Kia VG: unikly první oficiální fotografie

Nějakou větší či menší „náhodou“ došlo na začátku víkendu k úniku oficiálních fotografii nové vlajkové lodi jihokorejské Kie VG, která již brzy nahradí model Opirius. Oproti němu však chce zákazníky přilákat líbivějším a modernějším vzhledem, velkorysými rozměry a zajímavou technikou. S potěšením můžeme konstatovat, že produkční verze modelu VG není až natolik vzdálená od konceptu KND-5, který jsme měli možnost vidět v březnu na autosalonu v Soulu, avšak i přesto působí uhlazenějším a konzervativnějším dojmem.

Velice podobné budou zřejmě i rozměry, které u konceptu KND-5 činily 4 945 mm na délku, 1 850 mm na šířku a 1 475 mm na výšku, zatímco dostatečné vnitřní pohodlí slibuje rozvor 2 845 mm.  O nabídce agregátů toho prozatím moc nevíme, ovšem chybět by neměly evergreeny, jako čtyřválec 2,4 l a chybět prý nebude ani šestiválec Lambda V6.
Na domácím trhu bude Kia VG k dispozici ještě před koncem tohoto roku, v Evropě si na ni ale budeme muset počkat ještě asi půl roku.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kia VG 2010
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků