Kicherer upravuje nový Mercedes E. A pořádně

Zatímco v těchto dnech se k zákazníkům terpve dostávají první kusy této očekávané novinky, německá ladičská společnost Kicherer už pro něj má i sadu stylingových úprav podtrhujících sportovní charakter tohoto sedanu. Zvenčí dostalo nové E přední a zadní karbonový spoiler, nový bodykit a kryty zpětných zrcátek. Zadní část je přitom zdobena obdélníkovými koncovky výfuku a difuzorem, z profilu pak zaujmou 20-ti palcová kola. Neméně zajímavým je sportovně laděný černý interiér, jemuž zároveň nechybí nádech luxusnosti.

Ani v tomto případě však nezůstalo pouze u vzhledových úprav. K prozatím vrcholnému osmiválci E500 nabízí Kicherer sadu úprav zvyšujících výkon až na hodnotu 316 kW/430 koní, na seznamu technických modifikací pak najdeme i tužší pružení a diferenciál se zvýšenou svorností. Ceny úprav zatím společnost nezveřejnila.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek 
Mercedes Benz E500 Kicherer
Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 201 363 km
Cena: 140 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků