Takto nam to funguje na iPhonoch cez 2 roky. Zas niekto objavil bublinky.
To me zajima, jak to funguje? co to umi? je to jen "chat" nebo to vyuziva i nejakou navigaci? umi to taky zadat v preddefinovanem tvaru stav ridice (nakladam, vykladam, cekam, jedu) a treba cislo zakazky? pokud ne, tak je to sice pekne, ale jen jako hracka.. da se aplikace stahnout, nebo je to vase vlastni v ramci firmy? diky za tip
Stav řidiče i číslo zakázky jsou serverem podporované, stejně jako zpráva s cílem navigace. Aplikace v Garminu je standardní. Stačí Vaše vozidlo vybavit mobilní jednotkou a navigací. Ostatní zajistí server Webdispečink spol. HI Software Development -- na jejich stránkách zjistíte více.
Děkuji za odpověď, mě spíš zajímá to řešení pro iPhone.. ale možná to bylo jen velkohubé prohlášení nějakého profíka :) V takovém řešení vidíme velký přínos, ale pokud to má být jen náhrada za SMS, nebude se nám to umět napojit na dispečerskou aplikaci, informační systém a další podstatné věci, tak je to jen hračka, jakých je pro iPhone plno.Proto se ptám uživatele ASF:Umí to navigovat? Tak, že pošlu z dispečinku adresu s GPS řidiči a ten jedním stiskem přeplánuje trasu?Umí to tedy vybírat stav řidiče, zadat číslo zakázky?Dostanu tyto informace přímo na obrazovku dispečera? Doplní se mi podle toho v knize jízd čísla zakázek pro pozdější vyúčtování?Děkuji za odpovědi
moze si cez tu navigaciu kamionista objednat eskort servis na miesto oddychu?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.