Klub sportovních aut chystá vlastní fanklub pro nadšence bez auta

Český Klub sportovních aut se otevírá i lidem, kteří na vlastnictví a provoz rychlého vozu nedosáhnou. Takzvaný „Fun Club KSA“ umožňuje členům navštěvovat akce KSA za jednorázový poplatek, který je zlomkem ceny za plné klubové členství. 

„Fanklub KSA jsem založil, protože existují stovky nebo i tisíce opravdových motoristických fanoušků, kteří zatím své vlastní sportovní auto nevlastní, ale přesto by chtěli být součástí některých aktivit KSA,“ řekl redakci AutoRevue.cz zakladatel a šéf klubu Nikolaos Seizis. Jako příklad uvádí společnou návštěvu továren Pagani, Maserati a Lamborghini v italském „údolí supersportů“ nebo letecké výpravy na velké evropské autosalony. 

Po registraci a zaplacení poplatku 2500 Kč obdrží každý fanoušek klubovou kartičku, samolepku na auto a především možnost navštěvovat klubové akce na autodromech v Mostě a Brně zdarma. Seizis slibuje také výrazné slevy na pojištění nebo pneumatiky od spolupracujících firem a dvakrát ročně klubový časopis na křídovém papíře. „Výhod, které jsme pro členy fanklubu připravili, je tolik, že registrační poplatek se jim vrátí opravdu velmi rychle,“ říká. 

Klub sportovních aut je mezi širší veřejností znám zejména díky mezinárodnímu srazu sportovních aut. Ten se každoročně koná na brněnském Masarykově okruhu a vedle samotných majitelů sporťáků vždy přiláká také stovky nadšenců, kteří se přijdou jen pokochat. Letos se sraz bude konat 3. až 4. května.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků