Kicherer upravuje nový Mercedes E. A pořádně

Zatímco v těchto dnech se k zákazníkům terpve dostávají první kusy této očekávané novinky, německá ladičská společnost Kicherer už pro něj má i sadu stylingových úprav podtrhujících sportovní charakter tohoto sedanu. Zvenčí dostalo nové E přední a zadní karbonový spoiler, nový bodykit a kryty zpětných zrcátek. Zadní část je přitom zdobena obdélníkovými koncovky výfuku a difuzorem, z profilu pak zaujmou 20-ti palcová kola. Neméně zajímavým je sportovně laděný černý interiér, jemuž zároveň nechybí nádech luxusnosti.

Ani v tomto případě však nezůstalo pouze u vzhledových úprav. K prozatím vrcholnému osmiválci E500 nabízí Kicherer sadu úprav zvyšujících výkon až na hodnotu 316 kW/430 koní, na seznamu technických modifikací pak najdeme i tužší pružení a diferenciál se zvýšenou svorností. Ceny úprav zatím společnost nezveřejnila.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek 
Mercedes Benz E500 Kicherer
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků