Koenigsegg One:1 si brousí zuby na maximální rychlost 450 km/h

Ještě před koncem roku by se měl světu oficiálně představit supersportovní Koenigsegg One:1, který se po svém příchodu stane tím vůbec nejrychlejším, co si případní movití zájemci budou moci pořídit. Cena samozřejmě dosáhne astronomických výšin a důvodem nebude pouze fakt, že je v plánu série čítající šest kusů.

Sportovní auta | Autosalony | Premiéry | Ostatní značky

Koenigsegg Agera R 2013: 1140 koní pro rekordmana

Koenigsegg One:1 podle neoficiálních informací dostane rekordní schopnosti. Osmiválec nabídne 1420 koní, přičemž by se měl poměr hmotnosti a výkonu dostat na hodnotu 1:1. Podle výpočtů bude novinka nejrychlejší při akceleraci z nuly na 200 km/h, 300 km/h i 400 km/h, což by měla být záležitost na pouhých 20 sekund. Veyron je o 25 sekund pomalejší. Rekordní akcelerace skončí na 450 km/h. I v tomto případě se bavíme o čísle, které Bugatti Veyron zdaleka nabídnout nemůže.

Zajímavosti | Sportovní auta | Fascinace | Kabriolety | Premiéry | Sport | Frankfurt 2013 | Design | Ostatní značky

Bugatti Veyron Jean Bugatti: pocta nadanému synovi (+ 36x foto)

Projekt One:1 bude ztrátový. To majitel automobilky přiznává už teď. Rekordní zápisy by ale měly představovat investici do budoucna a zcela určitě zvýší povědomí o této automobilce i její prestiž.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků