Kia tentokrát ve znamení rychlých aut

11 komentářů

Radim
11. března • 14:33

Mám Pro_ceeda 2L Crdi v plné výbavě a spokojenost, jede dost slušně, na jaře jej prodávám a jdu do nového, bohužel už nedávaj dvoulitry, je to škoda, 1.6 není špatná, ale není to ono, takže asi půjdu do GT , ale uvidím jaká bude cena, šel bych tak max. do 600 tis.nechám se překvapit.

Radim
11. března • 14:32

Mám Pro_ceeda 2L Crdi v plné výbavě a spokojenost, jede dost slušně, na jaře jej prodávám a jdu do nového, bohužel už nedávaj dvoulitry, je to škoda, 1.6 není špatná, ale není to ono, takže asi půjdu do GT , ale uvidím jaká bude cena, šel bych tak max. do 600 tis.nechám se překvapit.

Atomas
6. března • 8:36

Tak Kia jede pro uživatele až moc nepříjemně :-D - Dle jejich netu můžete mít k novému autu bezkonkurenční pojištění. Dále nabízí nadstandard v podobě bonusu servisních prací zdarma dle stupně výbavy. Například pokud si vyberete výbavu Exclusive, dostanete při ročních prohlídkách práci zdarma, materiál zdarma a náplně zdarma v domovském servisu. U dané výbavy navíc originální doplňky v hodnotě 7.000,-Kč dle výběru. Takže se KIA postará o: nové auto, super pojištění a roční prohlídky zdarma plus záruku 7 let. Kdo na trhu dá více?

Shimi
5. března • 18:50

První fotka ve čtvrté řadě tj. nádor v podobě zadního světlometu je absolutní designový nonsens a tím ta kolotočářská hitparáda samozřejmě nekončí. Ne, opravdu tohle v kontextu vzhledu nesahá Golfu ani po ventilek. Jinak 2.0 T-GDi by mohl být zajímavý počin, respektive ani ta 1.6 T-GDi by nemusela být marná.

KIA
5. března • 18:12

Kdo zná ty jejich motory 1,6crdi, ví, že to jede pěkne, jestli to auto bude cenově dostupné, tak proč né, aspoň se povozí i ty co mají downsizing za sebou...

Zelí
5. března • 13:47

Pan redaktor zapomněl sdělit to podstatné a to, že korejci přechází na downsizing. Nicméně je vidět, že pan Vošický přešel od značky ford ke korejcům i se svou sportovní demagogií. A je to hned znát. O fordu a jeho úžasných sportovních genech už od novinářů skoro dva roky neslyšíme a teď tento mediální výplach s panem Vošickým přechází postupně na korejce. Máme se na co těšit. To bude zase sportovních zážitků z řízení ...... Chudáci novináři, co by nenapsali za desetník.

Venca
5. března • 14:57

Další chytrák v diskuzi. Nevím co plácáš o vošickém, ale downsizing pokud vím se týká kompletně všeho a fakt netuším, proč by tohle nemohlo být lepší než třeba VW GTI. Běž si dát zelí, třeba se ti rozsvítí

reven_21
5. března • 18:05

Proč by to nemohlo bejt lepší?:D Protože je to prostě JEN korejec, a korejec zustane korejcem :D

Xanadu
5. března • 18:38

Jdi si vymrskat nad tou svoji jebkou z Bolky joudo B-]

reven_21
6. března • 11:32

Momentálně nemam škodovku:D Takže jouda kterej vymrskává korejce si tu ty:D

Atomas
5. března • 14:55

Nikde ještě nebylo uvedeno, že přechází na downsizing. Pokud by motorovou paletu doplnili o přeplňované jednotky - 1.0,1.2 a 1.6 TGDI a nechali v portfoliu i atmosféry, byla by to neskutečná konkurenční výhoda. Přeci jenom, jsou lidé, kteří mají raději atmosféru a u jiných výrobců si prostě nevyberou...

Doporučujeme

Články odjinud