Koenigsegg One:1: světová premiéra proběhne za pár týdnů v Ženevě

Původně jsme se měli dočkat světové premiéry nového Koenigseggu ještě do konce minulého roku, ale nestalo se tak. Podle nejnovějších informací ošem na definitivní odhalení modelu One:1 nebudeme čekat dlouho. Výrobce údajně potvrdil, že světu svůj klenot ukáže na nadcházejícím autosalonu v Ženevě.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Fascinace | Sport | Ostatní značky

Potvrzeno: Koenigsegg Agera R předstihl Bugatti Veyron Supersport

Koenigsegg One:1 dostal svůj název podle poměru výkonu motoru a hmotnosti. Použitý osmiválec vyprodukuje 1400 koní, auto bude vážit včetně všech náplní 1400 kilogramů a dokonce je v této hodnotě už započítána i hmotnost průměrně vzrostlého řidiče.

Po stránce jízdy máme očekávat velké věci. Už dříve se Koenigsegg nechal slyšet, že One:1 bude automobilem, který by měl stanovit světové rekordy ve zrychlení z nuly na 200 km/h, 300 km/h, 400 km/h a maximální rychlost má přesáhnout 450 km/h.

Sportovní auta | Autosalony | Premiéry | Ostatní značky

Koenigsegg Agera R 2013: 1140 koní pro rekordmana

Koenigsegg vyrobí šest kusů. Asi nikoho nepřekvapí, že všechny exempláře už teď znají svého majitele. Majitel automobilky zároveň již dříve přiznal, že projekt One:1 bude ztrátový. Díky rekordním zápisům má ale především zvýšit prestiž této značky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: GTSpirit

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků