Koncept Toyota S-FR je vlastně GT86 v ještě menším balení

Design necelé čtyři metry dlouhého kupé připomíná nedávný „facelift“ Toyoty GT86 pro japonský trh. Toyota zatím nespecifikuje, co má koncept S-FR pod kapotou.
Seznam kapitol
  1. Toyota S-FR
  2. Fotogalerie: Toyota S-FR

Pokud vám přijde kupé Toyota GT86 příliš velké a těžké, ale pořád chcete klasickou zadokolku, počkejte si na produkční verzi konceptu Toyota S-FR. Ten se ukáže na autosalonu v Tokiu a i když automobilka výrobu nepotvrdila, vypadá auto docela nadějne a uvěřitelně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kompaktních zadokolek s hmotností pod jednu tunu není nikdy dost. Koncept Toyoty F-RS má i určitou naději na sériovou výrobu. Otázka je, jestli by se vozil i do Evropy

Design necelé čtyři metry dlouhého kupé připomíná nedávný „facelift“ Toyoty GT86 pro japonský trh, který se jmenoval GT86 Style Cb. Na rozdíl od legendárních aut Kei je tohle „velké“ auto, dokonce se do něj vejdou i čtyři lidé. No, je pravda, že Japonci měli vždycky o optimálním prostoru pro čtyři dospělé trochu jinou představu než my...

Testy | Toyota | Sportovní auta

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Toyota zatím nespecifikuje, co má koncept S-FR pod kapotou, ale podle všeho ho pohání čtyřválec 1,5 l o výkonu 96 kW (130 koní). Na zadní kola pak výkon posílá šestistupňový manuál a vůz o hmotnosti menší jedné tuny má nezávislé zavěšení všech kol.

Výroba kompaktní zadokolky by byla možná i díky tomu, že Toyota nyní spolupracuje s Mazdou. Například příští generace GT86 má využívat platformu Mazdy MX-5. Zajímavé také je, že Toyota údajně najala mistra rally Tommiho Mäkinena, aby pomáhal s vývojem a laděním jízdních vlastností.

Následující kapitola
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2005
Stav: 137 730 km
Cena: 64 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 114 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 184 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 35 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků