Klasické Lady jsou minulostí. Výroba modelu 2104 byla ukončena

V pondělí 17. září skončila ve fabrice v Iževsku výroba Lady 2104. Produkce sourozenců 2105 a 2107 byla ukončena již dříve a Lada tak definitivně končí výrobu klasických modelů s pohonem zadních kol odvozených od Fiatu 124. Začátky této éry sahají až do roku 1970 k modelu 2101. Ruská automobilka celkem vyprodukovala více než sedmnáct milionů kusů této modelové řady.

Testy | SUV | Lada

Test: Lada Niva – já sním o Vánocích…

„Lada ukončila éru klasických modelů s pohonem zadních kol. Pro nás to je další krok směrem k budoucnosti“, doplnil ředitel společnosti AvtoVAZ Alexej Alexejev. V blízké budoucnosti chce Lada produkovat především nový klasický model v podobě sedanu Granta, který by se měl zanedlouho ukázat také na českém trhu. 

Klepněte pro větší obrázek

Fiat Scudo 1.997
Rok výroby: 2007
Stav: 133 123 km
Cena: 165 000 Kč
Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 43 000 Kč
Fiat Linea 1.368
Rok výroby: 2008
Stav: 99 000 km
Cena: 60 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

23.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků