Kia v Žilině zavede třetí směnu, potřebuje dalších tisíc dělníků

Automobilka Kia v souvislostí s rostoucí poptávkou po svých vozech rozhodla o zavedení třetích pracovních směn v některých ze svých továren. Patří mezi ně také slovenský závod v Žilině, jenž kvůli tomu potřebuje dalších přibližně 1 000 zaměstnanců. Jejich nábor má být ukončen v průběhu letošního prosince a třísměnný provoz bude zahájen v prvním čtvrtletí příštího roku. A z toho nebudou mít radost pouze žilinští zaměstnanci, ale také dodavatelský průmysl po celé Evropě.

Připomeňme, že továrna Kia v Žilině byla postavena nákladem přes 1 miliardu eur a v současnosti vyrábí všechny verze řady Cee´d, kompaktní MPV Venga a populární SUV Sportage. Kromě Žiliny bude zahájen třísměnný provoz značky Kia v americkém závodě West Point v Georgii, kde se staví sedany Optima a SUV Sorento.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2007
Stav: 156 872 km
Cena: 70 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2013
Stav: 100 849 km
Cena: 180 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

včera | Stanislav Kolman | 71 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků