Koncept Toyota S-FR je vlastně GT86 v ještě menším balení

Design necelé čtyři metry dlouhého kupé připomíná nedávný „facelift“ Toyoty GT86 pro japonský trh. Toyota zatím nespecifikuje, co má koncept S-FR pod kapotou.
Seznam kapitol
  1. Toyota S-FR
  2. Fotogalerie: Toyota S-FR

Pokud vám přijde kupé Toyota GT86 příliš velké a těžké, ale pořád chcete klasickou zadokolku, počkejte si na produkční verzi konceptu Toyota S-FR. Ten se ukáže na autosalonu v Tokiu a i když automobilka výrobu nepotvrdila, vypadá auto docela nadějne a uvěřitelně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kompaktních zadokolek s hmotností pod jednu tunu není nikdy dost. Koncept Toyoty F-RS má i určitou naději na sériovou výrobu. Otázka je, jestli by se vozil i do Evropy

Design necelé čtyři metry dlouhého kupé připomíná nedávný „facelift“ Toyoty GT86 pro japonský trh, který se jmenoval GT86 Style Cb. Na rozdíl od legendárních aut Kei je tohle „velké“ auto, dokonce se do něj vejdou i čtyři lidé. No, je pravda, že Japonci měli vždycky o optimálním prostoru pro čtyři dospělé trochu jinou představu než my...

Testy | Sportovní auta | Toyota

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Toyota zatím nespecifikuje, co má koncept S-FR pod kapotou, ale podle všeho ho pohání čtyřválec 1,5 l o výkonu 96 kW (130 koní). Na zadní kola pak výkon posílá šestistupňový manuál a vůz o hmotnosti menší jedné tuny má nezávislé zavěšení všech kol.

Výroba kompaktní zadokolky by byla možná i díky tomu, že Toyota nyní spolupracuje s Mazdou. Například příští generace GT86 má využívat platformu Mazdy MX-5. Zajímavé také je, že Toyota údajně najala mistra rally Tommiho Mäkinena, aby pomáhal s vývojem a laděním jízdních vlastností.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Toyota S-FR
  2. Fotogalerie: Toyota S-FR
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků