Koenigsegg Regera lak nepotřebuje. Může být čistě karbonový

Zaměstnanec Koenigseggu předvedl konfiguraci modelu Regera podle svého gusta. Automobilka tak ukazuje čistě karbonový vzhled svého hypersportu.

Zákazníci švédského malosériového výrobce jsou známi extravagantními konfiguracemi svých vozů. Pro už tak výrazné hypersporty se zářivé barvy hodí asi ze všech aut nejvíce.

Krásu nového modelu Regera ovšem odhalí i vysněná konfigurace zaměstnance automobilky. Díky ní auto odhaluje i čistě karbonový vzhled. Z karbonových vláken jsou dokonce také kola. Proces jejich výroby vysvětlil sám Christian Von Koenigsegg:

Zajímavosti | Sportovní auta | Fascinace

Christian Von Koenigsegg představuje karbonové kolo pro Regeru

Vše doplňují lesklé pruhy, které sahají od kapoty až po zadní spoiler. Mezi loukotěmi prosvítají antracitové brzdiče. Vůz dostal také příplatkový aerodynamický kit. Interiér je vyveden taktéž v černé, přičemž přístrojová deska je z alcantary, pro minimalizaci odlesků.

Regera si svou premiéru odbyla na loňském autosalonu v Ženevě. Uprostřed vozu je umístěný vidlicový osmiválec o objemu pěti litrů se dvěma turby. Tomu pomáhají tři elektromotory. Celý systém poskytuje minimálně 1119 kW (1520 koní). Chybí tradiční převodovka, točivý moment 2 000 Nm převádí pouze hydraulická spojka, a to při středních a vysokých rychlostech a akceleraci.

Podívejte se na kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 459 km
Cena: 125 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Mini One 1.397
Rok výroby: 2007
Stav: 146 383 km
Cena: 110 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků