Koenigsegg Agera One:1: aktivní aerodynamika a přítlak až 600 kg

Do zahájení ženevského autosalonu zbývá přibližně měsíc. Kromě jiného se zde představí také Koenigsegg Agera One:1. O tomto automobilu jsme už psali, nicméně dnes máme konečně k dispozici první oficiální snímek a také pár oficiálních údajů.

Autosalony | Sportovní auta | Ostatní značky

Koenigsegg One:1: světová premiéra proběne za pár týdnů v Ženevě

Agera One:1 dostane motor o výkonu 1340 koní, hmotnost včetně průměrně vzrostlého řidiče má být 1340 kg. Odtud tedy označení One:1. Výrobce také slibuje aktivní podvozek a aktivní aerodynamiku, počítá se s přítlakem až 600 kg, přičemž auto se údajně dokáže vypořádat s bočním přetížením 2G.

Další podrobnosti budou následovat v blízké budoucnosti. Už teď je samozřejmě jasné, že se skutečně máme na co těšit.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Koenigsegg

Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků