalo, co hovoria skusenosti servisu s tymito motormi...

Leoš
24. března • 11:45

Po 150000 km výměna motoru,od francouzské sekačky moc nečekej.

pixel
24. března • 11:43

co bys asi tak řekl, že můžou servisy říkat, když ty motory jsou v provozu chvíli...

Doporučujeme

Články odjinud