Koenigsegg Agera RS Naraya je první kus pro Evropu, hýří zlatem

Už příští týden odstartuje v britském Woodstocku Salon Privé Concours d'Elegance. A přesně tam se také představí tento Koenigsegg Agera RS, který je v několika ohledech skutečně speciální. Předně, jde o první kus určený pro Evropu.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Ostatní značky

Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Přídomek Naraya si zvolil sám majitel, jehož identita zůstává utajena. Kromě názvu sáhl také po této speciální barevné kombinaci, které kombinuje tmavě modrý karbon se zlatou. Za tímto účelem povolal Koenigsegg italského specialistu Ettoreho Callegaru, který strávil dva týdny ručním nanášením osmnáctikarátového zlata na karoserii vozu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tento Koenigsegg je skutečně vzácný, tmavě modrý karbon skvěle kontrastuje
s ručně nanášeným osmnáctikarátovým zlatem

Z pohledu techniky se ovšem díváte na klasický Koenigsegg Agera RS. To znamená, že se v útrobách ukrývá dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec, který produkuje 865 kW (1160 koní) a 1280 Nm. Výkon pochopitelně směřuje výhradně na zadní kola skrze sedmistupňovou automatickou převodovku.

Sluší se už pouze zmínit, že modro-zlatý Koenigsegg nebude na Salon Privé stát osamocen. Společnost mu bude dělat také modrý Koenigsegg One:1 a vůbec poslední vyrobená Agera R.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

dnes | Milan Lažanský
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků