Koncern General Motors se stáhne z ruského trhu spolu se značkou Opel

Koncern General Motors spolu s německou značkou Opel se do konce roku 2015 ve velkém stáhne z ruského trhu. Dokonce zavře i továrnu poblíž Petrohradu a o práci tak přijde asi tisíc lidí. GM nyní nevěří ruskému trhu ani v dlouhodobém horizontu.

Opel přestane vozy v Rusku prodávat do konce roku 2015, značka Chevrolet tu ještě v roce 2016 bude nabízet dva nebo tři modely. V letošním roce bude ukončena i licenční výroba modelů Chevrolet v závodech GAZ.

Testy | SUV | Lada

Test: Lada Niva – já sním o Vánocích…

Nicméně prodej značky Cadillac bude pokračovat a i výroba crossoveru Chevrolet Niva založeného na nové generaci Lady se spustí v roce 2016, píše britský Autocar.

Všechna tato opatření jsou reakcí na mezinárodní sankce a především horšící se situaci ruské ekonomiky, která je silně závislá na exportu ropy a plynu. Navíc teď Rusové prostě nekupují postradatelné zboží jako jsou třeba nová auta.

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek