Kicherer Mercedes C 320 CDi Estate: výkonný a stylový „kombík“

Stylingovým a výkonnostním úpravám se nevyhnul ani Mercedes C kombi, který je už sérii velmi dynamickým a elegantním vozem. Úpravce neponechal nic náhodě a dynamický vzhled se snažil ještě zvýraznit, přičemž zde musíme konstatovat, že iniciativa při tvorbě zůstala stranou, osazený je totiž kompletní bodykit divize AMG. K tomu všemu však byly přidány 19-ti palcová litá kola RS-1 a nové tlumiče, které vůz o několik mm přiblížily k zemi.

Změny se nevyhnuly ani interiéru, který je laděn do černé a hnědé barvy. Novinkou je zde sportovní volant zdobený imitací dřeva a kožený obklad palubní desky. Pořádný tuning se nikdy nezaobejde bez navýšení výkonu a jinak tomu není ani v tomto případě. Po přestavení elektronické řídící jednotky třílitrového vznětového šestiválce se výkon zvedl z 224 na 265 koní a točivý moment vzrostl o 90 Nm na hodnotu 600 Nm. S těmi to parametry zvládne sprint z nuly na 100 km/h za 6,7 sekundy, což je na „prodloužené céčko“ s nafťákem pod kapotou velice slušný čas.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kicherer Mercedes-Benz C Estate
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků