Kia zahájila výrobu modelů cee´d GT a pro_cee´d GT

64 komentářů

marepa
4. června • 0:45

asi prvni Kia kterou bych si snad i koupil

dedekMMC
3. června • 15:13

Uvidíme co ten motor vydrží na naše sračkový benzíny

Revan_21
3. června • 15:17

Správná otázka je "co ten korejskej motor vydrží".

Pojgyus
3. června • 15:41

Budeme doufat, ze alespon to co nemecky TSI...B-]

Revan_21
3. června • 16:27

Aaa právě jsem se dočetl že tam bude 2.0tsi naladěný na 220k s max rychlostí 250 a zrychlením 6,8... uvidíme jakejma hodnotama bude konkurovat tahle hračka z korei :D

Mr.Semtex
3. června • 18:50

Papír toho snese.. 250km/h koncernového tacho možná, ale v reálu, no jsem každopádně zvědavý? Tahat z dvojlitru na jedno turbo 220 koní už je docela dost, takže ten průběh výkonu a točivého momentu bude možná zajímavý.. Nechápu tu skepsi a nenávist k autu, kterým tady ještě nikdo nejel.. Třeba bude o ničem, třeba bude skvělé.. Zatím tady leda působíš dojmem, že víš o autech kulové a nějaký zlý Korejec Ti v mateřské rozšlapal hračky.. B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
3. června • 20:34

Když já jsem byl ve školce tak vrchol korejské techniky byla možná tak motorová tříkolka :D
Řekl bych že 220koní na dvoulitr není zas tak moc... Ted si nejsem jistý ale myslím že v lanceru evo je dvoulitr vyšroubovaný až na 470koní... a to už je opravdu hodně na dvoulitr:D Já nemam nenávist k tomuto autu, já mam odpor k těm ťamanským "automobilkám" :-)

Mr.Semtex
3. června • 21:28

A jel jsi nekdy tim Evem nebo necim jinym, co melo preturbeno? On neni problem dostavat z dvoulitru stovky koni, ale abyto potom taky prezilo i cestu do Lidlu a zpatky a to alespon par let bez vymeny pulky motoru a taky aby to nejezdilo stylem 0 az 3200 otacek nic, potom ti to da kopanec, vyrazi zub a zatahne dalsich 1500 otacek, nez zvadne..

dedekMMC
3. června • 21:49

Zajímavá kombinace benzíno-dieslovejch otáček. Když už tady píšeš o Evu a jeho motoru měl bys zjistit kdy začne záběr a kdy dává max. výkon. Jinak 4G63 je motor kterej jen tak někdo nepřekoná a dělá se už přes 20 let v různejch variacích.

Mr.Semtex
4. června • 8:57

Tak já jsem hlavně odpovídal na dementa tady nahoře, který si myslí, že je normální dostávat z turbeného dvoulitru dlouhodobě 500 koní..Evo desítka, se kterou jsem krátce pojezdil má 217 kW (295 k) při 6500 otáčkách a točivý moment 366 Nm při 3500 otáčkách.. Do nějakých 3500-3600 otáček se neděje vůbec nic a potom přijde kopanec a táhne to tak do 7000, dál mi přišlo, že to jde, ale nemá to smysl..Projevem motoru, dávkováním výkonu, ani spotřebou to není auto, na denní ježdění a srovnávat to s připravovanou OIII může jenom blázen nebo úplný debil..Mimochodem i na Evu je moc krásně vidět, že můžeš auto zpřevodovat, aby mělo pěkné zrychlení, ale potom končí na nějakých 240km/h.. Koncern přitom tvrdí, jak z 220 koní vymáčkne i zrychlení i maximálku.. Nakonec se ukáže, že těch 250km/h to bude dávat jenom s DSG a mírného kopce, ale budiž, raději si počkejme, třeba příjemně překvapí..

Revan_21
4. června • 12:08

Jestli si tím myslel mě, tak se podívej nejříve na sebe.
Asi bys měl vědět že motory TSI NEJSOU jen oturbené motory. Je to motor kde je kompresor a turbo. A funguje to tak že do doby než začne brát turbo na svodech to bere normální kompresor. Jinak jsem nikdy neřekl že je normální dostavat z dvoulitru 500koni :-)

Mr.Semtex
4. června • 14:26

Kam Ty na ty hlody chodíš.. :-DKompresor s turbem má koncern pouze v 1.4 TFSI, která je tak pokroková, že ji raději potichu stahují a potom mají ještě čistě kompresor v 3.0 TFSI..Nechceš raději psát komentáře pod články o pletení a háčkování?

Skyline
3. června • 22:39

Semtex sice trochu prehani, ale v zasade ma pravdu. Ja sice jel jen s desitkou a to jeste upravenou, ale ten motor je proste dole uplna mrtvola, minimalne ve srovnani s tim, co prijde ve 4000 otackach. Ano, netahne to 1500 nez to chcipne ale temer 3500, coz je hodne dobre, ale do linearniho zatahu to ma daleko a pro beznou jizdu to neni zadny zazrak. Ze se ten motor dela 20 let na tom nic nemeni a stejne tak to nic nemeni na tom, jak je to paradni s plnym plynem. Ale o tom ted rec neni a prave EVO (nebo STI) ukazuji, ze dolovani stovek koni z (relativne) maleho objemu ma i sve stinne stranky.

pipoun
3. června • 20:34

Pamatuju časy, kdy měl Myšák dvoulitr s třista koníky. A jak to šlapalo!!!

Skyline
3. června • 20:07

Je proste blbej jak zeli.Pokud jde o 220 koni, tak aniz bych chtel hodnotit tuto koncernovou snahu, obecne to uplne zle dopadnout nemusi - Megane RS ma tech koni o dost vic a prubeh vykony i kroutaku je famozni (v ramci turbomotoru). Na 2.0 neuveritelny pocin, na to se treba fikus RS diva hodne z dalky, o MPS nemluve a co si pamatuju, tak mi to prislo lepsi i nez V5 v TT RS nebo 335i. Naopak jsem docela zvedavej na tuhle 1.6, protoze jsem jel s RC-Z a to teda bylo tezce o nicem. Nvic ta pazouti 200 hp verze ma naprosto otresny zvuk, holt prime vstrikovani je radost a prvnich par metru po nastartovani bych klidne tipnul, ze sedim v ropaku. Ani ve vysokych otackach to nebylo lepsi, me to proste rvalo usi (ale kamarad s tim problem nemel, takze asi nejake frekvence, ktere zrovna me ucho nemusi).

rufino
3. června • 21:09

Ten R4 2.0T v MRS je podle tebe asi nadpozemský. Pokud ti přišel lepší, ež R5T (kdes přišel na V5 netuším) v TTRS/RS3, nebo R6T 35i, pak raději preventivně zaskoč k lékaři.

Skyline
3. června • 21:27

Oups, chybicka se vloudi, melo byt samozrejme R5. Ze je neco silnejsi jeste neznamena, ze je to lepsi. Nicmene si rad poslechnu odbornika rufina, ktery mi jiste vysvetli, v cem se konkretne pletu a nebude tady placat jen hlouposti jak nejaky revan. Budu zatim predpokladat, zes temi auty aspon jel, uvidime, co z tebe vypadne dal.

dedekMMC
3. června • 16:35

páč sou parametry výkonu u Ceedu o trošku menší, ale na druhou bude Ceed o pár kilo lehčí, bude to +- na stejno

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
3. června • 16:52

Lehčí být muže no, ale ve prospěch RS mluví jak větší výkon tak i větší objem motoru... A jak je známo - objem ničim nenahradíš.

řidič
3. června • 19:56

A jak známo, ve formuli 1 jsou přeplňované motory o objemu 1,6.. tak, co s tím, že by slavná Octavia RS všem ujela :-D Ani prd, myslím!! Jo, objem ničím nenahradíš, věř si tomu!

Revan_21
3. června • 20:40

Motory používané v F1 jsou osmiválcová véčka o objemu max 2.4l.
Jinak je tvá poznámka naprosto dementní. Co ti stojí před barákem? kia cee "aposrov" D s motorem 1.4?

Mirek
3. června • 18:44

Je vidět, že jsi opravdu pěkné trdlo. Objem ničím nenahradíš se používá v porovnání nízko obsahovému turbo motoru proti nepřeplňovanému motoru s větším obsahem. Jde o výkon motoru v závislosti na spotřebě. Tobě zřejmě uniklo, že se bude jednat o turbomotory a pravděpodobně u toho s větším obsahem bude i pěkný vír v nádrži. Zkus si zjistit jak papká podobný motor v Mondeu.

dedekMMC
3. června • 18:57

A teď to byla reakce na koho

Mirek
3. června • 19:00

Samozřejmě na trdlo Revan_21, není to snad poznat?

Revan_21
3. června • 20:41

Hele ty joudo :-) až ti začnu nadávat, tak mužeš teprve Ty začít nadáva, či urážet mě :-) Zase jeden z internetovejch svalovcu, ale do očí si něco takoveho nedovolej řict... aby náhodou jednu nechytnul. Co ty joudo?

Mirek
3. června • 22:15

Trdlo je spisovné slovo. Pokud bych ti chtěl nadávat, urážet, tak na to jsou jiná slova. Ostatně pochybuji, že víš, co to slovo znamená. Vím, bryskně zjistíš na netu a zamachruješ. Do očí bych ti to klidně řekl. Je vidět, že k tématu nemáš jinak nic, že joudo.

Revan_21
3. června • 22:26

Trdlo je třeba ta sladká pochoutka co se dělá na ruznejch akcích :-) Každopádně Ty to myslíš jako urážku- až si to sebelíp ospravedlníš... A pochybuji že bys mi to řekl do očí... jsi jen jeden řady internetovejch siláku. HACH! nechtěj mě rozesmét! Na autorevue vubec někdo píše k tématu? LOOL... kde žiješ.

LOL
3. června • 23:01

prdlajs. Trdlo je to, nač se ten trdelník (alias ta tvá sladká pochoutka) namotává. Proto se taky jmenuje trdelník. OMG.Doufám, že nepracuješ někde v servise, protože takového člověka bych si u auta opravdu nepřál.

Revan_21
4. června • 0:04

To je uplně jedno... nejsem cukrář takže jsem měl pravdu. Bohužel tě nepotěším :-) Jsem mechanik a máme smlouvu na montáž LPG to korejčíku (přesněji do kie) a Kiu u nás vlastní Škoda. Takže mam spousty informací z první ruky :-) :-)
Jako nechápu co ti vadí?! Když se podivaš do komentářu na nějakou škodovku tak to tam vypadá uplně stejně, a antiškodovkářské ghetto má vždy žně! Tak proč já bych nemohl pomlouvat korejčiky, když ty pomlouváš škodovku?

LOL
4. června • 13:33

LOL LOL LOOL, jenže ono trdlo s cukrářstvím vůbec nesouvisí. :-D A Kiu vlastní Škoda? Co se dneska ještě nedozvím! :-D

Mirek
4. června • 5:56

A já myslel, že alespoň to si zjistíš na tom netu. Tady vidíš, jaké jsou tvé informace.

Skyline
4. června • 7:38

Krmeni trollu je zbytecne, zvlast, kdyz je to takovy revan. ;-)

Revan_21
4. června • 12:10

Mate tady pravidelné srazy stim vašim korejskym ghettem? :-) abych se vám mohl potom smát :-)

dedekMMC
3. června • 19:03

:-D

dedekMMC
3. června • 17:56

přebíráš filozofii amíků která se na tohle fakt nevztahuje, a v tomto případě tedy rozdílu 4deci je absolutně nepodstatná, tady bude záležet pouze na nastavení řídící jednotky aneb jak bude nastaven průběh výkonostní křivky a kroutícího momentu

Revan_21
3. června • 18:10

Jenom tak mezi řádky:D Naopak z ruska pochazejí extrem-objemové motory:D Ale bohužel je to pravda. Už je to nějakou dobu co jsem viděl video kdy jsou proti sobě postavené dvě auta... Jedno s pořádným motorem a druhy s malým motorem a výkonem dohnaným elektronikou... Na rovince to bylo vyrovnané... ale jak přišel kopec tak velký motor měl jasnou převahu. I ty 4 deci je velký rozdil... Jinak jsem se dočet jednu novou hodnotu k tehle kie cee "apostrov" d... a to, že zrychlení je o 1,1 vteřiny pomalejší než O3 RS... a to ikdyž bude o dost lehčí.

dedekMMC
3. června • 18:25

já viděl takovejch videí který jak potvrzujou nebo vyvrací objemy že se to nedá spočítat, debatujeme tady o dvou šuplatech který si hrajou na to jak sou sportovní, ale ruku na srdce nejsou, motorem ze škopku stejně auto neuděláš.:-P

Revan_21
3. června • 20:36

Je bohužel tvuj problem že si pod názvem "sportovní" dokážeš představi jen super sporty... ale zapomínáš, že i seriová auta mužou být dobré sportovně laděné auta... dokonce i tenhle korejčík.

dedekMMC
3. června • 21:09

Jdeš z extrému do extrému a nevíš co bys už psal a rozumně reagoval co se tu píše, jestli bereš že sportovní laděné auto dostane o 1 až 2 palce větší hlíny a rychlou samolepku na bok tak potom jo, tahle si to představuje drtivá většina lidí a bohužel i výrobců aut. Málo kdo doopravdy upraví zavěšení kol, odpružení a stabilizaci.

Revan_21
3. června • 21:18

A na co je potřeba něco víc upravovat? ORS bude mí sníženou světlost, vytvrzené tlumiče a víceprvkovou nápravu. Upravovat komplet cele zavěšení a atd... si žádá uplně nové technické řešení a konstrukce... a to už teprve a tady na autorevue mělo to anti-škodovkářské ghetto tendence brečet, jak je to drahý. Nwm co ty si přestavuješ pod pojmem "sportovní", ale žádný výrobce ti nebude předělávat komplet podvozek, kvuli pár tisícum prodaných kusů. Sportovně laděné auto je sportovně laděné auto, a néé sportovní auto.

dedekMMC
3. června • 21:39

Samozřejmě že jsou výrobci který to dělaj. Je vidět že za svoje peníze toho moc neočekáváš stačí tí písmenka RS s uříznutejma pružinama a recyklovaná technika od FauVé

Revan_21
3. června • 21:50

Například?:D Jesli napíšeš BMW nebo audi... tak se nad tim nejřive mužeš zamyslet :-)

dedekMMC
3. června • 22:05

Co takhle Focus ST a zkus k tomu napsat, že je to série se seřízlejma pružinama. Jinak BMW nepotřebuje co moct upravovat, Audi sou těžký necky.

Revan_21
3. června • 22:30

Jo,Ford Pokus? o tom je známo že se hodně dobře ovládá... jinak nic moc.Ale rozdíl tam bude asi jako mezi Octavii 1.2tsi a Octavii 2.0tsi RS :-) :-)

VW
5. června • 12:24

Ale aspoň má víceprvek i v základu a ve třídě nejlepší jizdní vlasnosti spolu s Mazdou!B-]

Mirek
4. června • 5:53

Teoretik amater, s ničím nikdys nejel, ale víš jak to jezdí. :-D

Revan_21
4. června • 12:09

řekl jsem že vím jak to jezdí z osobní zkušenosti? Mirečku? :-)

Mirek
4. června • 17:17

Ty znáš a umíš snad úplně vše, z doslechu. :-D

Revan_21
3. června • 16:22

Jojo, uvidime jak na tom bude motor co bude v RS octavii :-) protože problemove jsou jen naskillované nízkoobjemové motory.

Dan B.
3. června • 13:39

marketing to stejně prodá :-P velká gratulace budoucím majitelům :-D :-D :-D

Mr.Semtex
3. června • 15:04

Hmm.. To mi přijde jako typická reakce majitele Fábie 1.4, který stále slepě věří, že si koupil něco jako automobilový zázrak.. B-]

Revan_21
3. června • 15:06

Rozhodně ta fabka vypadá líp než tenhle plech zkřížený s obludou z hlubin.

VW
5. června • 12:19

Nechci urazit, ale ty nový masky rendlíků?B-]

Skyline
3. června • 16:48

To jako vazne?:-D Revane revane, ty jsi ale revan :-D

Revan_21
3. června • 16:51

A hele:D Děcko co jezdí na tříkolce se ozvalo :-) Co nám řekneš dneska? :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
3. června • 22:56

je to řehole, "proti všem", co? :-P

Revan_21
4. června • 0:05

Nene :D ale on je extrem :D

LOL
3. června • 16:22

myslíš tu fábii co vypadá jako trochu přefouklý Swift? LOL!!!

Revan_21
3. června • 16:24

No a řekni že swift nevypadá líp než příšera z hlubin:D Ta maska na tom cee "apostrov" d, vypadá jak pokus o nepovedenou rybu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
3. června • 22:56

Ano, swift je moc pěkná nákupní taška pro manželku, ale jako sporťák to berou jen v Maďarsku :-)Ovšem etalon hnusu, 1 fabia, to je jiné kafe. A pokud se ti nelíbí maska ceedu, tak to musíš teda blejt i z Kabaňovských škodáren, které ty masky mají dost kiaticky okopírované - viz flek na logo... :-D

Revan_21
4. června • 0:17

JOOOO Je to hrozně moc okopírovany:D Viš, já mam rád tvary které za 2 roky nebudou vyšumělé. Když udělaš design kterej je TED moderní jako v případě Kie tak za dva roky už moderní nebude. Když se ale koukneš na novou octavku tak sice nenadchne, ale ani neurazí... a bude vypadat celkem dobře i za 10 let. Podívej se na OII před faceliftem... to auto nevypadá jako že má deset let starej design... vypadá pořád dobře... A auto z té doby z Korei? Už jenom první ceed který se začal dělat až pár let na to, je ted naprosto vyšumělej, nehezkej a nikdo už otom neřekne že to je hezké auto... Jen zarytý Kiista.

LOL
4. června • 13:30

já bych hlavně "desing" Oktávky označil za bezpohlavní. Jak správně píšeš, nenadchne, nuda, nuda, šeď, šeď. To i ta Multipla nebo obludky Ssangyong budí alespoň nějaké emoce..BTW, pokud chceš celkem spolehlivě urazit ženskou, tak jí řekneš, že "vypadá dobře" :-D, jednoduše ji označíš za průměrnou, nezajímavou, ničím nevybočující pipinu. Každá ženská je totiž něčím krásná, a stejně to platí i o autech.

jarda
4. června • 20:33

Ale prvy ceed vyzera lepsie ako novsia, posledny facelift octavia dva s tymi natiahnutymi svetlami a aj ta pred nou!Meritkom je ze vypada na dnesnu dobu modernejsie a octavia zastaralejsie.Pripominam ze ceed nie je limuzina, preto ju treba porovnat s prvou fabiou a ta tam prehra KO v prvom predkole porovnavania

Skrew77
25. června • 18:26

Ale ne, jen ne dalsi nesmyslne porovnavani Ceeda s Fabii. Ceed je konkurenci pro Golf, A3, nebo Focus - tedy nizsi stredni, proto se nabizi jako hatchback a kombi. To ze se Skoda vydala vlastni cestou a hatchback nenabizi jeste neznamena ze je limuzina. Porad je to stejna nizsi stredni trida.

Doporučujeme

Články odjinud