Koenigsegg Agera One:1 nabídne výkon 1 MW a maximálku přes 440 km/h

27 komentářů

XiXao
28. února • 21:35

Kdyby se všichni ptali "kam toto spěje" tak dodnes sedíme v jeskyni a krájíme si syrové maso kameným nožem.

sad panda
2. března • 16:42

nevadilo by ti to protoze bys nikdy nevedel o priboru a vepro knedlo zelu : D

Vana666
28. února • 23:16

To může ještě klidně nastat

eLzyx
1. března • 15:59

nemůže, protože i kdybychom přišli o všechny technologické výdobytky, tak díky kolektivnímu vědění by se poměrně rychle zase vytvořily. Záleželo by samozřejmě i na tom kolik "důležitých" lidí by přežilo, ale zcela jistě by nebylo třeba se vracet k jeskyním a syrovému masu.

veto
3. března • 21:15

to by ma zaujimalo, co by sme skor vymysleli, ci komunizmus, alebo kapitalizmus

Revan_21
2. března • 0:30

Na tomto stupni vývoje má člověk nějakou přirozenou inteligenci... staci aby nekdo řekl jak se to dělá... Ale umíme kout železo, vyrábět elektřinu atd... nejakej navrat do jeskyn by se urcite nekonal

Vana666
1. března • 17:14

To bych rád viděl jak rychle bys díky kolektivnímu vědění jen s kamennými nástroji a bez surovin sestrojil třeba lokomotivu nebo mobilní telefon

eLzyx
2. března • 14:27

lokomotiva či nějaký takový samohyb by nebyl problém. Mobil by byl horší, mikroprocesory neukoveš. Primitivní vysílačka a rádio by ale neměl být problém. Každopádně si myslím, že by do 10-15let byla rozjeta výroba i nějakých primitivních mikroprocesorů. A to ve všech případech uvažuji se stavem, kdy by tu nic z původní civilizace nezbylo. Ale jestli si chceš zalézt do jeskyně a ohlodávat studené krysy ... tvoje volba.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
veto
3. března • 21:16

teraz si ma ranil, to zneman, ze po tretej svetovej ostanem bez prace, ked nebudu pocitace?

veto
3. března • 21:17

................znamena........, kua uz 5te pivo.....prsty sa pletu

Vana666
2. března • 15:10

Když to není problém, zkus tedy pár větama nastínit výrobu například primitivní vysílačky pomocí kamenných nástrojů.

aikoN
2. března • 16:29

Když se šlo vyvinout z kamenných nástrojů do současného stavu bez současné úrovně znalostí, je snad jasné, že by se šlo vyvinout z kamenných nástrojů do současného stavu se současnou úrovní znalostní rapidně rychleji...

Vana666
2. března • 16:45

Jistě, o tom nikdo nepochybuje. Ale bavíme se o tom co je to mnohem rychleji. Bez znalostí na to současné technologie potřebovaly 6 tisíc let. Za jak dlouho bychom s kamennými nástroji dokázali vytěžit a zpracovat železnou rudu, nebo vyrobit obráběcí stroj když na to žádný jiný stroj nemáme. Kde vezmeme dráty a zařízení na výrobu elektřiny apod. Když kohokoliv z nás vysadí bez ničeho na pustém ostrově tak bude v stejně koncích a může mít třeba pět VŠ titulů a celou wikipedii v hlavě. Ještě bude rád za tu jeskyni.

veto
3. března • 21:18

v jaskyni nemusis tahat kable, ved uz je wifi

Vana666
28. února • 15:29

Mimochodem, je to vůbec čtyřkolka ?

Revan_21
2. března • 0:28

To teda vážně pochybuji :D

q
28. února • 13:06

kam toto speje ?
bezohladne minanie zdrojov na idiotiny, radsej keby vyrobili auto ktore ide na 2 litre vody. lenze toto sa do programu nehodi, treba ludi zdierat !

Gouda
28. února • 14:18

Jste neskutečný pokrytec. Spěje to rozvoji minimálně inženýrství a matematického modelování. A bez toho se k praktické aplikaci nových technologií nikdy nemůžete propracovat.

Vana666
28. února • 15:11

Inženýrovat a matematicky modelovat by mohli do sytosti i u toho auta na vodu

Gouda
28. února • 16:27

Nevím co jste vy, ale já jsem inženýr matematitckého modelování. Pokroku se dosahuje cyklickým opakováním dedukce a indukce (a to platí pro veškeré inženýrské aplikace). Pokud chcete stavět rentabilní auto na vodu, potřebuje nejdříve něco jedoduššího, z čeho dedukujete nové postupy, s jejichž pomocí pak indukujete nové technologie možná vedoucí k cíli. Očividně nejsme ani ve fázi prototypů, takže jediná cesta jak se posouvat vpřed je obecné využití souvisejících technologií někde jinde. Třeba v extrémních supersportech. Pokud tohle nechápete, běžte se vzdělávat.

q
2. března • 19:33

typicky inzinier. dedukcia indukcia. na nic viac sa nezmoze.
esteze tu mame aj matfyz

Vana666
28. února • 16:51

Mnohem většího pokroku jde dosáhnout nečekaným objevem, vynálezem něčeho zcela průlomového. Pokud tohle nechápete, zkuste se podívat do historie.Ale souhlasím, vynález se hůř plánuje takže někdy fakt nezbývá než se dál nimrat vaší metodou postupného zdokonalování.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Gouda
28. února • 22:37

Já v historii vidím maximálně neočekávané výsledky experimentů. Nevím o jediném případu, kdy by bylo dosáhnuto skokového pokroku v teoretických znalostech nebo praktických aplikacích. Vždy jde o graduální proces, a to i tehdy, kdy se to laické veřejnosti zjednodušeně prezentuje jako náhlá revoluce. Slovy Newtona, toho největšího ze všech obrů: "If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants."

drozden
1. března • 17:38

"Já v historii vidím maximálně neočekávané výsledky experimentů. Nevím o jediném případu, kdy by bylo dosáhnuto skokového pokroku v teoretických znalostech nebo praktických aplikacích."Prectete si Kuhnovu strukturu vedeckych revoluci, mozna Vas primeje nazor zmenit, nebo alespon hloubeji promyslet.

Vana666
28. února • 23:30

například dalekohled, penicilin, rentgen, dymo pásky, teflon, mikrovlnka a desítky dalších.... náhodné vynálezy vzniklé třeba i omylem
ve všech případech jde o skokový pokrok,
(pochopitelně i ten je provázený postupným vývojem)

Boris
28. února • 13:23

Pan je vtipalek. Tych par ludi na svete ktori si toto auto zadovazia, to asi nebudu typicki ceski manazeri s prijmami 3 mega rocne.:-D

veto
3. března • 21:13

pan neni vtipalek, pan je len hlupy

Doporučujeme

Články odjinud