Kicherer C63 Supersport: C 63 AMG na druhou

Kicherer upravil vrcholné provedení sedanu Mercedes třídy C. Agresivnější vzhled doplňuje motor naladěný na 550 koní.

Na tomto místě jsme vám včera představili nový sedan řady E opatřený posilovací kúrou od Brabusu, ale dnes zde pro vás máme model C od Kichereru z německého Stockachu, který patří na špici skupiny těch nejrespektovanějších úpravců vozů značky Mercedes-Benz. Kicherer na vrcholnou verzi C 63 AMG aplikoval svůj paket s neskromným názvem Supersport Performance a jeho cílem bylo vytvořit vůz nejen velmi rychlý a stabilní, ale zároveň patřičně komfortní. Podrobností k dispozici až tak mnoho mnoho nemáme, shrňme si tedy dostupná fakta.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sada Supersport obsahuje řadu doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů, které najdeme třeba na masce chladiče, předním nárazníku, zrcátkách nebo krytu motoru. O specifický vzhled karoserie se stará také instalace výrazných prahových obkladů, rozšířených zadních blatníků, denních světel z LED a difuzoru pod zadním nárazníkem, vyrobeného pochopitelně opět z kompozitů. Drobné úpravy se dotkly také prostoru pro posádku, všimneme si například nových koberců či sportovního volantu s kompozitovými doplňky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Při modifikaci pohonné jendotky se u Kichereru při vývoji modelu C 63 Supersport omezili především na přepracování elektronické řídicí jednotky a výfukové soustavy, díky čemuž motor nyní dává 550 koní (403 kW) a točivý moment až 630 Nm. To představuje nárůst výkonu téměř o 100 koní proti sériové verzi. Inu, když má motor patřičný objem, dá se i z „atmosféry” vydolovat relatvině jednoduchými úpravami slušná porce výkonu navíc...

O patřičný kontakt s vozovkou se starají sportovní podovzek se stavitelnou tuhostí, přepracovaný diferenciál s omezenou svorností, brzdová soustava Brembo a dvacetiplacové lité ráfky RS-1 s pneumatikami o šířce 245 mm vpředu a 275 mm vzadu.

Přesné dynamické parametry úpravce neuvádí, jisté je ale zrychlení na „dvoustovku” za méně než 14 sekund, se kterým si ostudu určitě neutrhnete. O cenu úpravy byste si museli napsat přímo do Kichereru...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kicherer C 63 Supersport
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků