Kodiaq bude mít španělského bratra. Seat potvrdil své třetí SUV

Seat zvládne během dvou let rozšířit svoji nabídku vozů kategorie SUV z nuly na tři. Největší z nich přijde příští rok.

Vloni představil Seat model Ateca, letos to bude malý crossover Arona a příští rok se k dealerům značky dostane další SUV. Během dvou let se tak nabídka aut s logem Seat tohoto v současnosti nejdůležitějšího segmentu zvýší z nuly na tři.

Informaci o tom Seat zveřejnil na výroční tiskové konferenci, kde se současně pochlubil nejlepšími ekonomickými výsledky ve své historii.

Klepněte pro větší obrázek

Nové SUV se bude nabízet v pěti či sedmimístném provedení. Přestože o veškerých technických detailech zatím představitelé španělské značky mlčí, dá se předpokládat, že vůz bude po technické stránce velmi spřízněn se Škodou Kodiaq. Ostatně, leccos naznačuje i boční linie.

Testy | Honda Civic | Sportovní auta | Srovnávací testy | Hatchbacky | Honda | Peugeot | Seat

Srovnání: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Podle předsedy představenstva Seatu Lucy de Meo má nový vůz přivést k značce nové zákazníky, posílí image a pozitivním způsobem se projeví na tvorbě zisku.

Poměrně překvapivou informací je, že vůz se bude vyrábět v Německu, přímo v sídle značky Volkswagen ve Wolfsburgu. Ateca sjíždí z výrobní linky závodu Škoda ve východočeských Kvasinách, malý crossover Arona bude sdílet výrobní prostory s Ibizou ve španělském Martorellu.  

Seat Altea 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 111 400 km
Cena: 115 000 Kč
Seat Ibiza 1.896
Rok výroby: 2003
Stav: 154 696 km
Cena: 60 000 Kč
Seat Leon 1.197
Rok výroby: 2013
Stav: 28 994 km
Cena: 195 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků