Kia zveřejnila další informace o novém modelu Soul

Nový crossover z Jižní Koreje se ve své předprodukční podobě objevil na březnovém ženevském autosalonu. Od té doby se setkáváme pouze s nepřesnými, nebo jen nekompletními informacemi. Jihokorejská automobilka Kia však v souvislosti s Londýnským autosalonem uveřejnila několik oficiálních informací a naši galerii obohatilo i několik nových fotografii.

Kia Soul se poprvé objeví na podzim v Paříži, v Londýně se budou moci návštěvnici obeznámit pouze s několika informacemi a prohlédnout si fotografie produkční verze. Zatím není jisté, zda bude v expozici Kiy k vidění i koncept tohoto vozu. Nové informace se týkají především nabídky motorů, kde najdeme, nám známé, pohonné jednotky z prodejně úspěšného modelu Kia Cee´d. Základ nabídky tvoří 1,6 litrový benzínový čtyřválec s výkonem kolem 90 kW, druhý v nabídce je už přeplňovaný dieselový agregát 1,6 CRDi s výkonem 85 kW a zatím nejvýkonnější je taktéž vznětový agregát 2,0 CRDi nabízející výkon 103 kW. 

Kia Soul s vnějšími rozměry 4105 x 1785 x 1610 mm je v podstatě vstupem automobilky do „neznámých vod“, a zda byl vývoj tohoto vozu dobrým krokem, budeme moci objektivně posoudit až příští rok. Kia Soul se má v Evropě začít prodávat v únoru a do severoamerických showroomů dorazí tento model o dva měsíce později.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Kia Soul: trhák, nebo propadák?
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků