Klub sportovních aut chystá vlastní fanklub pro nadšence bez auta

Český Klub sportovních aut se otevírá i lidem, kteří na vlastnictví a provoz rychlého vozu nedosáhnou. Takzvaný „Fun Club KSA“ umožňuje členům navštěvovat akce KSA za jednorázový poplatek, který je zlomkem ceny za plné klubové členství. 

„Fanklub KSA jsem založil, protože existují stovky nebo i tisíce opravdových motoristických fanoušků, kteří zatím své vlastní sportovní auto nevlastní, ale přesto by chtěli být součástí některých aktivit KSA,“ řekl redakci AutoRevue.cz zakladatel a šéf klubu Nikolaos Seizis. Jako příklad uvádí společnou návštěvu továren Pagani, Maserati a Lamborghini v italském „údolí supersportů“ nebo letecké výpravy na velké evropské autosalony. 

Po registraci a zaplacení poplatku 2500 Kč obdrží každý fanoušek klubovou kartičku, samolepku na auto a především možnost navštěvovat klubové akce na autodromech v Mostě a Brně zdarma. Seizis slibuje také výrazné slevy na pojištění nebo pneumatiky od spolupracujících firem a dvakrát ročně klubový časopis na křídovém papíře. „Výhod, které jsme pro členy fanklubu připravili, je tolik, že registrační poplatek se jim vrátí opravdu velmi rychle,“ říká. 

Klub sportovních aut je mezi širší veřejností znám zejména díky mezinárodnímu srazu sportovních aut. Ten se každoročně koná na brněnském Masarykově okruhu a vedle samotných majitelů sporťáků vždy přiláká také stovky nadšenců, kteří se přijdou jen pokochat. Letos se sraz bude konat 3. až 4. května.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků