Koncept SUV Seat míří do Ženevy. Tady je první ochutnávka

Seat dokončuje vývoj svého prvního SUV a koncept napovídající vzhled této novinky ukáže už příští týden na autosalonu v Ženevě. Prozatím máme k dispozici tuto jedinou upoutávku, více podrobností se zřejmě dozvíme v pondělí při velké koncernové tiskové konferenci, která se tradičně koná večer před autosalonem.

Klepněte pro větší obrázek

Nové SUV od Seatu má být dalším stupněm již představeného konceptu Seat IBX, který jsme mohli vidět taktéž v Ženevě už před čtyřmi roky. Produkční verze by se měla dostat do výroby na začátku roku 2016 a zajímavé je, že se plánuje jeho montáž v České republice.

Video | Kombi | První svezení | Seat

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? první jízdní dojmy

Zájemci o auto s aspoň částečnými terénními schopnostmi mají nyní u Seatu k dispozici vlastně jen model Seat Leon X-Perience, což je vlastně dvojiče Octavie Scout.

SUV od Seatu vyjede na koncernové modulární platformě MQB a design se nebude příliš lišit od současného směru značky. Seat si také nemůže dovolit velké technické výstřelky, proto počítejme spíše s konvenčním pohonným ústrojím.

Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 160 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 235 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků