Komisaři EU mají nejraději Mercedesy-Benz třídy S, hybridy je neberou

21 komentářů

Fantomas
3. května • 18:54

To se jim to jezdí za cizí peníze 3-[

Zelí
3. května • 16:09

Ale pánové, copak nevidíte, jak ježděním v takových neekologických autech trpí jejich ego. Kdyby to bylo na nich, tak chodí pěšky, ale těmi nákupy se obětují ve prospěch evropy, podporují a zachraňují odbyt evropských výrobců. Mám pro ně pochopení, trpí za nás všechny. Jak nám závidí, že my si můžeme jezdit v úsporných autech s přidušeným motorem s malými emisemi co2. :-D

Carlsson
3. května • 14:17

Taky mam rad vino ;-)

Skyline
3. května • 11:45

Oni se snad nekdy soudruzi chovali jinak? Stejne jako v minule (moskevske) verzi socialismu je i ta aktualni (bruselska) verze o tom, ze chudi maji byt ti dole, aby se ti nahore mohli mit o to lip. Nechapu, ze to nekoho prekvapuje.

Fantomas
3. května • 19:00

Já myslím, že za socializmu by si tohle nikdo nedovolil. Nepamatuju se, že by straničtí funkcionáři jezdili nějakými superdrahými auty, že by měli gigantické platy, ani že by měli nastavěné hrady a zámky a tučná konta v zahraničních bankách.
Ano, měli se dobře a mnohem lépe, než obyčejní lidé, ale novodobé kastě politických "nadlidí" nesahali ani po kotníky.

Skyline
4. května • 6:57

S temito nazory neni zadny div, ze jsme nuceni si temi sra.kami projit znovu. Tipuju, ze je ti maximalne 25, protoze jinak bys takovy nesmysl nemohl napsat (druhou variantou je podvedoma obrana nejakeho soudruha z rodiny).

baboon
4. května • 18:19

Ad Skyline:
Nemáte pravdu, je mi přes padesát ... Nikdy jsem nebyl v žádné straně, ani před listopadem, ani po něm ... Můj táta odmítl titul nár. umělce pod podmínkou vstupu do strany, mého dědu "znárodnili" a zavřeli. Toť rodinní "soudruzi" příslušníci ...
Ale snažím se dívat na svět kolem sebe bez růžových brýlí. Proběhlo tu jméno M. Jakeše - ano - Tatru měl, služební - soukr. auto měl Ladu. Dr. Husák měl soukr. Cortinu, tedy auto, které si můj táta koupil také, a později i já.
Ovšem NIKDY jsem neměl takový pocit bezmoci jako v posl. několika letech - což je ovšem oblast, jenž do automobilové diskuse nepatří ...
Hezký den!

Skyline
6. května • 10:20

Jiste, ze mel tatru sluzebni, srovnavame se sluzebnim eurokomisarskym S-klasse. A ten eurokomisar taky nejspis soukrome takove auto nema. Cortina stala v Tuzexu temer 20k bonu, tedy zhruba 90k Kcs, tedy se jednalo o auto s dnesni cenou lehce pod milion. Kolik znas lidi, kteri maji soukrome koupene auto za tuto cenu? Pokud si tvuj tata mohl dovolit karu za mega, nejspis je jasne, odkud se ty stestky po zlatych starych casech berou.

Fantomas
4. května • 7:39

Jaký nesmysl? Můžeš být konkrétnější?

Skyline
4. května • 8:50

Jeste k tem kontum - doporucuji se zamyslet nad tim, jak mohli DUCHODCI po revoluci prijit o stovky tisic v kampelickach. KDE je vzali? Co to bylo za lidi, kteri meli na konci komunismu na uctech castky odpovidajici zhruba dnesnim 750k - 2M? To nebyl vysledek na tu dobu vysokych platu? Kolik lidi to ma dnes, v dobe, kdy je tady aspon nejaka stredni trida a moznosti, jak si vydelat je neskonale vic? A pokud bylo dost takovych z rad lidi, kteri investovali do kampelicek, kolik si myslis, ze meli hlavni exponenti rezimu? Uvedom si, ze tehdy nebyl internet a informace se sirily uplne jinak, navic bylo mnohem snazsi je kontrolovat a anonymita toho, co kde delal nejaky tajemnik byla uplne jiny level nez dnes, kdy lze sledovat kohokoliv a informace prenaset v podstate v realnem case. Zes o spouste prusvihu a zlodejin nevedel neni tim, ze by nebyly, ale tim, ze ti o nich nikdo nic nerikal (a kdyz rikal, casto s pak divil). Nicmene opet jsme u toho, ze je ti nejspis moc malo nez aby sis to vubec dokazal predstavit a ze propaganda "za komunistu prece nebylo spatne" funguje.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
_tD
4. května • 19:43

To jsou zase zvasty, klasicke Skylineovy dementolzi, za komunismu jsme bydleli v Brevnove, v dvoupodlaznim domku se zahradou, a jezdili Wartburgem, Milous Jakes bydlel kilometr od nas, par metru od Tomanovky, a plane Ladronka, kde je dnes inlineova draha, a bydlel, svete div se, ve tripodlaznim dome se zahradkou, jeho syn jezdil tesne pred 89 v modrem BMW, a na zahrade meli bazen, z pohledu beznych lidi si zil jiste v luxusu, ale ani ve snu nebyl majetkovy nepomer tak extremni jako dnes, zili mezi mnoha dalsimi rodinami, na srovnatelne urovni, a jejich deti chodily take do skol s ostatnimi detmi, jinymi slovy, hezci sliby ale vetsi gaunerstvi politiku prinesl az kapitalismus, coz skvele potvrzuji jedinci jako Skyline, hrde se hlasici ke kapitalismu zatimco tu tak nehorazne lze, bezpochyby proto, ze prave grazlici jako on ze soucasneho extremne zkorumpovaneho systemu tezi nejvice.

Skyline
6. května • 10:12

Dekuji za vhled do "mozku" soudruha, je to skutecne na bliti.

_tD
6. května • 15:54

Lzi odhaleny, lec v reakci argumenty nikde, presto si ego namysleneho intelektuálního hovna prazdou reakci neodpusti, zajimave.
Soudruh nejsem, ale debil a lhar jako ty, take ne, ale chápu ze vhled do mozku s iq 158 (stanford-binet, testovano 2006, Praha 6, primo u Fortika v suterenu jeho domku v Dejvicich) je pro jedince tvého kalibru na bliti, když si v takovem kontrastu uvedomi, co je za nulu.

Skyline
6. května • 17:09

:-D IQ 158? :-D:-D:-D:-D:-D Spis bych rekl, ze je to tvoje cislo do praceB-]

Fantomas
4. května • 10:37

Ano, piš o svinstvech, bude to vypadat víc úderně a "spravedlivě" :-) Já ti to nijak neberu (a ani nikde netvrdím, že za komunistů nebylo špatně, to se jen snažíš překrucovat ve svůj prospěch), to je úplně jiné téma. Na téma zneužívání "státních" finančních prostředků jsi mě ale moc nepřesvědčil a pořád jsem stejného názoru - že současní politici to oproti těm z minulých dob dovedli mnohem dál, až do úplné dokonalosti. Ano, soudruzi si dopřávali taky, ale mnohem míň než dnes, v porovnání s dneškem jaksi "přiměřeně", prostě ne tak okatě a drze, to by si opravdu dovolit nemohli. Nebyli blbí, aby na sebe upozorňovali nějakým pohádkovým životem na státní útraty. Ukaž mi nějakého minulého politika, který je dnes nějak bohatý, ukaž mi ty rodinný a letní sídla na úrovni šlechty. Nejsou. A že bylo i tehdy mezi lidma hodně peněz, to bylo. Kdejaký zelinář, kdejaký vedoucí nějakého servisu, nebo prodejny, kdejaký vekslák... A i obyčejní lidé si dokázali úplně legálně vydělat spousty peněz (vojáci, horníci,...)

Skyline
6. května • 10:11

Tvuj problem je v tom, ze nechapes, ze to "dal" je maximum v soucasnych pomerech, zatimco za moskevskeho sociku to bylo maximum tehdejsich pomeru. Je to jako kdybys dokazoval pokrok u aut tim, ze dnes je S-klasse lepsi, nez tehdy. To jako znamena, ze to tehdy byla plecka? Ale houby Fantomasi. A s politikou je to to stejne, ze si dnesni politik nakrade realne vice nez ten tehdejsi neznamena, ze je horsi. Je to porad stejne a ted drivejsi by si nakradl vic, kdyby to slo. Tady nejde o to, ze bych te chtel presvedcovat, tady jde jen o to, ze pokud to sam nechapes, nikam se neposunem. Proste se zamysli nad tim, jestli je normalni rikat, ze barak byl v roce 1980 levny, protoze se dal koupit za 50k a dnes je drahy, protoze stoji milion. Pokud "zapominas" uvazovat s platy, pak se skutecne muze zdat, ze to tehdy bylo levne.

Skyline
4. května • 8:41

Soudruzi si na tehdejsi dobu dovolovali uplne to stejne co ti dnesni. Nelze rict, ze kdyz jezdil Jakes T613 tak ze si nedovoloval to, co dnesni eurokomisar s S-klasse. V roce 1989 stala T613 tehdy nevidanych 350k kc a prumerny plat byl 3100 kc. Tedy na "papalasfaros" bylo potreba pres 100 platu, coz odpovida dnesni matematice "prumerna mzda 24500 a mergl za 2.5-3M". Mimochodem, v roce 1977 byl prumerny plat 2500 kc a T613 byla za 250k, tedy ten pomer "sto platu na tajemnika" byl stabilni.To stejne se tyka rodinnych a letnich sidel, kde si soudruzi nezadali s predvalecnou slechtou. Jakkoliv zlehcovat komunisticka svinstva tim, ze "to by si nedovolili" je bud neznalost nebo zamerne zlehcovani onech svinstev tim, ze to vlastne nebylo zas tak zle. Bylo.

baboon
3. května • 19:23

Je to pravda, ZILů tady bylo jen několik, původní Čajky dosluhovaly a nových M 14 sem už taky moc nepřišlo, a Tatra 613 se cenou vyrovnala tuzexové střední třídě, o Mercedesech ani nemluvě ... Klidně odpustím tehdejší vládě několik privilegovaných obchodů a možnost dodávek zboží přes naše zastupitelství v zahraničí - nakonec - naše vláda má flotilu Superbů - a ti stavitelé vzdušných zámků z EU - co je několik stovek Mercedesů S-Klasse proti flotilám podobných, které vlastní česká spodina, vyrostlá z příkopů a těžící z neprůchodnosti žumpy, zvané české zákonodárství? :-(

Jig
3. května • 16:25

Trošku nechápu ty mínusy pod příspěvkem. Vždyť je to naprostá pravda. Ti kteří nejvíce "bojují" za prostý lid a "rovnost", tak sami si dopřávají maximum luxusu a jen se smějí jak jim tyhle kecy k tomu dopomohly. Platilo to dříve, platí to nyní a platit to nepřestane ani v budoucnu.

Ef
3. května • 13:46

Vždyť i ruští revolucionáři měli sedlali nejraději rolls royce, zatímco předrevoluční šlechta preferovala mercedesy. doba s mění, lidi ne..:-(

jirka
3. května • 11:24

Kážou vodu pijí víno.

Doporučujeme

Články odjinud