Koncept Audi Prologue napovídá budoucí design značky

Víte jak se posledních několik let říkalo, že všechna nová Audi vypadají stejně? Tak to se teď... nezmění. Všechna budoucí Audi budou také vypadat úplně stejně, jenom jinak. A to tak, jak napovídá nový koncept Audi Prologue právě představený na autosalonu v Los Angeles.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvykejte si, takhle teď budou vypadat všechna nová Audi od A4 po A9 (což má být luxusní kupé na bázi A8)

Koncept dvoudveřového kupé je skutečně obrovský a je jen o kousek kratší než současné Audi A8. Přerůstá dokonce i model A6 a nejednoho z vás asi napadlo, že se nám tu rýsuje konkurence pro Mercedes-Benz CL, tedy vlastně dnes už S Coupé.

Testy | Luxusní auta | Audi

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Předek nikoho nenechá na pochybách, že se dívá na Audi, i když masivní maska se přesunula trochu níž pod linii světel. Zajímavě řašená je zadní část vozu, která jako by se inspirovala třeba v Citroënu C6 s negativně vykrojeným zadním oknem. Otázka je, jestli se něco takového dostane do sériové výroby. U kupé možná, u sedanu asi těžko.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Proporce jsou docela hezky vyvážené. Klidně si můžete na konceptu domyslet další dveře a máte prestižní sedan nebo čtyřdveřové kupé. Slušel by tomu i shooting brake?

Interiér sází na uhlazené a čisté linie, povšimněte si řešení centrálního panelu a dotykového ovládání. Zajímavý je i informační displej před spolujezdcem. Koncept má také systém, který rozpozná váš telefon a podle něj nastaví sedačku, zrcátka či třeba teplotu na klimatizaci. No, uvidíme, co se z toho nakonec dostane do výroby.

Testy | Kombi | Audi | Fascinace | Audi A6

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Pod kapotou konceptu je dvakrát přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI o výkonu 445 kW (605 k), což je jen tak mimochodem stejný výkon, jaký má Ferrari 458 Speciale. Točivý moment jednotky dosahuje 750 Nm a koncept prý zvládne stovku za 3,7 sekundy. Síla putuje jak jinak než na všechna kola přes osmistupňový automat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků