Komunikace s řidiči přes navigaci zrychluje dopravu a snižuje náklady

5 komentářů

ASF
11. května • 8:49

Takto nam to funguje na iPhonoch cez 2 roky. Zas niekto objavil bublinky.

FR
11. května • 22:38

To me zajima, jak to funguje? co to umi? je to jen "chat" nebo to vyuziva i nejakou navigaci? umi to taky zadat v preddefinovanem tvaru stav ridice (nakladam, vykladam, cekam, jedu) a treba cislo zakazky? pokud ne, tak je to sice pekne, ale jen jako hracka.. da se aplikace stahnout, nebo je to vase vlastni v ramci firmy? diky za tip

JA
12. května • 9:11

Stav řidiče i číslo zakázky jsou serverem podporované, stejně jako zpráva s cílem navigace. Aplikace v Garminu je standardní. Stačí Vaše vozidlo vybavit mobilní jednotkou a navigací. Ostatní zajistí server Webdispečink spol. HI Software Development -- na jejich stránkách zjistíte více.

FR
12. května • 9:27

Děkuji za odpověď, mě spíš zajímá to řešení pro iPhone.. ale možná to bylo jen velkohubé prohlášení nějakého profíka :) V takovém řešení vidíme velký přínos, ale pokud to má být jen náhrada za SMS, nebude se nám to umět napojit na dispečerskou aplikaci, informační systém a další podstatné věci, tak je to jen hračka, jakých je pro iPhone plno.Proto se ptám uživatele ASF:
Umí to navigovat? Tak, že pošlu z dispečinku adresu s GPS řidiči a ten jedním stiskem přeplánuje trasu?
Umí to tedy vybírat stav řidiče, zadat číslo zakázky?
Dostanu tyto informace přímo na obrazovku dispečera? Doplní se mi podle toho v knize jízd čísla zakázek pro pozdější vyúčtování?Děkuji za odpovědi

drgi
11. května • 3:56

moze si cez tu navigaciu kamionista objednat eskort servis na miesto oddychu?

Doporučujeme

Články odjinud