Klíčové modely Toyoty v roce 2017 doznají změn. Víme jakých

Toyota se rozhodla inovovat své klíčové modely prodávané na evropském trhu. Změny se týkají jak designové stránky, tak i prvků výbavy. To však pouze v aurisu.

Změny se týkají modelového provedení 2017, přičemž to se v případě yarisu, aurisu a versa projeví již od prosince, v modelu avensis pak od nového roku.

Všechna zmíněná auta budou moci být nyní lakována speciálním červeným odstínem Tokyo Red a bude možné si zakoupit disky kol s novým designem. Rovněž potahové látky sedadel jsou nové.

Nejdůležitější změnou je zahrnutí bezpečnostního paketu Toyota Safety Sense do základní výbavy hatchbacku i kombíku auris. Tento paket obsahuje předkolizní bezpečnostní systém, systém pro udržování vozu v jízdním pruhu, automatické přepínání dálkových světel a systém rozpoznávání dopravních značek.

Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2006
Stav: 258 048 km
Cena: 65 000 Kč
Toyota Avensis 1.995
Rok výroby: 2005
Stav: 172 019 km
Cena: 85 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 70 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků