Koncept Lada Vesta Cross se představil v Moskvě. Co na něj říkáte?

Seznam kapitol
  1. Lada Vesta Cross
  2. Fotogalerie: Lada Vesta Cross

Ruská automobilka Lada, která nyní patří pod alianci Renault-Nissan, představila na přehlídce terénních vozidel v Moskvě koncept poloterénního kombi. Jmenuje se Lada Vesta Cross a vedení společnosti naznačuje, že by se mohlo dostat do sériové výroby.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z konceptu Vesta Cross vznikne pravděpodobně pouze klasické kombi, aby poloterénní model neparazitoval na prodejích SUV Lada X-Ray. Nicméně jakýsi „Scout“ by se v Evropě neztratil

O technice se toho z tiskové zprávy moc nedovídáme, ale model Lada Vesta jako takový má naznačovat budoucnost automobilky Lada a především její snahu výrazně se modernizovat na úroveň západoevropských standardů.

SUV | Design | Lada

Sériová Lada X-Ray je o něco větší než Sandero. Kufr zvládne 324 litrů

Stejně jako dříve představený sedan Vesta, i kombi se bude snažit prosadit na evropských trzích. Lada nyní spolupracuje s německými institucemi, kde ladí například nastavení stabilizačního systému ESP. Ten je na trhu v EU povinný.

Právě kvůli evropské legislativě bude zřejmě Lada Vesta dražší než na domácím ruském trhu. Pod kapotu se s nejvyšší pravděpodobností dostanou motory od Renaultu, které plní emisní normu Euro 6. Očekává se motor 1.6 MPI, který byl nyní modernizován na tuto emisní normu, stejně tak diesel 1.5 dCi.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Lada Vesta Cross
  2. Fotogalerie: Lada Vesta Cross
Renault Clio 1.149
Rok výroby: 2008
Stav: 49 710 km
Cena: 75 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 120 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 95 174 km
Cena: 160 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků