Krásné auto a parádní výkony. A opravdu by mě zajímalo, jakou životnost může mít takový motor. Kolik tak může najezdit, než je potřeba komplet generálka? Deset tisíc km? Dvacet?
Bentley Conti GT, který má 550koní bez problémů vydrží 300tkm, takže bych řekl, že tenhle Koeniggsegg by se 100t km mohl při nezávodním režimu dožít. I když zrovna u tohoto modelu bude použita technologická novinka - vložky válců s vrstvou nanomateriálu. Otázkou je, jak dlouho tato vrstvička vydrží.
No právě - při nezávodním režimu. Ale kolik lidí to bude takhle používat a skutečně s tím "nezávodně" jezdit? Pokud to bude mít nějaký šejk jen jako sběratelský unikát a nikdy to na maximum neroztočí, tak asi ano. Takový majitel se pravděpodobně na hranici životnosti nikdy nedostane. Jenže tohle auto je přímo předurčené pro využití na maximum, není dělané na normální ježdění a já si myslím, že většina majitelů tomu bude nakládat, jak jen to půjde.Bentley tolik klidně vydržet může, tam se asi moc nepředpokládá, že by tomu majitel nějak nakládal.
Nedovedu si představit jak se v normálním provozu využívá naplno přes tisíc koní :-/
V normálním provozu určitě ne. Já si neumím představit ani to, že by s tím někdo normálně jezdil.
to podle mě vydrží dlouho když s tím autem vyjedeš 10 - 15x za rok jen tak se podivat na slapy :D
Teda Josef, úplně se plácám smíchy do stehen :-/
No vzhledem k tomu že stejně bude jezdit jen na zvýšený volnoběh by to tak hrozné být nemuselo
kdyby měl z 0-600 za 2,7s tak ten řidič musí zakonitě vybouchnout a oči mít někde u zadního stěrače :D
Jenom připomenu, Top Fuel dragster 0-600 km/h za 2.7s (s motorem kterej ma objem 2.5 litru)
Fyzika (a zdaleka nejen ta) je ve škole pro tebe hodně velký strašák...
nektere dragstery s klasickym pohonem dokazou opravdu 0-500km/h za 4s. http://www.youtube.com/watch... - 4:25600 za 3 je asi trosku prehnane...Kazdopadne srovnani Agery s dragstery je hodne mimo. Relevantni srovnani by bylo s auty podobneho zamereni napr. Výron SS, nebo nejake to americke SSC
Co to meleš za sračku? 0-600 za 3 sekundy aha tak jo :-DDDDDDDDD
V roku 1977 vytvorila Kitty O' Neilová rekord v závodoch dragsterov. Dosiahla vtedy rýchlosť 628,85 km/h za 3,72 sekundy.(zdroj: http://sk.wikipedia.org/wiki/Dragster)...
jo, ale mohl jsi dodat že ten dragster byl poháněný raketovým motorem takže to byla záležitost spíše pro kosmonautyhttp://en.wikipedia.org/wiki/Kitty_O%27Neil...
Zrychlení z 0 na 300 za 14.něco je u dragsterů naprosto k smíchu. Za 14s by s jeho zrychlením jel dragster 3100 km/h
Aha, takze srovnavas auto, se kterym muzes jet do prace se zavodni masinou, ktera ma osmilitrovy kompresor, 8000-10000 koni a vydrzi zhruba 10 sekund plne zateze? :-D Tomiku, bez si radsi udelat ulohy do skoly, at se maminka nezlobi a nezatrhne ti vecernicek B-]
Až s tím dragsterem dojedeš do z Prahy třeba do Brna, tak se ozvi, kašpárku...
řekl bych, že ti je tak 12 let?
kamo, ako mozes porovnavat cestne auto s dragsterom??? to je akoby si porovnaval akrobaticke lietadlo s nadzvukovou stihackou :-/
No je to brko,uplně se v něm vidím. Dal bych na to tažný a zahrádku a z práce bych byl doma za pár vteřin.Akorád bych si musel koupit lepší kurty na žebřík.
anebo bys to prodal a do práce nemusel chodit několik let vůbec :-)
několik let? Já bych řekl, že již nikdy by nemusel jít do práce. V ČR se prodává CCXR za 23mio. Dejme tomu, že 3mio bych hned utratil za nějaké bydlení, takže by mi zbylo 20mio. Věřím tomu, že by se podařilo sehnat produkt, který by ročně produkoval zhodnocení min. 5% p.a. Tj. každý rok by na účet přibyl miliónek. A s tím se žít dá a řekl bych, že hodně dobře.
produkt... to zni jako z Partners. brrrr
to bys měl vzhledem k inflaci furt stejně, resp. když ten milión pokaždé utratíš tak ti bude reálně ubývatAle souhlasím že s dvaceti milióny se určitě dá nějakou dobu vydržet
Hezké, ale netuším k čemu je to vlastně dobré :-|drobná poznámka - na ofic. stránkách výrobce udávají že přes 1000 Nm to má až do 7300 otáček. Max.výkonu je přitom při 7100 ot.
Pokud by ti říkalo pane věděl bys k čemu je dobré :-DKdyž nic jiného tak je to hezký konstruktérský výtvor (praktickou stránku raději neřešme)
Ne, nevedel bych co s tim i kdyby mi rikalo pane. Zivot i ridicak mam jen jeden a netusim k cemu je tisicikonove auto v normalnim provozu. A kdybych chtel na okruh tak si radsi poridim okruhovy special
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.